Obroty,olej,szarpanie,kopcenie – co robic?

Postprzez sps-snipers » 11 mar 2008, 13:39

Jak bedziesz robic dolot to musisz kupic jakas ładna rurke :D z wyjsciem jak sie to nazywa ponoc odma .@ takie wyjscia,bo chodzi o to,ze trzeba podpiac tak jak w oryginale :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez creativedj » 11 mar 2008, 15:46

sps-snipers napisał(a):Jak bedziesz robic dolot to musisz kupic jakas ładna rurke zeby z wyjsciem jak sie to nazywa ponoc odma .@ takie wyjscia,bo chodzi o to,ze trzeba podpiac tak jak w oryginale


wlasnie wiem ;)
a gdzie ja najszybciej dostane moze masz jakis namiarek i mniej wiecej koszt :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2007, 01:27
Posty: 111
Skąd: Białystok
Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG

Postprzez sps-snipers » 11 mar 2008, 22:03

Spytaj sie kolesia o nicku Keel ,bo chyba on robil cały dolot.Ponoc kosztowało go to ok.300 zl :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez creativedj » 11 mar 2008, 22:06

sps-snipers
dzieki za informacje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2007, 01:27
Posty: 111
Skąd: Białystok
Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323