Immobiliser i różne problemy z nim związane.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez don2x44 » 2 maja 2010, 19:11

Przepływka nie sądzę, ponieważ jak odepniesz na zdrowym silniku ją to auto zacznie się dławić aż w końcu "złapie oddech" i chodzi w miarę równo.

Skoro sprawdziliście że to transponder to raczej pozostałbym przy tym, koszt dorobienia nowego kluczyka to jakieś 150zł, oczywiście +/–.

Tylko teraz się zastanawiam, skoro masz uszkodzony transponder i masz tylko jeden kluczyk to chyba może być problem z pobraniem danych z pamięci kluczyka... więc być może koszta się zwiększą, nie znam aż tak na tym to są tylko moje hipotezy:)
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 mar 2009, 22:06
Posty: 457 (0/5)
Skąd: Mosina/Poznań
Auto: Mazda6 GH 5D 2,5 Sport '09
VW Up! 5D 1.0 MoveUp! '13

Postprzez peszek130 » 2 maja 2010, 20:45

DZIEKI ZA ODP.
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2010, 17:32
Posty: 21
Skąd: Piła
Auto: Czerwona Mazda 323f BA 1.5 97r.

Postprzez domek_83 » 21 wrz 2010, 20:24

witam

poszukuje pilnie elektryka samochodowego z rzeszowa
posiadam mazde 626 ge 1.8 1993 b/g
2 dni temu wróciłem z bieszczad objechała bez problemu paliła i nic się nie działo
jakże było moje zdziwienie kiedy dzisiaj rano nie odpaliła
a wyglądało to tak: posiadam immobilajzer koło stacyjki żeby uruchomić silnik trzeba przyłożyć pestkę od kluczyka do immobilajzerka i wtedy mogę uruchomić zapłon i tak przekręcam zapłon i tu dyskoteka na desce rozdzielczej migają kontrolki spod maski słyszę trrrrrrrryyyyyy trrrrryyyyyyyyy spróbowałem 3 razy uruchomić silnik bez skutku do roboty pojechałem autobusem
wyciągnąłem aku na noc z myślą że to pomoże choć wątpie
czy ma ktoś pomysł co mógłbym i czy mogę coś zrobić bez pomocy elektryka lub może ktoś kto jest z rzeszowa może mi pomóc
bardzo proszę o pomoc
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 14:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez Marko91 » 25 wrz 2010, 20:48

Miałem coś podobnego że nie chciała mi odpalić pewnego razu i takie tykanie głośne z pod maski słyszałem doszedłem z reszta słychać było że to przekaźnik świec, nie mógł otrzymać prądu dla siebie tak jak by się zaciął, odrzuciłem rozładowanie akumulatora ponieważ był nowiutki, ale sprawdziłem napięcie i co?? akumulator padł.. wszystko migało itd na desce i takie trrrrryyyykaaaaannnnieee było słychac. Wyciągnąłem akumulator z drugiego auta i odpaliła madzia na dotyk ;)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2010, 16:58
Posty: 202 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była Mazda 626 GE Comprex
Jest 626 GF 2.0 FS 01'r

Postprzez domek_83 » 27 wrz 2010, 08:08

w sobote oddałem autko do elektryka więc zobacze co on "znajdzie"
dz marko za odp
jak bedzie po wszystkim napisze co było
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 14:19
Posty: 41
Skąd: rzeszów
Auto: mazda 626 1.8 B/G 1993
mazda 626 1.8 B/G 1994

Postprzez jarek.s85 » 27 wrz 2010, 10:27

Witam serdecznie,

Mam taki problem, mam mazde 323f 1.5 + LPG z 98 r. podczas jazdy auto zgasło i już nie odpaliło ani na benzynie ani na gazie. Elektryk stwierdził, że prawdopodobnie posypał mi sie komputer, więc kupiłem używany. Zamontowałem i wyskoczył problem immo sie zaświeca i autko nie odpala. Czytałem cały wątek i nie wiem czy wystarczy odpiąć akumulaltor na 6-12 godzin probować zresetować komputer. Jeździłem po elektrykach i doszli do wniosku ze to napewno komputer jest zablokowany. Jak to rozblowować z immo ?? Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
jarek.s85
 

Postprzez Iza88 » 25 paź 2010, 16:23

Witam!
Mój kluczyk od Mazdy 323f był toche pekniety, ale działał więc nic nie dorabiałam. Dziś niestety polowa mojego kluczyka została w drzwiach auta. Auto kupiłam niedawno i nie wiem co teraz zrobic bo moj zapasowy kluczyk otwiera auto ale go nie odpala. Gdzie mozna dorobic kluczyk? ile to bd kosztowało? Jestem z okolic Torunia.

Z gory dziekuje
Iza88
 

Postprzez rafal700 » 11 lis 2010, 22:28

Marcys323c napisał(a):2. Istnieje coś takiego jak KABEL SERWISOWY, jak nam zdechnie mazda w szwecji a wieziemy ciasto dla babci do polski to powodzenia rzyczę z dorabianiem kluczyków za 10.0000zł wymianów kompa w trasie itp.

Kabel Serwisowy własnie służy do tego aby pozbyć sie jakiej kolwiek elektroniki podczas trasy i problemu natury elektronicznej, należy go zewrzeć z masą auta! wtedy bajery typu immo i kazde inne zwiazane z komputerem (nie mowie o ELEKTRYCZNYCCH SZYBACH ) powinny przestać działać.


gdzie się znajduje ten magiczny kabelek serwisowy ?
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 17:39
Posty: 268 (0/1)
Auto: Mazda 323f bj 2001r
1.6 98KM

Postprzez bonisz » 14 lis 2010, 19:23

u mnie po ulewnych deszczach, auto nie odpaliło i pierwsze co -to pomyślałem że wilgoć jest na kablach wysokiego napięcia, bo silnik kręcił ale brak było zapłonu, a czerwona kontrolka(ta z kluczykiem-immobilaiser) nie paliła się po rozruchu jak wcześniej.
Więc rozwinąłem przedłużacz 220v, podłączyłem farelkę, i ją włożyłem pod maskę na silnik.
Pochodziła tak z 20 minut, zwinąłem sprzęt, kluczyk w stacyjkę i ...odpalił bez problemu...
Tak pojeździłem sobie tydzień.
Dziś sytuacja się powtórzyła, lecz zauważyłem że po którymś przekręceniu pojawiła się dopiero kontrolka z kluczykiem- ledwo się zapalając.Tym razem wyciągnąłem kable zapłonowe i osuszyłem suszarką, zamontowałem i dalej brak zapłonu.
Przeczytałem na www.mazdaforum.com że można zrobić test :
-kluczyk w pozycji zapłon start na 2 sekundy i zwolnić go do pozycji wcześniejszej i odczekać tym razem 2min, i powinna zacząć migać czerwona kontrolka(z kluczykiem) informując nas sygnałem świetlnym o nr.kodu-błędu, kodów jest 7( 1,2,3,11,21,24,30)
– trzy krótkie błyski to kod 3,
-dwa długie i cztery krótkie to kod 24, itd),
u mnie nie zabłysnęła kontrolka, ale za to odpalił silnik.Wyłączyłem go i chciałem ponownie odpalić i nie dał rady, tylko kręcił, ale jak poprzednio brak zapłonu.
Więc przekręciłem kluczyk w pozycje, gdzie wszystkie kontrolki się palą,i poczekałem aż zgasną i jeszcze chwilkę odczekałem(razem może ze 2min), wtedy zapłon i silnik odpalił bez niczego, a i kontrolka immobilisera się zpaliła na sekundę przy zapłonie i zgasła -tak jak to miało miejsce zanim usterka wystąpiła.Za każdym razem przy takim postępowaniu silnik odpalał i jechałem, inne postępowanie typu kluczyk w stacyjkę i odpalanie od razu nie skutkowało odpaleniem silnika.
I tak za każdym razem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 00:59
Posty: 74
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda MPV II 99r 2,0 benzyna

Postprzez Dominik10 » 24 lis 2010, 21:46

Witam,

Mam problem, wsiadam do mojej trójki ( 2004 r 1,6 benzyna ) wkładam kluczyk, wszystkie zegary się elegancko odpalają, przekręcam kluczyk żeby odpalić auto i wszystko gaśnie, jakby ktoś akumulator wyciągnął, nic nie działa, nawet pilot przy kluczyku. Po jakichś 10 sek, otwieram drzwi – zamykam i prąd wrócił. Stało się tak 3 razy w ciągu miesiąca, co dziwne zawsze w tym samym miejscu po 10 minutowy postoju, dzięki Bogu nigdy podczas jazdy.
Co to może być???
Dominik10
 

Postprzez Jasiu19 » 25 lis 2010, 00:50

Miałem to samo w mojej Madzi :) sprawdź czy nie masz zaśniedziałych klem na AKU :P wyczyść wszystko :P
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez Dominik10 » 25 lis 2010, 07:59

Dzięki Jasiu, dzisiaj wszystko opędzluje papierkiem ściernym elegancko, i za kilka dni dam znać czy pomogło :)
Pozdro
Dominik10
 

Postprzez donleon » 1 gru 2010, 14:32

Po wymianie akumulatora na nowy nie mogę uruchomić samochodu-miga kontrolka od immobilizera, rozrusznik nie kręci. Próbowałem drugim kluczykiem-to samo. Jak myślicie, da się coś zrobić, czy muszę holować auto do serwisu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2009, 20:32
Posty: 439
Skąd: Radom
Auto: mazda 3 1,6 DI 2006 HB-była.
Jest... toyota

Postprzez Jasiu19 » 1 gru 2010, 16:07

Wsadź kluczyk do stacyjki i przekręć go na kilkanaście sekund bez odpalania ,może pomoże:) u mnie pomogło jak miałem taki problem.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez tadziomaru1 » 1 gru 2010, 23:13

Czy da się w 3-ce samemu zakodować immo? Słyszałem, że gdy jest dwa oryginalne kluczyki to tak. Czty ktoś wie jak to zrobić, lub podrzuci jakiś link? Pomoc pilnie potrzebna, bo bede musiał donleona do aso mazdy cholować... <prosze> <prosze> <prosze>
Kurde, nikt tu nie zagląda chyba...
Dziś już mija trzy dni od zamieszczenia postu, tu naprawdę nikt nie zagląda, ale <dupa> ...
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez avenger » 6 sty 2011, 13:38

Skoro we właściwym dziale nie ma odzewu, więc piszę tutaj.
Przez załączający się immo nie mogę odpalić auta. Nie upuściłem kluczyka, nie kradnę własnego auta.... zgasiłem na stacji silnik by zatankować i nie mogę już odpalić.
Postanowiłem się tym pobawić i po kilku dniach stania auta na mrozie..... odpaliło. Potem zgasiłem, żeby pobawić się stacyjką, żeby problem nie spotkał mnie w przyszłości i nie zdążyłem jeszcze niczego odkręcić.... auto nie odpala, przez immo. Nie wiem co to jest. Podejrzewam, że gdzieś w sterowniku jest jakieś zwarcie lub się po ludzku spier*lił, że nie czyta kluczyka. Wymontowałem to coś. Mała czarna kostka 2x3cm do której dochodzi cienki czarny przewód od plastikowego kółka na stacyjce (tego z napisami ON i START) i grubszy biały przewód zakończony kostką. Rozebrałem tą puchę ale kable i płyta wydają się być ok. Macie jakieś remedium? Czy można to jakoś wymienić (podejrzewam, że nie bo są kody). Jak mogę się z tym uporać?
Początkujący
 
Od: 6 paź 2009, 00:40
Posty: 19
Skąd: Bełchatów/Łódź
Auto: 323f BA 1.8 115KM 97r

Postprzez sebas0026 » 6 sty 2011, 14:07

gdyby imo bylo zwalone w tym roczniku wystukalo ci kody bledow imo sprawdz czy ich nie masz jak nie to nie imo:) pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez bsh » 6 sty 2011, 14:31

Hm... Moge sie tez podpiac pod temat poniwaz mam podobny problem ktory prezentuje sie nastepujaco ... Na zupelnie zimnym silniku silnik odpala od strzalu nie ma zadnych problemow natomiast po przejechaniu krotkiego odcinka np kilometr gdzie samochod nie zdarzy sie zagrzac nie moge odpalic samochodu :( przekracm stacyjke do odpalenia i zapala mi sie Imo i nie moge odpalic samochodu musze go dlugo krecic i dopiero zaskoczy i odpali :( Natomiast gdy samochod sie juz odpowiednio zagrzeje to nie ma problemu z odpaleniem samochodu co to moze byc ? Dodam ze zdarzylo mi sie 2 razy ze samochod zgasl mi zupelnie bez przyczyny w trakcie jazdy :( Powoli wykancza mnie ta zima :(((
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 23:40
Posty: 30
Skąd: Tychy
Auto: 323F BA 1.8 1996 LPG

Postprzez bodix » 17 kwi 2011, 19:29

Wszyscy pisza o problemach ale jak ktos naprawi nikt nie pisze . Faktycznie to forum to do pupy.
bodix
 

Postprzez Marek 161BD081 » 18 kwi 2011, 08:03

bodix napisał(a):Wszyscy pisza o problemach ale jak ktos naprawi nikt nie pisze . Faktycznie to forum to do [tiiit].

Krytykować to jest łatwo szczególnie będąc "anonimowym" i też bez jakiegokolwiek wkładu w to Forum.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5019 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: RIP: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323