Spadające ramie miechanizmu wycieraczek

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez cieptas » 4 lut 2013, 18:26

Witam

mam problem z miechanizmem wycieraczek. Ramie które jest podłaczone do silnika wycieraczek poprostu spada i wycieraczki przestaja działac. Naprawiałem to dorywczo poprzez załozenie gumki od weka ;) ale gumka z czasem peka... ramie kosztuje bagatela 250 zł. czy macie moze jakis patent na to schorzenie mojej mazdy 323f ba 1.5 97r
Początkujący
 
Od: 18 lip 2009, 23:30
Posty: 18
Auto: Mazda 323f Ba 97r 1.5

Postprzez adamax4 » 4 lut 2013, 19:03

Kup używkę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2008, 22:43
Posty: 478 (0/4)
Skąd: Garwolin
Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96

Postprzez dude » 5 lut 2013, 21:54

W fotorelacjach są 2 tematy odnośnie regeneracji mechanizmu.
viewtopic.php?f=116&t=48550
viewtopic.php?f=116&t=55870

Znajdziesz tam też inne patenty. Może coś C się przyda <oczko>
人馬一体
Obrazek >>>> Mój Dudowóz <<<<
Kupię drzwi tylne od strony kierowcy oraz maskę kolor: 12K (323F BA po lifcie)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 21:47
Posty: 228 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: 626 GF 2.0 FS 115KM 00r.
była-> 323F BA 1.5 Z5 88KM 98r.

Postprzez Pindurek » 5 lut 2013, 23:34

Ja tą taką białą plastikową zaślepke i mechanizm posmarowałem wazeliną,docisłem jak należy i działa już ponad rok, a miała to być taka naprawa doraźna (bo mi padło w trasie i na stacji benzynowej naprawiałem).

viewtopic.php?f=116&t=48550 <--- z tego tematu na 14 zdj od góry-ta biała zaślepka i całe to ramie mi strzeliło.

Może komuś pomoże :)
"Ale herbatka dobra" :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2011, 23:14
Posty: 84
Skąd: Knurów
Auto: Mazda 323C
1.5 PB
90KM
65kW
16V
1995r.

Postprzez Olo500 » 5 lut 2013, 23:57

Regeneruje się to za pomocą części z poldka i cieniasa. Co i jak trzeba zrobić aby było dobrze, znajdziesz na forum. Jest to sposób najpewniejszy bo po naprawie wygląda jak oryginał i działa jak oryginał (u mnie już z 6 -7 lat). Poszukaj na forum o naprawie wycieraczek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2006, 17:35
Posty: 98
Auto: Mazda 323p '98 poj 1.4
Mazda 6 II generacji kombi poj.2000 benz.

Postprzez levis119 » 8 lut 2013, 14:14

u mnie zostało przewiercone i póki co to jeżdze:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2010, 14:04
Posty: 123
Skąd: Pisz
Auto: Mazda 323 f ba 97 1.5 16v

Postprzez cwany » 8 lut 2013, 16:01

Olo500 napisał(a):Regeneruje się to za pomocą części z poldka i cieniasa. Co i jak trzeba zrobić aby było dobrze, znajdziesz na forum. Jest to sposób najpewniejszy bo po naprawie wygląda jak oryginał i działa jak oryginał (u mnie już z 6 -7 lat). Poszukaj na forum o naprawie wycieraczek.


powodzenia w znalezieniu tych części w sklepie, osobiście próbowałem, praktycznie nie możliwe bo już nie są produkowane te części, pare lat temu były bez problemu
mazda 323s 1.5 `95 --> mazda 323f 1.5 `95
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2008, 17:52
Posty: 146
Skąd: Biskupiec/Gdańsk
Auto: Mazda 323f 1.5 BA

Postprzez Olo500 » 8 lut 2013, 16:56

Być może jest tak jak pisze cwany, ale myślę iż bez problemu dopasuje się te miseczki od wycieraczek, od innych samochodów, ja jak to kupowałem powiedziałem w sklepie o co mi chodzi i dostałem całe pudełko z różnymi częściami plastikowymi do samochodów i dobierałem sobie. Później okazało się, iż wybrane części są od poloneza i seicento (czy cinquecento).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2006, 17:35
Posty: 98
Auto: Mazda 323p '98 poj 1.4
Mazda 6 II generacji kombi poj.2000 benz.

Postprzez flywin » 8 lut 2013, 21:33

dobra , wszystko fajnie pięknie ale jak się pozbyć starych ? może jakiś tutorial ze zmiany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Dominik88dgPL » 13 lut 2013, 22:15

kolego miseczki pasują od 90% japońców z tamtych lat ,odcinasz miseczkę z kawałkiem rurki spawasz po tymi samymi kątami i po problemie, jak nie masz spawarki to na mniejsze rurki większą przewiercasz po śrubce na każdą połowę i git , jak nie to google.pl firma fabory sprzedaje złącza kulowe w 3 rozmiarach ze stali zwykłej nierdzewnej i kwasówki z lewymi i prawymi gwintami gwinty metryczne i calowe do wyboru do koloru kupujesz takowy biegniesz do sklepu kupujesz 4ro pak tyskiego idziesz do pierwszego lepszego mechanika i zrobi ci to bez problemu. Nie będę pisać dalszych opcji bo jest ich wieeele na forum i nie tylko .
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2010, 20:28
Posty: 67 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda Premacy Lift 1.8Pb
2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323