przez bobinho » 31 maja 2010, 15:00
U mnie własnie jak odkrecam korek jest takie psssssssssssssssssssssss i to dosyc głosne jakbym tam jakogos głodnego paliwożerce trzymał ale to moze dlatego ze jezdze do rezerwy zalewam za 30 zł i tak w kołko.
A co do zaslepienia EGR to nic trudnego, zanajduje sie to pod kolektorem ssacym, odeczapiamy rure dolotowa wtyczke od przepustnicy i od EGR( teraz bedzie wygodniejszy dostęp) odkrecamy nasadową 12 dwie śruby tylko uważnie bo jest tam taka uszczelka aluminiowa pod zaworem, spadla mi gdzies i mialem troche szukania nastepnie zaslepić czyms otwory w tej włąsnie uszczelce, skrecic i gotowe. Jakichs szczególnych plusów narazie nie widzialem moze troche równiejsza praca na zimnym silniku na biegu jałowym ale nie sugerował bym sie tym bo to moze nie byc wcale dzieki zaślepieniu.
Na dniach Myslę ze zdejmę cały kolektor dolotowy i wymyje go chociaz jesli ma mi to zabrac cały dzien roboty to nie wiem czy jest sens to robic bo tak naprawde to tylko kosmetyka.