BA 2.0 V6 – brak iskry!!!

Postprzez gadula » 10 cze 2011, 22:59

Heh, a napięcie przebicia cewki to też sobie ludzie zmierzą? :| Co z tego, że cewka wygląda jak nowa, opór również katalogowy, jak napięcie przebicia to raptem kilkaset Volt.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez sebas0026 » 11 cze 2011, 00:23

poprawnosc dzialania cewki bada=mierzy sie oscyloskopem :) lub voltomierzem odpowiednie napiecie powino isc modulu na ECU
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez tadziol » 11 cze 2011, 08:48

sebas0026 napisał(a):poprawnosc dzialania cewki bada=mierzy sie oscyloskopem :) lub voltomierzem odpowiednie napiecie powino isc modulu na ECU

chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego jakie brednie wypisujesz.
naoglądałeś się obrazków w książce i nawet nie wiesz dokładnie o co w nich chodzi.
kup se szklaną kulę,przyprowadź kota ze śmietnika i otwórz gabinet wróżb,może jakieś stare cioty uwierzą w to co będziesz im opowiadał.
przejdź do portalu pomponik <spoko> ,tam powinieneś zostać idolem.
dzięki takim jak Ty ludzie z wiedzą,profesorowie-jak określiłeś,przestali cokolwiek pisać i wcale się nie dziwię.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez sebas0026 » 11 cze 2011, 15:22

na forum zawsze podaje ogolnikowe dane bo za WIEDZE SIE PLACI z malymi wyjatkami :) do takiego samego wniosku doszli wszyscy starzy wyjadacze ktorzy logowali sie w 2002-i w gore Jaksa, xXx pamietam jego klutnie z Dlugim, na temat TPS u. A wiec nie pitol mi tutaj o wrozeniu bo to ty robisz z wymian cewek. Metoda chybil trafil moze dobra moze zla <lol> Ja mam 5 lat doswiadczenia z Mazdami ale za to owocne lata. Lubie czytac forum i problemy ludzi gdzie zal im wydac kilka zlotych i wola robic druciarstwo lub jezdzic po roznych magikach=mechanikach=wymieniaczach :)

prawda boli Tadziol, kazdy w Polsce mysli ze jest najmadrzejszy i ze drugi na gow.. sie zna

Jak to mowia każdy chu.. na swój stroj

Powracając do tematu istotnego problemu
Tadzio opisz nam jaka rezystancje ma czujnik obrotow walu w KF bo może w tym jest przyczyna?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez tadziol » 12 cze 2011, 19:54

lukaszV6 napisał(a):Siw-y dzięki za podpowiedź.
Sprawdzone wszystko wg opisu.
Zasilanie aparatu – OK
Dioda przy kręceniu rozrusznikiem miga – czyli moduł OK

czyli czujnik położenia wału OK.
jakieś inne sugestie??
"psy szczekają,a karawana jedzie dalej"
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez soul » 13 cze 2011, 11:09

mialem bardzo podobnie , iskra była jednak bardzo słabiutka, cewka wskazywała książkowe wartości oporu na obu uzwojeniach, auto nie odpalalo, podmiana na drugi aparat zaplonowy natychmiast rozwiazała sprawe.

już mi się nie chciało sprawdzać czy padł power transistor czy cewka, poszedłem od razu w strone przeróbki na osobną fabryczną cewke oraz osobny fabryczny tranzystor mocy (moduł) z xedosa 6 2.0v6 – polecam , potem mniejszy problem jak cewka padnie, aczkolwiek te z xedosa powinny byc o wiele trwalsze bo nie dostaja po pupie temperaturą z silnika tak jak te zintegrowane w aparacie zaplonowym ;P

btw, sebas0026, skończ sie wymądrzać swoimi manualami ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez MIRU » 13 cze 2011, 16:18

U mnie w kf tez cos padlo...podejrzewam ze cewka bo był włozony jakis chinol <killer> silnik jak był zimny odpalał ale tylko na chwile i zaraz po lekkim nagrzaniu zdychal :] Nie miałem czau sie z tym babrac bo auto mi było potrzebne na wczoraj więc zawiozłem do Tadziola na naprawe :) Teraz jest cewka zew denso i zero problemów <spoko> polecam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Neron-ek » 14 cze 2011, 14:27

LukaszV6
Zmień cewkę i na 100% będzie ok.
Jak się mylę to zwracam połowę kasy za cewkę :–).
Powodzenia.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez lukaszV6 » 14 cze 2011, 14:46

Przepraszam za milczenie ale byłem pochłonięty testowaniem auta po remoncie.
Wszyscy co stawiali na cewkę mieli 100% racji. Wydałem kolejne 170zł ale się opłaciło.
Chłopaki z MediCAR-u też obstawiali cewkę.
Remont zrobiony wzorowo – wszystko śmiga jak należy.
Dzięki za pomoc.
lukaszV6
 

Postprzez BLACK666PL » 23 wrz 2011, 16:07

witam, zawitał u mnie taki problem po powrocie z polski autko nie odpala <płacze> brak iskry, silnik kreci ale nie odpala wymieniłem całą kopułkę z drugiej mazdy i dalej nic nie ma iskry co dalej czujnik wału gdzie jest i jaki jest do niego dostęp.
X LIVE IS YOUR GAME X
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 15:23
Posty: 227
Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323