Witam
Byłem ostatnio na badaniach technicznych i na szarpakach diagnosta stwierdził niewielki luz na końcówce dolnego lewego wahacza. Radził się tym zainteresować, dla własnego bezpieczeństwa jak stwierdził. Na razie jednak nie słyszę żadnych stuków z zawieszenia. Co się robi w takim wypadku? Czy trzeba wymieniać cały wahacz czy też tylko tą końcówkę (sorki jeżeli piszę głupoty ale w temacie zawieszenia jestem zielony). Co jeszcze trzeba wówczas dokupić? Sworzeń wahacza? Jakieś inne części?
Luz końcówki dolnego wahacza
Strona 1 z 1
Czy sworzeń wahacza w 323F BA jest wkręcany czy wciskany? Znajomy radził się dowiedzieć przed wymianą, bo jeżeli jest wciskany to ponoć trzeba go dodatkowo delikatnie przyspawać bo inaczej niedługo będzie to samo.
- Od: 24 cze 2006, 10:58
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 3 (BL) 1.6 2009r.
Jest przykrecany – to widac jak zajrzysz pod wahacz. Wymiana dla wprawnego mechanika to naprawde pare minut. Mi sie zachcialo to zrobic samemu i tez bez wiekszych problemow dalo sie to zrobic :–)
Jesli bedziesz kupowac samemu sworznie to uwazaj na srednice: sa dwie 16 i 18 mm (u mnie bylo 18mm). Najlepiej umowic sie na ew. podmianke w sklepie lub zmierzyc przed kupnem na maksymalnie skreconych kolach. Pomiar bedzie niezbyt dokladny, ale wystarczy do okreslenia srednicy.
Pozdrowka,
Tomek
Jesli bedziesz kupowac samemu sworznie to uwazaj na srednice: sa dwie 16 i 18 mm (u mnie bylo 18mm). Najlepiej umowic sie na ew. podmianke w sklepie lub zmierzyc przed kupnem na maksymalnie skreconych kolach. Pomiar bedzie niezbyt dokladny, ale wystarczy do okreslenia srednicy.
Pozdrowka,
Tomek
- Od: 19 mar 2006, 23:44
- Posty: 15
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F BA 1.5 '97
M6 GG 2.0 '07
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości