

www.mazdaspeed.pl
kozub007 napisał(a):witam wszystkich![]()
1) rozrząd na 100.000km:
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy – 119zł
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN (folia) – 89zł
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN (folia) – 89zł
– rolka prowadząca zębata SKF – 84zł
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA – 65zł
– ewentualnie pompa wody – japońska GMB z uszczelkami – 155zł
– paski wieloklinowe do urządzeń zewnętrznych – japonskie SUN/MTI –
69zł/kpl (2szt)
2) rozrząd na 60.000km:
– pasek Conti – 59zł
– napinacz GMB – 59zł
– rolka prowadząca GMB – 64zł
– rolka prowadząca zębata SKF – 84zł
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – 43zł/szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA – 29zł
– uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA – 65zł
– ewentualnie pompa wody – japońska GMB z uszczelkami – 155zł
– paski wieloklinowe do urządzeń zewnętrznych – japonskie SUN/MTI –
69zł/kpl (2szt)
petru23 napisał(a):wszystkie? 1,8 też bezkolizyjny? ktoś moze potwierdzić?
edit:
mam pytanie.
Przy wymianie pasków pompa wody/alternator okazało się że osłona przegubu nie przylega idealnie, i ten cały plastik wystaje lekko nad pasek. tam powinien być jakiś zaczep? czy coś? Nowy pasek widocznie jest ciut grubszy niż stary, i osłonka potrafi delikatnie przytrzeć. Dogiąłem ją trochę, ale jak się nagrzeje to może sie odgiąć ponownie. Jakieś rady?
B4r7 napisał(a):XXI wiek w zagrodzie;Pmattrax napisał(a):16 zaworówka bezkolizyjna?? jak to??
MIRU napisał(a):
na fotce tylko widac pękniety pasek
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości