Obroty,olej,szarpanie,kopcenie – co robic?
1, 2
Jak bedziesz robic dolot to musisz kupic jakas ładna rurke
z wyjsciem jak sie to nazywa ponoc odma .@ takie wyjscia,bo chodzi o to,ze trzeba podpiac tak jak w oryginale 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):Jak bedziesz robic dolot to musisz kupic jakas ładna rurke zeby z wyjsciem jak sie to nazywa ponoc odma .@ takie wyjscia,bo chodzi o to,ze trzeba podpiac tak jak w oryginale
wlasnie wiem
a gdzie ja najszybciej dostane moze masz jakis namiarek i mniej wiecej koszt
- Od: 29 lis 2007, 01:27
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
Spytaj sie kolesia o nicku Keel ,bo chyba on robil cały dolot.Ponoc kosztowało go to ok.300 zl 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers
dzieki za informacje
dzieki za informacje
- Od: 29 lis 2007, 01:27
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość