Stuki drążka kierowniczego (Mazda 323 f 2,0 v6)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marcinnMX-6 » 14 wrz 2012, 23:43

Witam , problem dotyczy stuków przy skręcaniu kierownicą w prawo na postoju , w sumie podczas jazdy tez słychać stuknięcia ale najbardziej słychać jak auto stoi .Stuka z lewej strony i zdiagnozowałem że na drążku kierowniczym ale to nie końcówka ale raczej po drugiej stronie , więc nie wiem czy cały drążek do wymiany , czy jak? Jak on jest zakończony z drugiej strony? może tam coś uległo uszkodzeniu ?
marcinnMX-6
 

Postprzez waldii » 15 wrz 2012, 17:11

a ja obstawiam na lozysko McPersona.U gory na amorku masz,w kielichu.On powoduje stukanie na postoju.Trzeba wyciagnac caly amorek,rozkrecic i u gory pod ta gumowa poducha(widoczna rowniez po otwarciu maski) jest to lozysko.Sa to w sumie 3plytki.2xplastik i pomiedzy teflon.I to trzeba wycziscic,nasmarowac i malinka bedzie
waldii
 

Postprzez marcinnMX-6 » 15 wrz 2012, 18:47

Tyle że jak kładę rękę na mocowaniu amorka i ruszam kierownicą to nic nie czuć , za to jak za drążek kierowniczy złapie to czuć <co?>
marcinnMX-6
 

Postprzez Hazu » 16 wrz 2012, 09:02

Wymień drążek, jest wykręcany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez marcinnMX-6 » 17 wrz 2012, 11:02

A jeśli będę wymieniał to już najlepiej z nową końcówka? i jeśli wymienię jedną stronę będzie oki? czy koniecznie trzeba obie?

Edit : Kupiłem drążek kierowniczy i jedną końcówkę , czy dokupić końcówkę na drugą stronę czy mogę spokojnie tylko jedną zmienić ? ( strona lewa uszkodzony drążek , a końcówka ok ale wymienię ją razem z drążkiem --- strona prawa drążek i końcówka ok )
marcinnMX-6
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323