Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
VPM no i tak też właśnie podpiołem zielony i niebieski i jeszcze masa i 12v ale tak jak pisałem nic się nie dzieje tylko słychać cykanie w tym alarmie jakby jakiś przekaznik a siłowniki w drzwich milczą a z klucza to działają idealnie. Podpinałem według schematów kostki kilka postów wyżej
Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
- Od: 22 maja 2008, 14:03
- Posty: 77
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: 323F BA 1.5
a weź kawałek przewodu i dotknij do masy i do zielono białego lub zielono czarnego w sterowniku samochodowym tak dla pewności ze z nim jest wszystko ok
Dopisano 12 kwi 2013, o 13:20:
w sterowniku masz jeszcze zwory J2 jest od czasu może impuls jest za krótki może powinien być w twoim przypadku 3 sek
Dopisano 12 kwi 2013, o 13:20:
w sterowniku masz jeszcze zwory J2 jest od czasu może impuls jest za krótki może powinien być w twoim przypadku 3 sek
VPM napisał(a):w sterowniku masz jeszcze zwory J2 jest od czasu może impuls jest za krótki może powinien być w twoim przypadku 3 sek
3 sekundy to raczej tylko w "pneumatykach" się używa.
Tutaj 1 sekunda w zupełności wystarczy.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ze sterownikiem w aucie jest chyba wszystko ok bo otwiera i zamyka z klucza idealnie a zwory mam ustawione na 0,5s czyli na elektryczne siłowniki. Tylko że ja mam do kostki podpięte tylko 4 kable , masa , +12V, otwieranie i zamykanie a na rysunku co podałem niżej są jeszcze 2 dodatkowe kable połączone z masą i niewiem jakie kolory kabli z mojego alarmu to mają być bo mam całkiem inną kolorystykę i opisy. Proszę o odpowiedz.

Dopisano 12 kwi 2013 19:31:
Problem rozwiązany
czytałem ze schematu kostki przed liftem a ja mam po lifcie 98r.

Dopisano 12 kwi 2013 19:31:
Problem rozwiązany
Nie rozmawiaj z idiotą najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu a potem zabije doświadczeniem !
- Od: 22 maja 2008, 14:03
- Posty: 77
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: 323F BA 1.5
Mam problem z centralnym zamkiem po przekręceniu kluczyka w zamku centralny zamyka i od razu otwiera wszystkie drzwi. Dopiero po odłączeniu kostki w drzwiach (drzwi od kierowcy) od centralnego zaczyna działać poprawnie na innych drzwiach a te drzwi co odłączyłem w nich kostke moge zamknąć kluczykiem. Nie wiem jaka jest tego przyczyna ?
- Od: 31 gru 2012, 11:14
- Posty: 12
- Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98
Czasem takie mogą też być efekty jak ktoś cięgno od zamykania z wewnątrz naciągnie za bardzo.
Nie stało się to po jakimś zdejmowaniu boczka i klamki wewnętrznej?
Nie stało się to po jakimś zdejmowaniu boczka i klamki wewnętrznej?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były przekładane drzwi z elektryką wszystko było dobrze a po tygodniu taka niespodzianka. Byłem u mechaników kazali wymienić siłownik. Wymieniłem siłownik z całym centralnym i dalej to samo
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wydaje mi się że jest to wina elektryki ponieważ rozłączyłem na kostce stary centralny i podłączyłem nowy i przy próbie zmiany położenia cięgna też odbija i 80 zł wyrzucone w błoto

- Od: 31 gru 2012, 11:14
- Posty: 12
- Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98
Okablowanie jest oryginalne czy "łączone" gdzieś?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
toffic666 napisał(a):Były łączone między drzwiami a karoserią tam było sprawdzane i wszystko jest ok może coś ze sterownikiem centralnego bo wychodzi na to że ma cały czas sygnał na otwarcie drzwi.
Raczej ja zainteresował bym się tym łączeniem przewodów pod kątem pomyłki (nie jest to trudne aby sie pomylić) lub też ew. zwarć między przewodami.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
ale skoro działało przez tydzień dobrze to łączenia powinny być oki
a po zamknięciu drzwi lampka w środku gaśnie
jak się trochę znasz to spróbuj odłączyć przewody od sygnału siłownika żeby zobaczyć czy będzie chodził jako slawe
a po zamknięciu drzwi lampka w środku gaśnie
jak się trochę znasz to spróbuj odłączyć przewody od sygnału siłownika żeby zobaczyć czy będzie chodził jako slawe
Po odłączeniu kostki chodzi jako slawe a reszta drzwi działa normalnie. Lampka w środku też gaśnie. Nawet siedziałem w samochodzie żona mnie zamknęła i po podłączeniu kostki w tych drzwiach reszta drzwi się sama otwiera.
- Od: 31 gru 2012, 11:14
- Posty: 12
- Skąd: Olszyna Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 323F BA / 1.5 16V / 04.98
ale jak odłączysz kostkę to zasilanie siłownika też odłączasz a mi chodzi żeby siłownik działał tylko nie wysyłał sygnałów z krańcówki bo prawdopodobnie jest zwarta na stałe w pozycji otwarta po odpięciu odpowiedniego przewodu powinny wszystkie drzwi sie zamknąć ale otworzą sie tylko jedne ile przewodów masz w kostce 
Witam nie wiem czy dobrze trafiłem nie działa pilot od centralnego zamka odkąd kupiłem auto, wymontowałem z mazdy 626 2.0D 2000r. GF po lifcie sterownik fabryczny alarmu (przynajmniej tak mi się wydaje) Naldec jest on uszkodzony przepalony (strzałka na zdj) czy możliwe jest jego naprawienie czy trzeba wymienić na nowy?
- Od: 22 kwi 2013, 13:58
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, Hatchback, 2000r. GF po lifcie
Dałeś zdjęcie tak nieostre, że trzeba wróżki aby zobaczyć co to za element.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
przepraszam za jakość nie posiadam lepszego aparatu
http://allegro.pl/mazda-626-gf-00-modul ... 99211.html to jet podobna część tylko w obudowie ale to jest chyba tylko od centralnego zamka nie od sterowania pilotem
Dopisano 22 kwi 2013, 15:45:
Pomoże ktoś bardzo był bym wdzięczny
Dopisano 22 kwi 2013, 17:38:
czy nie ma tu nikogo kto mógłby mi pomóc?

Dopisano 22 kwi 2013, 15:45:
Pomoże ktoś bardzo był bym wdzięczny
Dopisano 22 kwi 2013, 17:38:
czy nie ma tu nikogo kto mógłby mi pomóc?
- Od: 22 kwi 2013, 13:58
- Posty: 8
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, Hatchback, 2000r. GF po lifcie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości