Mazda 323f ba sprezyny MTS tyl nizej niz przod

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marshal_sila » 19 lut 2011, 22:29

Auto kupilem juz zglebione wiec nie mam porownania z jazda na ori springach lecz roznica jest po zamonowaniu MTS'ow poniewaz przod jest troche wyzej niz wczesniej .prawdopodobnie bylo -60.teraz przynajmniej nie zaczepiam zabardzo kraweznikow.twardo oczywiscie jest ale juz sie przyzwyczailem.tylko okazuje sie ze nowych sprezynach tyl jest nizej niz przod ale dzisiaj zamontowalem gumy i traz jest lepiej praktycznie sie wyrownalo,jak cchesz zeby autko fajniej wygladalo to montuj bo komfortu prawie nie ma :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez Lantis 89 » 19 lut 2011, 23:21

Na-40 to jeszcze bym sie skusił lecz-60 o juz masakra...można włazy od studzienek zbierac <glupek2> :D
Komfortu to podejrzewam ze nie ma....gorzej jek bedzie trzeba jechać z 400-500km,wtedy to dopiero sie odczuje,poduszkę pod tyłek... <dupa>
Lantis 89
 

Postprzez rafał88 » 20 lut 2011, 10:12

Ja mam tak miche puszczona w dol -60mm i nie ma takiej tragedi choc w sumie narazie snieg przykryl wszytskie dziury, Ale na lato chyba podniose przod bo nie moge przez niektore progi przejchac:/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marshal_sila » 21 lut 2011, 09:49

hehe moja miska tez się nadaje do wymiany i dobrze ze wymieniłem te -60 bo była masakra zaczepiałem nawet jak były jakieś garby albo koleiny na asfalcie na 15 felgach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez marshal_sila » 21 lut 2011, 09:49

zamontowałem gumy i się wyrównało :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez Lantis 89 » 26 lut 2011, 15:01

Witam.znalazłem ostatnio takie sprężynki:
http://moto.allegro.pl/mazda-323-ba-bap ... 49468.html
Czy sa one lepsze od sprężyn MTS -40?????

Pozdrawiam
Lantis 89
 

Postprzez jaaco » 26 lut 2011, 15:16

Limited Edition napisał(a):Witam.znalazłem ostatnio takie sprężynki:
http://moto.allegro.pl/mazda-323-ba-bap ... 49468.html
Czy sa one lepsze od sprężyn MTS -40?????

Pozdrawiam


Nie polecam tego sprzedającego, kupowałem właśnie u niego te sprężyny i trafiły do mnie dopiero po kilku miesiącach, nie pamiętam dokładnie coś koło 2-3 miechów chyba ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Lantis 89 » 26 lut 2011, 15:21

jaaco napisał(a):
Limited Edition napisał(a):Witam.znalazłem ostatnio takie sprężynki:
http://moto.allegro.pl/mazda-323-ba-bap ... 49468.html
Czy sa one lepsze od sprężyn MTS -40?????

Pozdrawiam


Nie polecam tego sprzedającego, kupowałem właśnie u niego te sprężyny i trafiły do mnie dopiero po kilku miesiącach, nie pamiętam dokładnie coś koło 2-3 miechów chyba ;]


Dzieki za ostrzeżenie <spoko>
A co powiesz o sprężynach????
Lantis 89
 

Postprzez jaaco » 26 lut 2011, 15:30

Nic nie powiem bo je odsprzedałem bo potrzebowałem kasy. A teraz mam Jamexy i jest dość twardo, no ale coś za coś ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Lantis 89 » 26 lut 2011, 16:40

Ceny prawie identyczne,Mts czy Jamexy,ciezko sie zdecydować którą firme wybrać.
Chciałbym sie jeszcze dowiedzieć czy obniżenie auta na seryjnych amorach o 40mm nie skróci ich żywotności i nie wplynie jakoś negatywnie na inne podzespoły zawieszenia??????????????
Lantis 89
 

Postprzez MIRU » 26 lut 2011, 20:07

A moze springi z GtV6 :)
Obrazek
Te krótsze są z Vki a dłuższe z5...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez marshal_sila » 26 lut 2011, 23:20

to oryginalne sprezyny??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2009, 08:42
Posty: 225
Skąd: Lublin/Krasnystaw
Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)

Postprzez marmarek » 27 lut 2011, 10:05

tamten sprzedajacy przytoczony kilka postow wyzej.
kupowalem u niego
towar byl za 2-3 dni, kurierem, wszystko wpozo, z reszta nie tylko ja kupowalem u niego
takze moze przypadek wyzej jest odosobniony , a moze nie , w kazdym badz razie ja zawsze biore zaplate za pobraniem:)
sprezyny byly dosc twarde, w innym aucie wiec o ba sie nie wypowiadam.


co do sprezyn od gt, montowal to ktos do 4 cyl? jest nizej? a moze nie jest nizej tylko sztywniej ?
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez misiak89-89 » 27 lut 2011, 20:25

marmarek napisał(a):

co do sprezyn od gt, montowal to ktos do 4 cyl? jest nizej? a moze nie jest nizej tylko sztywniej ?


jest niżej napewno i jest sztywniej bynajmniej tak twierdzi farciarz
viewtopic.php?f=312&t=111564
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez marmarek » 27 lut 2011, 22:18

nic w temacie nie znalazlem o sprezynach z gt
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez misiak89-89 » 27 lut 2011, 22:53

U niego w aucie siedzą springi z Vki

... jak obniżają to widzisz

a o więcej pytaj samego Mistrza K. ;)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez MIRU » 27 lut 2011, 22:55

springi z GT maja 1mm grubszy drut więc na pewno bedzie twardziej niz na ori z z5 ale czy nizej <oczy> mysle ze tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez luki_92_92 » 1 mar 2011, 15:43

Nie jest powiedziane że będzie niżej bo jeśli są grubsze i przystosowane do cięższego silnika to w aucie z lżejszym silnikiem może tak nisko nie siąść przez co wyjdzie nam coś takiego że tył będzie niżej (bo jest taki sam i w 1.5 i w 2.0 i w 1.8) a przód będzie wyżej niż w aucie z KFem bo springi są dostosowane do KFa który jest cięższy od Z5 i Z5 ich tak nie dociśnie, tak myślę
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez MIRU » 1 mar 2011, 18:12

A moze byc tak samo tylko twardziej na tych od kf ale to tylko gdybanie :) nie dowiemy sie dopoki ktos nie przetestuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez TonSiL » 1 mar 2011, 18:21

Ja niedługo przetestuje :D Zamówiłem takie sprężyny <rotfl>
TonSiL
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323