KOSZ
I myślisz ze w 98r bedzie wszystko ok i nie bedą stały pierścienie? zapomnij....
Co do płukanki naftą również to nic nie da, nagar z tłoków w rowkach pierścieniowych musiałem skrobać bo żadna nafta, benzyna czy ropa nie chciały tego rozpuścić a tłoki były zanurzone w tym przez trzy tygodnie!
Wiec myślisz ze jak wlejesz na 24h to puści? sam sobie teraz odp czy jest tego sens![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Co do płukanki naftą również to nic nie da, nagar z tłoków w rowkach pierścieniowych musiałem skrobać bo żadna nafta, benzyna czy ropa nie chciały tego rozpuścić a tłoki były zanurzone w tym przez trzy tygodnie!
Wiec myślisz ze jak wlejesz na 24h to puści? sam sobie teraz odp czy jest tego sens
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
moim zdaniem tak jak kolega Wyżej Rób Remont będziesz zadowolony tylko na Renomowanych częściach bo jak weźmiesz inne będzie ci dalej chlał Olej.
co do czyszczenia rowków pierścieni , może rozpuszczalnikiem Nitro? lub jakimś Xylenem?
co do czyszczenia rowków pierścieni , może rozpuszczalnikiem Nitro? lub jakimś Xylenem?
Dokładnie, a remont podstawowy nie bedzie taki drogi, jak sie wie gdzie częsci kupować, pierścienie Riken kupisz juz za 160zł komplet
Flywin, jedyne co dobrze rozpuszcza osady z oleju to Tunap 138 MICROLOGIC ale cena jego nie jest niska.
Reszta środków nie rusza tych osadów, chyba ze ktoś jeszcze coś innego testował i sie sprawdziło?
Dopisano 27 mar 2014, 20:14:
mjar755- weż wlej sobie tej naft i wtedy zobaczymy kto miał rację
Podpowiedzieć zebyś nie robił próżnej roboty to jeszcze źle, wiec na przyszłość sie nie pytaj

Flywin, jedyne co dobrze rozpuszcza osady z oleju to Tunap 138 MICROLOGIC ale cena jego nie jest niska.
Reszta środków nie rusza tych osadów, chyba ze ktoś jeszcze coś innego testował i sie sprawdziło?
Dopisano 27 mar 2014, 20:14:
mjar755- weż wlej sobie tej naft i wtedy zobaczymy kto miał rację
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Podpowiedzieć zebyś nie robił próżnej roboty to jeszcze źle, wiec na przyszłość sie nie pytaj
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Ja tłoki moczyłem po wyjęciu bo mi sie skrobać nie chciało, do silnika nigdy nie lałem nafty.
Komplet na wszystkie cztery tłoki kosztuje 160zł, jakieś dwa tygodnie temu sie pytałem.
W innych sklepach kosztują 230-260zł ale to ździercy tacy jak np Carspeed czy nasz forumowy sklep
Do tego warto kupić sobie komplet uszczelek na cały silnik koszt ok 320zł i planowanie głowicy ok 60zł to są podstawowe rzeczy...
Komplet na wszystkie cztery tłoki kosztuje 160zł, jakieś dwa tygodnie temu sie pytałem.
W innych sklepach kosztują 230-260zł ale to ździercy tacy jak np Carspeed czy nasz forumowy sklep

Do tego warto kupić sobie komplet uszczelek na cały silnik koszt ok 320zł i planowanie głowicy ok 60zł to są podstawowe rzeczy...
Nie mów że zdziercy, bo są różne części różnej jakości.
Wysłane z mojego NEXT
Wysłane z mojego NEXT
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
mjar755 napisał(a):Dzięki ale nie widze u niego pierścieni
Zadz i sie zapytaj
gik napisał(a):Nie mów że zdziercy, bo są różne części różnej jakości.
Tylko ze ja mówię o cenach tych samych częsci, tej samej marki a co za tym idzie i jakości
a no to zdziercy
:P
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Jedni sprzedaja za tyle inni za mniej, grunt to szukac taniej bo da sie dostac za jeszcze mniej.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość