Zmiana dyszy spryskiwacza tył

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Yellowmen » 4 sty 2010, 23:00

Próbował ktoś mienić dyszę spryskiwacza w tylnej blendzie??
bo to co mam teraz to raczej spryskiwacza nie przypomina :(
po prostu leje płyn....<killer>
może jakieś dysze rozpryskowe jak na przód z C3?? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez don2x44 » 4 sty 2010, 23:04

Ten typ tak ma:) U mnie też jest mały wodospad z tylnego spryskiwacza osobiście nie widzę powodu aby zmieniać dyszę.
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 mar 2009, 22:06
Posty: 457 (0/5)
Skąd: Mosina/Poznań
Auto: Mazda6 GH 5D 2,5 Sport '09
VW Up! 5D 1.0 MoveUp! '13

Postprzez Yellowmen » 4 sty 2010, 23:23

inne auta (modele) mają takie rozpryskowe dysze...może warto by coś pokombinować .....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez lesiux » 4 sty 2010, 23:53

podobno teraz na topie są spryskiwacze mgłowe ale nie zagłębiałem się w szczegóły.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Yellowmen » 5 sty 2010, 00:01

lesiux napisał(a):mgłowe

właśnie tego słowa mi brakowało :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez lesiux » 5 sty 2010, 09:09

co do spryskiwacza tylnego to też mnie wkurza, po pierwsze płyn spływa mi z wężyka do zbiorniczka i trzeba trochę popompować zanim coś poleci a po drugie płyn tak wolno leci, że może dociera na 10cm w dół zanim wycieraczka wystartuje. u Was też tak jest?Czy może moja pompka już nie daje rady?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Yellowmen » 5 sty 2010, 09:38

ja mam właśnie tak samo i dla tego chciałem jakieś takie dysze mgłowe...co by mi tą szybę spryskało a nie zalało ciurkiem 10cm od góry :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez Lucasek » 5 sty 2010, 09:58

u mnie to samo. Więc co burza mózgów ?
Ja sądzę, że na początek trzeba spróbować wyczyścić obecną dysze.
I jakoś zwiększyć ciśnienie... Może wymiana pompki na jakąś większą, albo regeneracja obecnej.
Wydaje mi się, ze problem bardziej tkwi w ciśnieniu jakie gochodzi na dysze niż w samej dyszy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Postprzez Yellowmen » 5 sty 2010, 10:12

raczej w dyszy...jesi będzie mgłowa...to ciśnienie które teraz jest spokojnie by wystarczyło..tylko pytanie z jakiego auta dysza podejdzie do naszej blendy???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez lesiux » 5 sty 2010, 11:06

mi się wydaje, że problem jest bardziej w ciśnieniu niż w dyszy.
co do cofania się wody w wężyku (nie wiem czy u was też tak się dzieje) to znajomy polecił mi założenie zaworka zwrotnego ze sklepu akwarystycznego, kilka zł kosztuje taka przyjemność.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Yellowmen » 5 sty 2010, 11:08

u mnie nie cofa...spryskiwacz "leje" od razu :) ale aby mi zalał całą szybę to zalewam ją na raty delikatnie aby wycieraczka sie nie uruchomiła :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez siera » 8 sty 2010, 09:18

Siema

a są w ogóle mgłowe na tył ?????

Pozdr.
Siera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez Yellowmen » 8 sty 2010, 10:32

siera napisał(a):a są w ogóle mgłowe na tył pytajnikpytajnik?


No to ja się pytam :) i czy jest możliwość wepchania ich u nas :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez michal_38 » 8 sty 2010, 15:50

Yellowmen napisał(a):u mnie nie cofa...spryskiwacz "leje" od razu ale aby mi zalał całą szybę to zalewam ją na raty delikatnie aby wycieraczka sie nie uruchomiła


Robie tak samo irutujace ale przynajmniej szybe ladnie myje :D
Naprawa komputerów w prawie każdym zakresie szczegóły na PW :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2008, 10:22
Posty: 575
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323F Ba 98r. LE
Mazda 121 DB GLX

Postprzez Grzenio » 10 sty 2010, 19:28

..pozostaje tylko pytanie czy przy wiekszych predkościach cos trafi na szybe przy mżawkowej dyszy =)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Saab/9-5/145512
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2009, 18:57
Posty: 71
Skąd: Kraków
Auto: Saab 9-5 aero 2.3t 230KM

Postprzez Yellowmen » 10 sty 2010, 19:48

przy większych prędkościach nie będziesz się przejmował tylna szybka :) poza tym jak szybciej jadę to na tylna szybę nie kapnie nawet kropelka deszczu czy śniegu..więc to było by dobre...pytanie tylko czy da się zamontować jakąś dyszę ??? i z czego??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez Grzenio » 11 sty 2010, 00:19

trzeba bylo by pokombinowac z C3-ki albo octavii.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Saab/9-5/145512
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2009, 18:57
Posty: 71
Skąd: Kraków
Auto: Saab 9-5 aero 2.3t 230KM

Postprzez siera » 11 sty 2010, 09:44

Grzenio tez tak myślałem co prawda teraz nie pogoda na eksperymenty :D
Ale wiosna trzeba spróbować proponuje obciąć z jednej strony uszczelke ( od C3) żeby konto był mniejszy może coś na szybe poleci :P

Pozdr.
Siera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez Mako » 11 sty 2010, 09:56

Jako byly uzytkownik dysz mglowych z Citorena/Peugeot ale zalozonych na przod widze same zalety wiec tyl pewnie tez bylby niezle oczyszczany. W porownaniu do zwyklych dysz zeby oczyscic szybe z tego samego syfu mglowe potrzebuja 1/4-1/2 mniej plynu, od razu pokrywa praktycznie 90 % powierzchni szyby, fakt ze moglyby byc tansze ale chyba warto wydac w porywach do 60 zl za dwie dysze (cena +/– w ASO). Nie za bardzo orientuje sie jakie jest rozwiazanie spryskiwacza w BA w BJ nie byloby zadnego problemu z zaadaptowaniem tego typu dysz.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez lesiux » 11 sty 2010, 11:06

czy do tego typu dysz nie jest wymagane większe ciśnienie płynu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323