padł mi silnik
wymiana czy naprawa Z5
1, 2
Swap jest możliwy i spoooro jest tematów o tym.
Ale jaką masz pewność, że ten silnik co kupisz będzie w idealnym stanie?
Wydaje mi się, że lepiej chyba byłoby dobrze zrobić remont Z5 niż kupić padalca BP.
Ale jaką masz pewność, że ten silnik co kupisz będzie w idealnym stanie?
Wydaje mi się, że lepiej chyba byłoby dobrze zrobić remont Z5 niż kupić padalca BP.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Poczytaj:
viewtopic.php?f=454&t=33656
czy też:
viewtopic.php?f=454&t=135233
Na przyszłość proszę używać szukajki.
viewtopic.php?f=454&t=33656
czy też:
viewtopic.php?f=454&t=135233
Na przyszłość proszę używać szukajki.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
remont tej jednostki to koszt w granicach 2-3tyś, a nowy to w okolicach 1tyś. A w tych tematach co poleciliście poczytać to idzie wszystko po kosztach 
Ostatnio edytowano 29 paź 2013, 22:06 przez osa1281, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 6 lut 2013, 16:21
- Posty: 25
- Skąd: Zgrzebichy
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16v Z5
Remontuj, kurde koszt nie taki straszny a kupic drugiego bubla nie sztuka. kup na poacztek pierscienie uszczelka glowicy uszczelniacze zaworowe i styknie. Wiadome plyn i olej swoja droga, no ale nie musisz przeciez wszystkiego wymianiac.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Może najpierw powiedz co oznacza w Twoich słowach że ten silnik padł a wtedy będziemy mogli Ci pomóc i podpowiedzieć czy opłaca się go robić...? 


To ladnie wciaga olej , a moze smiga na oliwie a nie na PB
zarty zartami, kup drugi zawsze jeszcze okres rozruchowy a silnikow nie brakuje. choc moze byc, ze uszczelniacze wszystkie poszly do tego pierscienie i wpiedziela olej . chyba ze nie chcesz sie naprawde bawic, to kup druga motorwnie:)
zarty zartami, kup drugi zawsze jeszcze okres rozruchowy a silnikow nie brakuje. choc moze byc, ze uszczelniacze wszystkie poszly do tego pierscienie i wpiedziela olej . chyba ze nie chcesz sie naprawde bawic, to kup druga motorwnie:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak zrobisz remont to przynajmniej będziesz wiedział czym jeździsz.
Nie rób go jednak "ekonomicznie" na najtańszych częściach bo to się może zemścić
Nie rób go jednak "ekonomicznie" na najtańszych częściach bo to się może zemścić
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
no i silnik szlak trafił
, wytrzymał 300km i zaczął kopcić . Zauważyłem też znaczną ilość oleju w układzie dolotowym z odmy ,i pytanie czy ten silnik gubi olej odmom w znacznej ilość czy po prostu w deklu jest jakaś przyczyna
. dodam ze mam silnik zalany mobilem 10w40
Dopisano Pn, 18 lis 2013, 20:36:
kto spotkał się z dwoma rodzajami silnika Z5
Dopisano Pn, 18 lis 2013, 20:36:
kto spotkał się z dwoma rodzajami silnika Z5
- Od: 6 lut 2013, 16:21
- Posty: 25
- Skąd: Zgrzebichy
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16v Z5
osa1281 napisał(a):no i silnik szlak trafił, wytrzymał 300km i zaczął kopcić .
.......
kto spotkał się z dwoma rodzajami silnika Z5
Tak to bywa z kupnem silników niewiadomego pochodzenia
Jak masz gwarancję to reklamuj chociaż to trudny temat.
Są dwie wersje różniące sie głównie rozrzaden.
Starsza wersja ma napędzany paskiem tylko jeden wałek rozrządu a nowsza oba.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wersja z łańcuszkiem: zaznaczamy że sam w sobie rozrząd nie jest na łańcuchu (tak jak na przykład ostatnio wciskał mi kity pewien handlarz na giełdzie
) a jedynie łańcuszek spina ze sobą dwa wałki rozrządu. Sam rozrząd jest droższy ze względu na jeden napinacz/rolkę więcej w układzie. Wersja z łańcuszkiem była montowana w przedliftach (czyt. do 1997) aczkolwiek w tzw. przejściówkach silniki były mieszane. Po lifcie – silniki bez łańcuszka (oba wałki napędzane paskiem rozrządu). Nie pamiętam dokładnie czy nie różnią się regulacją luzów zaworowych? (niech się ktoś wypowie, bo nie chce wprowadzać w błąd)
Więcej różnic (udowodnionych) chyba raczej brak choć istnieją pogłoski że przedliftowe miały miały mocniejsze wały i korbowody


1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości