Halogeny w 323F 1.5

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Rocca » 18 lip 2007, 14:13

Witam mam takie pytanie chce załozyć w mojej 323F 1.5 97 rok halogeny mam przelocznik i halogeny i mam takie pytnie jak wyglada tam instalacja seryjnie nie mialem halogenow lecz zdobylem oryginalne i che zalozyc zdjelem zaslepke w srodku samochodu gdzie powinien byc wlacznik halogenow i jest tam kostka w srdoku chyba aby podpiuac wlacznik ale gdzie jest instaalcja w miejscu halogenow na koncu halogenow tez jest kosta i gdzie to mam podpiac zeby dziallo i czy wogole jest tam instalacja pod halogeny czy trzeba klasc oddzielnie !!!! ale zaznaczam ze w miejscu wlacznika jest kostka do podpiecia jak to zrobic prosze o pomoc !! :)
608021691
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 wrz 2006, 17:48
Posty: 22
Skąd: Tomaszów Maz
Auto: Mazda 3 2.0 CD 08r SPORT i 3 2.0 Benzynka 07r SPORT

Postprzez frmn89 » 18 lip 2007, 18:56

Powiem Ci dokładnie, bo na dniach wymieniałem :]

Musisz wyjąć zderzak (przynajmniej ja tak robiłem, może można się dostać pod spód z kanału; nie wiem, bo nie mam) – 4 główne śruby (chyba na klucz 16) + mocowanie do błotników (takie plastikowe kołeczki wciskane) + multom śrub na klucz 10 pod spodem :] Mususz jeszcze odrecić i wypiąć przednie reflektory (3 śruby na 10). Jak masz halogeny z oryginału, to mocowania będą pasować bez problemu – górę (te dziury bliżej siebie) wkręć jakimiś śrubami (najlepiej 6), a dół tymi, którymi były przymocowane zaślepki. Co do kostek, to jest ciekawie. Ja miałem halogeny z V6 (poss Faraon ;] ) a mocowałem je do mojego sprzętu (1.5) i miały inne kostki połączeniowe. Uciąłem i tu i tu i założyłem polskie, zwykłe końcówki hermetyczne (koszt 7 PLN za stronę). Jeśli chodzi o podłączenie, to musisz wyjąć cały ten klawisz (a właściwie tylko zaślepkę) przy kierownicy, wypiąć z tego wtyczkę i wpiąć do przełącznika. Najlepiej odkręcić maskownicę zegarów do tego – 2 śruby na górze + 2 schowane przy kierownicy – opuść ją na dół, z zobaczysz. Ale żeby to zdjąć, musisz rozkręcić tą taką gardziel kierownicy – 3 śruby pod spodem + zastrzaski, więc będzie szła ciężko – nie przejmuj się (rozdziela się na górną i dolną część, górną musisz zdemontować).

Uff... Chyba na tyle :] Mi to zajęło, bagatela, 6 godzin :]. Ale łącznie z czekaniem aż wyschnie farba na mocowanich halogenów.

PS – skąd je masz:> I nie masz czasami drugiego takiego przycisku? Bo szukam (na razie włożyłen ten z ogrzewania szyby)
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2007, 20:00
Posty: 52
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97

Postprzez gadula » 19 lip 2007, 10:24

Dokładnie tak jak napisał frmn89. A bez ściągania zderzaka, to chyba nawet się nie da tego założyć, po prostu jest za mało miejsca.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron