miro62 napisał(a):Skoro było mało oliwy w silniku, mógł walnąć uszczelniacz na wale i zalało sprzęgło oliwą – ale nie wiem czy jest plama pod silnikiem. Dymek mógł być ze spalonego sprzęgła jak i z przypalonej oliwy. co by nie było – skrzynkę trzeba wycapić
Tak jak piszesz było mało oleju w silniku ale oleju niebyło pod autem tylko smrud spalenizny olej dolałem nic nie cieknie silnik dziala ale nie ruszy to więc bedzie uszkodzone sprzegło??
tak jak pisze mi puznies0



i jaka tu róznica u cb jest 600 a umnie 650 heh 

Orientowałem się trochę w tych sprzęgłach i nie wiem co wybrać i tu proszę o pomoc. Otóż znalazłem nowy komplet za 360 zł marki AISIN i znalazłem używane komplet za 150 zł w którym tarcza ma 12mm grubości a na docisku jest napis DK. Co bardziej Się opłaca? Ile mm grubości ma taka nowa tarcza? czy ta marka AISIN jest godna zaufania?ile km można na niej zrobić? Teraz czy ta używana tarcza może być jeszcze orginalna? Dodam Ze wymianę zrobił bym sam.
