Cóż – ostatnio zwróciem uwagę, że przy naciśnięciu hamulca przy bardzo wolnej jeżdzie (3-4km/h) załącza sie ABS – trochę mnie to wnerwia przyznać muszę. Przy jeżdzie szybszej działa wszytsko prawidłowo.
Jakieś pomysły??
Pozdrawiam
Problem a ABS
Strona 1 z 1
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Mam dwie hipotezy. Mam to samo. Na razie wyłączyłem go w cholerę żeby mnie nie denerwował.
1. Niechcący zmiażdzyłem przewód od czujnika ABS w tylnym kole. Myślę, że w środku dobi się zwarcie albo nie łączy ( nie wiem czy ABS załącza się jak jest sygnał czy jak go nie ma). Muszę zlutować i sprawdzę.
2. Wymieniałem jakiś czas temu lewy przegub zewn. Pierścień od ABS na tym przegubie jest trochę węższy od poprzedniego i może w jakiś sposób mijać się z czujnikiem. Sprawdzę po zlutowaniu kabla i ew. przesunę go deko na zewnątrz (tak ze 2mm).
Zmiażdżenie kabla i wymiana przegubu miała miejsce tego samego dnia i właśne po tym zaczęło się to dziać.
To są co prawda hipotezy odnośnie mojego auta ale skoro objawy są podobne może Ci to coś nakreśli.
1. Niechcący zmiażdzyłem przewód od czujnika ABS w tylnym kole. Myślę, że w środku dobi się zwarcie albo nie łączy ( nie wiem czy ABS załącza się jak jest sygnał czy jak go nie ma). Muszę zlutować i sprawdzę.
2. Wymieniałem jakiś czas temu lewy przegub zewn. Pierścień od ABS na tym przegubie jest trochę węższy od poprzedniego i może w jakiś sposób mijać się z czujnikiem. Sprawdzę po zlutowaniu kabla i ew. przesunę go deko na zewnątrz (tak ze 2mm).
Zmiażdżenie kabla i wymiana przegubu miała miejsce tego samego dnia i właśne po tym zaczęło się to dziać.
To są co prawda hipotezy odnośnie mojego auta ale skoro objawy są podobne może Ci to coś nakreśli.
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
hmmm – w sumie to niedawno rozbierałem bębny – ale to było z miesiąc temu, a problem zaczął się tydzień temu....no i dlaczego tylko przy super powolnej jeżdzie???? – jakby były przebicia to chyba by regularnie szwankwał...a moze sie mylę.....sam juz nie wiem. Moze ktoś ze specjalistów sie wypowie????
pozdro!
p.s. a moze qurcze dlatego, ze te bębny sa juz w stanie końcowym.....?
pozdro!
p.s. a moze qurcze dlatego, ze te bębny sa juz w stanie końcowym.....?
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
heheh kabli nawet nie ruszałem – no i wyszło po jakims czasie.....ale racja – trzeba wyłączyć ABS bo cholera wie – moze byc groźnie
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
hmmm – trzeba sprawdzic – mam nadzieje ze to jest tak trywialne:):)
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
A moze masz luzną koronkę na przegubie ( wymieniałes ostatnio przegub? )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
hmmm przegób nie – ale osłony na amorkach tak – przegubem ruszałem. Aaaa robiłem dzis test ABS na złączu – o dziwo wyskoczyły prawie wszytskie mozliwe błedy:):):)): 11, 12, 14,22, 24, 51, 63 (o ile których nie pominłąłem) hehehehe a ABS działa........
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
hmm koronki sprawdzone – są OK – jakies dlasze pomysły???
- Od: 6 maja 2004, 19:22
- Posty: 286
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: Mitsu Lancer/AR
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości