Proszę o pomoc w odczytaniu błedów wrzucam film

Postprzez damianmatrix1986 » 3 gru 2010, 13:10

Witam prosze o pomoc w odczytaniu błędów w mazda 323 f 1,5 16 v 1998 r oto link http://www.youtube.com/watch?v=_l0Jc6ci92k
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez marmarek » 3 gru 2010, 17:44

11,13,14,17
?
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez sebas0026 » 3 gru 2010, 21:31

masz blad 15 i 17 sonda, wtryski, przeplywomierz, cisnienie paliwa, zaplon (swiece, przewody, aparat) do sprawdzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez damianmatrix1986 » 4 gru 2010, 10:22

zaznacze że mam niskie obroty falujace kiedys auto przerywało a le chodzi teraz jest ok
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez sebas0026 » 4 gru 2010, 10:54

te dwa bledy w szczegolnosci odpowiedzialne sa za sonde wiec najprawdopodobnie masz ja do wymiany. Na mojej aukcji mozesz ja kupic. Sonda jest nowa do naszych mazd po lifcie. 96-98

http://allegro.pl/sonda-lambda-mazda-32 ... 18567.html

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez bzzyczek » 4 gru 2010, 15:54

1170 HO2S Bank 1 Sensor 1 Circuit Fixed (Bank 1 Sensor 1)
0134 O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 1)
Tak jak pisał poprzednik to błędy od sondy.
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez damianmatrix1986 » 4 gru 2010, 18:44

możliwe ale dziwne rok temu albo 1,5 była spr sonda lambda była w 100 % sprawna a tylko mam niskie falujące obroty to by była wina sondy jak sądzicie
Ostatnio edytowano 4 gru 2010, 18:58 przez damianmatrix1986, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez rafał88 » 4 gru 2010, 18:51

Pewnie calkiem padla sokoro ci auto wczesnije cos swirowalo, Ecu sie przerzucil na srednie dawkowanie czy cos takiego. a sprawdz po odloczaeniu jak sie silnik zachowuje przejedz sie itd.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez damianmatrix1986 » 4 gru 2010, 18:59

gdzie się odłącza sonde lambda tą kostke
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez rafał88 » 4 gru 2010, 19:42

tak
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez damianmatrix1986 » 5 gru 2010, 21:57

http://www.diagnostik.pl/testery_diagno ... mazda.html link tu można zakupić tester koszt około 60 zł z przesyłką polecam sprawdzone
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez skrzaty » 6 gru 2010, 11:46

damianmatrix1986 napisał(a):http://www.diagnostik.pl/testery_diagnostyczne/interfejs_tester_diagnostyczny_mazda.html link tu można zakupić tester koszt około 60 zł z przesyłką polecam sprawdzone
przeciez tam jest tylko jedna dioda z rezystorem ktora kosztuje w sklepie elektronicznym 1zl! po cholere tam przelacznik? :) nie dajcie sie naciagac!
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 13:01
Posty: 62
Auto: 323f BA 1.5 16V 96r

Postprzez damianmatrix1986 » 7 gru 2010, 20:30

jak ktoś sie nie chce bawić w robienie samemu testera to kupuje proste a 60zł to mało
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez rafał88 » 7 gru 2010, 22:29

Juz wolalbym na przelew te 6 dych przpuscic niz mialbym za taki shit dac kase.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez g00di » 8 gru 2010, 02:57

Nawet rezystora nie trzeba tylko diodę na 12V ;p, ja kupiłem do swojej za 3zł i ... odpukać zero błędów ;D.
Wystarczy mieć diodę 12V i grubszy drucik miedziany do zwarcia.

Drucikiem zwieramy ze sobą GND i TEN i diodę w FEN i B+ odpalamy stacyjkę na ON mignie raz (o ile dobrą stroną diodę wsadziliśmy) i zaczną pojawiać się błędy, jeśli są to zaczną błyskać ;D, potem można na odpalonym przetestować (tryb serwisowy) i jak poruszamy przepustnica powinien wiatrak od chłodnicy chodzić (im więcej obrotów tym szybciej się będzie kręcił)

I za to 60zł płacić <glupek2> hahaha <rotfl> ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 17:05
Posty: 38
Skąd: Białystok/Zgierz
Auto: Corolla E12 1.4 D4D & Smart Forfour 1.3

Postprzez damianmatrix1986 » 12 gru 2010, 00:19

:) jasne
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez rafał88 » 12 gru 2010, 14:04

damianmatrix1986 napisał(a):jak ktoś sie nie chce bawić w robienie samemu testera to kupuje proste a 60zł to mało



Za 6 dych krata piwa, to chyba lepiej krate kupic niz za diode 60zl
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323