BA 2.0 V6 – brak iskry!!!
		
				1, 2
			
	
	Heh, a napięcie przebicia cewki to też sobie ludzie zmierzą? 
 Co z tego, że cewka wygląda jak nowa, opór również katalogowy, jak napięcie przebicia to raptem kilkaset Volt.
			
			
		sebas0026 napisał(a):poprawnosc dzialania cewki bada=mierzy sie oscyloskopemlub voltomierzem odpowiednie napiecie powino isc modulu na ECU
chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego jakie brednie wypisujesz.
naoglądałeś się obrazków w książce i nawet nie wiesz dokładnie o co w nich chodzi.
kup se szklaną kulę,przyprowadź kota ze śmietnika i otwórz gabinet wróżb,może jakieś stare cioty uwierzą w to co będziesz im opowiadał.
przejdź do portalu pomponik
 ,tam powinieneś zostać idolem.dzięki takim jak Ty ludzie z wiedzą,profesorowie-jak określiłeś,przestali cokolwiek pisać i wcale się nie dziwię.
na forum zawsze podaje ogolnikowe dane bo za WIEDZE SIE PLACI z malymi wyjatkami 
 do takiego samego wniosku doszli wszyscy starzy wyjadacze ktorzy logowali sie w 2002-i w gore Jaksa, xXx pamietam jego klutnie z Dlugim, na temat TPS u. A  wiec nie pitol mi tutaj o wrozeniu bo to ty robisz z wymian cewek. Metoda chybil trafil moze dobra moze zla 
  Ja mam 5 lat doswiadczenia z Mazdami ale za to owocne lata. Lubie czytac forum i problemy ludzi gdzie zal im wydac kilka zlotych i wola robic druciarstwo lub jezdzic po roznych magikach=mechanikach=wymieniaczach  
 
prawda boli Tadziol, kazdy w Polsce mysli ze jest najmadrzejszy i ze drugi na gow.. sie zna
Jak to mowia każdy chu.. na swój stroj
Powracając do tematu istotnego problemu
Tadzio opisz nam jaka rezystancje ma czujnik obrotow walu w KF bo może w tym jest przyczyna?
			
			
		
  Ja mam 5 lat doswiadczenia z Mazdami ale za to owocne lata. Lubie czytac forum i problemy ludzi gdzie zal im wydac kilka zlotych i wola robic druciarstwo lub jezdzic po roznych magikach=mechanikach=wymieniaczach  prawda boli Tadziol, kazdy w Polsce mysli ze jest najmadrzejszy i ze drugi na gow.. sie zna
Jak to mowia każdy chu.. na swój stroj
Powracając do tematu istotnego problemu
Tadzio opisz nam jaka rezystancje ma czujnik obrotow walu w KF bo może w tym jest przyczyna?

- Od: 20 lut 2007, 23:59
 - Posty: 183
 - Skąd: WARSZAWA
 - Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.
 
lukaszV6 napisał(a):Siw-y dzięki za podpowiedź.
Sprawdzone wszystko wg opisu.
Zasilanie aparatu – OK
Dioda przy kręceniu rozrusznikiem miga – czyli moduł OK
czyli czujnik położenia wału OK.
jakieś inne sugestie??
"psy szczekają,a karawana jedzie dalej"
mialem bardzo podobnie , iskra była jednak bardzo słabiutka, cewka wskazywała książkowe wartości oporu na obu uzwojeniach, auto nie odpalalo, podmiana na drugi aparat zaplonowy natychmiast rozwiazała sprawe. 
już mi się nie chciało sprawdzać czy padł power transistor czy cewka, poszedłem od razu w strone przeróbki na osobną fabryczną cewke oraz osobny fabryczny tranzystor mocy (moduł) z xedosa 6 2.0v6 – polecam , potem mniejszy problem jak cewka padnie, aczkolwiek te z xedosa powinny byc o wiele trwalsze bo nie dostaja po pupie temperaturą z silnika tak jak te zintegrowane w aparacie zaplonowym
 
btw, sebas0026, skończ sie wymądrzać swoimi manualami ....
			
			
		już mi się nie chciało sprawdzać czy padł power transistor czy cewka, poszedłem od razu w strone przeróbki na osobną fabryczną cewke oraz osobny fabryczny tranzystor mocy (moduł) z xedosa 6 2.0v6 – polecam , potem mniejszy problem jak cewka padnie, aczkolwiek te z xedosa powinny byc o wiele trwalsze bo nie dostaja po pupie temperaturą z silnika tak jak te zintegrowane w aparacie zaplonowym
btw, sebas0026, skończ sie wymądrzać swoimi manualami ....

- Od: 25 wrz 2007, 10:07
 - Posty: 593
 - Skąd: Lublin
 - Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
 
U mnie w kf tez cos padlo...podejrzewam ze cewka bo był włozony jakis chinol  
 silnik jak był zimny odpalał ale tylko na chwile i zaraz po lekkim nagrzaniu zdychal  
 Nie miałem czau sie z tym babrac bo auto mi było potrzebne na wczoraj więc zawiozłem do Tadziola na naprawe 
 Teraz jest cewka zew denso i zero problemów  
  polecam  
			
			
		
 silnik jak był zimny odpalał ale tylko na chwile i zaraz po lekkim nagrzaniu zdychal  
 Nie miałem czau sie z tym babrac bo auto mi było potrzebne na wczoraj więc zawiozłem do Tadziola na naprawe 
  polecam  LukaszV6
Zmień cewkę i na 100% będzie ok.
Jak się mylę to zwracam połowę kasy za cewkę :–).
Powodzenia.
			
			
		Zmień cewkę i na 100% będzie ok.
Jak się mylę to zwracam połowę kasy za cewkę :–).
Powodzenia.

- Od: 22 lut 2009, 19:33
 - Posty: 99
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007 
Przepraszam za milczenie ale byłem pochłonięty testowaniem auta po remoncie.
Wszyscy co stawiali na cewkę mieli 100% racji. Wydałem kolejne 170zł ale się opłaciło.
Chłopaki z MediCAR-u też obstawiali cewkę.
Remont zrobiony wzorowo – wszystko śmiga jak należy.
Dzięki za pomoc.
			
			
		Wszyscy co stawiali na cewkę mieli 100% racji. Wydałem kolejne 170zł ale się opłaciło.
Chłopaki z MediCAR-u też obstawiali cewkę.
Remont zrobiony wzorowo – wszystko śmiga jak należy.
Dzięki za pomoc.
- 
					
						lukaszV6
 
witam, zawitał u mnie taki problem po powrocie z polski autko nie odpala  
  brak iskry, silnik kreci ale nie odpala wymieniłem całą kopułkę z drugiej mazdy i dalej nic nie ma iskry co dalej czujnik wału gdzie jest i jaki jest  do niego dostęp.
			
			X LIVE IS YOUR GAME X
		
- Od: 6 paź 2009, 15:23
 - Posty: 227
 - Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
 - Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

