podpowiedzcie czym to potraktować, bo wiosna
Zardzewniałe śruby
Strona 1 z 1
Witam...macie może jakieś wypróbowane sposoby na zardzewiałe śruby? chodzi mi o to, że mam przestawioną zbieżność z tyłu i nie da się jej ustawić ze względy na zardzewiałe śruby od regulacji wahacza. przmierzało się do tego juz 3 mechaniorów ale raczej prymitywnie (klucz grecki, rurka i zawisanie
) a wahacz tylko jęczał.
podpowiedzcie czym to potraktować, bo wiosna
(20 cm śniegu) się zbliża i szkoda opon.
podpowiedzcie czym to potraktować, bo wiosna
- Od: 10 sie 2004, 19:15
- Posty: 35
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323f 1,6i 16v BG -93r
radziu napisał(a):WD40 moze byc
Popieram.
Sylwek napisał(a):a najlepiej dobrze podgrzać śrubke palnikiem
Dobry sposób, ale nie z tyłu w okolicach zbiornika paliwa
Innego nie maWaluś napisał(a):ale nie z tyłu w okolicach zbiornika paliwa
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Znam Pana, który właśnie tak odkręcał śróby w samochodzie z tyłu. Spędził prawie rok w szpitalu po oparzeniach, naszczęście jest już dobrze. Nie to że przy zbiorniku grzał, ale widocznie była jakaś nieszczelność i bum. Dlatego uznaje to za wątpliwy sposób 
Tak, ale czasami to koniecznosc ( zawsze mozna powiedziec ze ...." Ja tego nie robię "Waluś napisał(a):Dlatego uznaje to za wątpliwy sposób

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
[quote="Jaksa"]Tak, ale czasami to koniecznosc ( zawsze mozna powiedziec ze ...." Ja tego nie robię " i po temacie )
[\quote]
Słusznie
[\quote]
Słusznie
Najpierw trzeba oczyścić najlepiej szczotką druciana te miejsca które chcemy spryskać jednym z dostępnych środków typu wd-40 ja polecam preparat firmy WURTH potem trzeba obstukać daną śrube a następnie użyć klucza o długim ramieniu (przedłużyć np. rurką ramię działania siły nacisku) i z wyczuciem odkręcać im dłuższe ramie tym mniej siły trzeba uzyc , na pewno puści
- Od: 10 wrz 2004, 23:08
- Posty: 78
- Skąd: Tarnów
- Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS
Ostatnio mialem robione zawieszenie wlasnie z tylu i wystapil ten sam problem. Mocno zapieczone sruby od [jakich?] wahaczy. No i niestety nie obeszlo sie bez grzania palnikiem (acetylenowym a nie propan-butan – za niska temperatura). Z tego co sie dowiedzialem od mechanikow nie daloby rady nic innego zrobic. no i do wymiany gumy wahacza bo na wskutek grzania troszke sie podtpily. Mysle ze lepiej zagrzac palnikiem niz cos urwac/wygiac/ukrecic bo potem moze byc sporo zabawy.
- Od: 9 lis 2004, 22:14
- Posty: 234
- Skąd: Warszawa
- Auto: Ford Escort USA 1.8 16V DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości