Pukanie z okolic przekładni kierowniczej

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez ggumis » 19 lut 2007, 19:46

Pukanie dochodzi z "środka" podwozia auta z okolicy przekładni kierowniczej na postoju przy szybkim ruszaniu lewo-prawo i szczególnie głośno na "pofałdowanym" asfalcie słychać tłucznie z podwozia obojętnie czy się jedzie prosto czy skręca. Nie słychać tego tłuczenia na sworzniach wahaczy (wymienione) i na końcówkach drążka kierowniczego.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2005, 00:13
Posty: 49
Skąd: Rybnik
Auto: była 323C BA 1.5 DOHC 16V

Postprzez bastek1984 » 19 lut 2007, 21:17

u mnie walilo jak ruszalem kierownica podczas jazdy jak i postoju – ale to byl mcpherson – wymienilem go + amortyzatorki no i niespodzianka ( wtedy walilo ok 4-5 razy na pelny skret kierownica – teraz tylko raz w jednym i tym samym miejscu i identyczne jak opisujesz z okolic przekladni) no i jak wpadne w wieksza dziure czy jak kolega pisze jade po pofaldowanym terenie to mam to samo walenie jak by stabilizatory skretu – tez wymienilem – dalej to samo – pomozcie nam !!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2006, 18:42
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f BA '95 1,5 16V 88KM

Postprzez michi » 19 lut 2007, 21:31

Ja miałem okropne stukanie w podobnych momentach jak opisujecie i wszystko ucichło po wymianie gałki kierowniczej. Nie wiem czy u was też to jest przyczyną ale przynajmniej u mnie pomogło, a koszt niewielki bo coś koło 80 zł ;) A najlepiej jechać do dobrego mechanika, to powinien znaleźć luzy w zawieszeniu.

Pozdrawiam
Poznasz głupiego po postach jego
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2006, 20:59
Posty: 836
Skąd: Mysłowice
Auto: Prelude BB9

Postprzez bastek1984 » 19 lut 2007, 21:49

teraz sie dowiaduje o koszcie ok 80zl :) jakjuz wydalem ok 1000 lol ok dzieki wielkie – sprawdze! ale jak ktos ma inna wersje to prosze o pomoc
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2006, 18:42
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f BA '95 1,5 16V 88KM

Postprzez farciarz » 20 lut 2007, 13:56

Po pierwsze gumy na stabilizatorze poprzecznym + końcówki. Kolejna rzecz to sprawdziłbym czy masz jeszcze odbojniki pod osłonami amorków całe....no i oczywiście pozostają tuleje tylne wahaczy.... :D
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez bastek1984 » 20 lut 2007, 21:43

farciarz napisał(a):Po pierwsze gumy na stabilizatorze poprzecznym + końcówki. Kolejna rzecz to sprawdziłbym czy masz jeszcze odbojniki pod osłonami amorków całe....no i oczywiście pozostają tuleje tylne wahaczy.... :D
no ok tylko prosze jeszcze o podanie mniej wiecej kosztu tych czesci i mam jeszcze 1 pytanko z innej beczki czy to cacko obok nicku to 323f ba ( z daleka wyglada jak vectra – to nie moze byc vectra bo vectranie jest tak piekna :) – prosze o wiecej foto na maila :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2006, 18:42
Posty: 14
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323f BA '95 1,5 16V 88KM

Postprzez farciarz » 20 lut 2007, 23:53

bastek1984 To jest BA,,,,dostępne fotki gdy klikniesz na autko pod zegarkiem na moim podpisie. Co do kosztów to Ci nie określę...bo wszędzie są inne ceny, w zależności co faktycznie będzie dolegało Twojej Madzi
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323