Witam Wszystkich.
Mam taki problem, silnik mi padł dokładnie korbowód. Wstawiłem nowy i odpalaliśmy go na chwilkę jak nie maił jeszcze rur i tak dalej, wszystko było wporządku chodził równo. Skręciliśmy wszystko i nie pali na wszystkie gary. To znaczy jak mu się dodaję powoli gazu to idzie równo a jak szybciej to się dławi. Jutro mam zamiary sprawdzić kopułke i świecę czy to może być tego przyczyna?
Silnik nie pali na wszytkie gary.
Strona 1 z 1
miałem identycznie jak mi aparat padł
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
przyłączam sie dopytania mam taki sam wolny i od kiedy auto kupiłem jest wolny;]heh to nie bedzie przyczyna bo mój też musiał by swirować
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
a mi tez przy przyspieszaniu na zimnym silniku tez przerywa samochód czasami z braku mocy gasnie jak jest zimno to musze miec włączony sielnik 5 minut wtedy mogę jechac co sie stało? BG 323f
Mazda, jestes taka piękna i szybka...Szkoda ze tyle pijesz...
- Od: 29 kwi 2008, 09:32
- Posty: 31
- Skąd: Chojnice
- Auto: Mazda 323F 94r, czarny, 1.6 16
Po przepaleniu jej kilka razy problem zniknął, jak by przepaliło ją ale nie do końca. Bo jeszcze przyszarpuje jakby lewe powietrze łapała nie mam pojęcia. A kabelek nie wiem dalej czy gdzieś powinien iść, wydaje mi się że go wyciągałem przed wyjęciem silnika
Pozdrawiam Kynek
- Od: 13 lut 2008, 19:21
- Posty: 10
- Skąd: Nowogard
- Auto: Mazda 323 F 2.0 V6 1995 r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość