Szarpanie i brak mocy na niskich obrotach
1, 2
BenyV6 napisał(a):Dolej zeby nie bylo problemow,moze jakas dziurka na chlodnicy??
dolewam juz od tygodnia
w koncu bede musial sie do Jarka przejechac zdiagnozowac skad ubytki tu jest przyczyna wiekszosci przypadkow z tą dolegliwoscią
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 814#458814
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 814#458814

- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
ostatnio odpowietrzałem i wymieniałem płyn bo mi sie zaczynał grzać, ale to nie ma wpływu na osiagi.
Bardzo łatwo:)))) Chwila nieuwagi i 1literek oleju na 1000 więcej....
Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety
Mazdowskie Vki 2.0 to chyba najmniej udane konstrukcje pod względem wytrzymałości + Z5,
kolego mkraw patrz na olej bo moze go szybko ubywać a jak nie to moze ci ubywać płynu i wtedy poleciała uszczelka pod głowica tak jak mówił XXX
Winetou napisał(a):nie tak łatwo jest przegrzać v6...
Bardzo łatwo:)))) Chwila nieuwagi i 1literek oleju na 1000 więcej....
Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety
Mazdowskie Vki 2.0 to chyba najmniej udane konstrukcje pod względem wytrzymałości + Z5,
kolego mkraw patrz na olej bo moze go szybko ubywać a jak nie to moze ci ubywać płynu i wtedy poleciała uszczelka pod głowica tak jak mówił XXX

- Od: 21 kwi 2005, 19:49
- Posty: 174
- Skąd: Warszawa
- Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07
no właśnie podobno V6 mazdy są bardzo dobre i wytrzymałe (podobno na gazie źle zamontowanym głowice dostają po pupie), problemy z olejem się zaczynają w Z5 94-97, bo po face liftingu pogrzebali w tym silniczku i nie jest już tak źle
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.

- Od: 15 maja 2006, 18:52
- Posty: 41
- Skąd: Zielona Góra / Szczecin
- Auto: Ford Scorpio mk1 2.4 V6
brylant napisał(a):kolego mkraw patrz na olej bo moze go szybko ubywać a jak nie to moze ci ubywać płynu i wtedy poleciała uszczelka pod głowica tak jak mówił XXX
albo cieknie pompa wody...
Widzę, że kolega który założył temat jest znaFcą silników mazdy, więc nie wiem po co wogóle pytał, co mogło być przyczyną takiej rzeczy??
Sorry, ale jeżeli nie potrafisz zorientować się, że Twoje auto nie chodzi na wszystkich garach, to może lepiej kup sobie rower, będzie znacznie taniej i mniej problematycznie.
Winetou, jeżeli uważasz że nie tak łatwo przegrzać V6 mazdy to mylisz się. Wystarczy, że zatnie się termostat i pomimo w pełni metalowych uszczelek pod głowicą jest pozamiatane. Wiem dobrze, że układy chłodzenia w mazdach są bardzo wydajne, ale trzeba wziąć pod uwagę że jakiekolwiek nieprawidłowe działanie jednego z elementów chłodzenia prowadzi do.........................................katastrofy
P.S. Do osób, które mniej więcej orientują się w budowie silników serii K, zwróćcie uwagę, w którym miejscu umieszczony jest czujnik temperatury, wszystkie dwa lub trzy są w jednym miejscu, dość wysoko prawda

Sorry, ale jeżeli nie potrafisz zorientować się, że Twoje auto nie chodzi na wszystkich garach, to może lepiej kup sobie rower, będzie znacznie taniej i mniej problematycznie.
Winetou, jeżeli uważasz że nie tak łatwo przegrzać V6 mazdy to mylisz się. Wystarczy, że zatnie się termostat i pomimo w pełni metalowych uszczelek pod głowicą jest pozamiatane. Wiem dobrze, że układy chłodzenia w mazdach są bardzo wydajne, ale trzeba wziąć pod uwagę że jakiekolwiek nieprawidłowe działanie jednego z elementów chłodzenia prowadzi do.........................................katastrofy
P.S. Do osób, które mniej więcej orientują się w budowie silników serii K, zwróćcie uwagę, w którym miejscu umieszczony jest czujnik temperatury, wszystkie dwa lub trzy są w jednym miejscu, dość wysoko prawda
A co wy ludziska z tym przegrzaniem,przecierz:
z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
trzeba spuścić jeszcze płyn z silnika.
to zależy "czym" kopci
Jaki problem
???
Może kolega mkraw2005 ma cieknącą pompę wodną lub termostat zblokowany.
mkraw2005 napisał(a):Następnego dnia zacząłem spuszczać płyn z chłodnicy wyleciało go może z 0.5l może 1l
z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
trzeba spuścić jeszcze płyn z silnika.
mkraw2005 napisał(a):Aha przede wszystkim nie kopci jak jest rozgrzana, tylko jak zimny motor ale chyba to objaw normalny.
to zależy "czym" kopci
brylant napisał(a):Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety
Jaki problem
Może kolega mkraw2005 ma cieknącą pompę wodną lub termostat zblokowany.
emmarek napisał(a):mkraw2005 napisał:
Następnego dnia zacząłem spuszczać płyn z chłodnicy wyleciało go może z 0.5l może 1l
z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
hmm, napisałeś że dużo więcej niż 0.5 czy litr. A 4 to spora różnica.
Fakt, odkręcając spust chłodnicy nie spuścisz całego płynu ale jakieś 3/4. A nie 1/10 jak piszesz...
Tylko w 323F BA Z5 produkowanym w ostatnim kwartale 1997 wzwyż. Nie wszystkie Mazdy 323F BA mające face lifting wnętrza i nadwozia mialy zmiany w silniku niestety.Dubi napisał(a):problemy z olejem się zaczynają w Z5 94-97, bo po face liftingu pogrzebali w tym silniczku i nie jest już tak źle
brylant napisał(a):Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety
Jaki problem
Mieli albo mają zarypany silnik w wyniku przegrzania

- Od: 21 kwi 2005, 19:49
- Posty: 174
- Skąd: Warszawa
- Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07
brylant napisał(a):brylant napisał:
Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety
Jaki problem ?
Mieli albo mają zarypany silnik w wyniku przegrzania
Brylant buehehe normalnie spadłem z krzesła
sam sobie odpowiadasz i sam z sobą prowadzisz dyskusje 
emmarek napisał(a):A co wy ludziska z tym przegrzaniem,przecierz:mkraw2005 napisał(a):Następnego dnia zacząłem spuszczać płyn z chłodnicy wyleciało go może z 0.5l może 1l
z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
trzeba spuścić jeszcze płyn z silnika.mkraw2005 napisał(a):Aha przede wszystkim nie kopci jak jest rozgrzana, tylko jak zimny motor ale chyba to objaw normalny.
to zależy "czym" kopcibrylant napisał(a):Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety
Jaki problem???
Może kolega mkraw2005 ma cieknącą pompę wodną lub termostat zblokowany.

- Od: 21 kwi 2005, 19:49
- Posty: 174
- Skąd: Warszawa
- Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


