Mazda 323f BA – Uszkodzona pompa paliwa?

Postprzez bielak13 » 5 gru 2011, 21:58

Czy w naszej Mazdzie jest coś takiego jak wyłącznik wstrząsowy, który odcina dopływ paliwa?

Wyczytałem,że nie ma.
Początkujący
 
Od: 16 lip 2011, 21:51
Posty: 4
Skąd: Lubzina k/Dębicy
Auto: Mazda 323F BA 1.5 1996r.

Postprzez klajny90 » 11 gru 2011, 19:14

Obrazek
witam moje pytanie jest takie czy ten filterek może tak być?? w niczym nie bedzie przeszkadzać bo zauważyłem że w tych innych filterkach od pompy są prawie pod kątem prostym do pompy. Ten filterek co jest na zdjęciu jest trochę dłuży od tych zwykłych szarych.
Moja mazda to 323f BA 1.5 98r i ta pompa z filterkiem jest dokładnie do tego modelu
Ostatnio edytowano 11 gru 2011, 19:41 przez klajny90, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:04
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.

Postprzez luki_92_92 » 11 gru 2011, 19:25

kliknij na obrazek prawym > pokaż obrazek i dopiero ten link kopiujesz do znaczników img
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez ppaciek » 4 sty 2012, 18:25

Poszła pompa paliwa oraz kopułka i palec. Teraz śmiga, aż miło <ok>
ObrazekObrazekObrazekObrazek
By ppaciek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 20:26
Posty: 230
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BA 97' – była :<

Postprzez klajny90 » 6 sty 2012, 17:45

Powiedzcie mi czy ten filterek może być tak zamocowany do pompy? Jak widać on jest inny ale dłuższy od starego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:04
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.

Postprzez Cinkciarz » 20 cze 2012, 22:18

Witam. Przeglądam forum i natknąłem się na ten sam przypadek o którym piszecie. mam 323F ba 1,8L i problemem było szarpanie podczas jazdy wymienione swiece kable WN kopułka palec i sprawdzona pełna elektryka i wiązka w aucie. Okazało się że pompa paliwa była zabrudzona. Ale oprócz filtra mam problem z pompą paliwa. Na zimnym silniku wciska w fotel i ciśnienie jest 5 barów na pompie, jak się zagrzeje zaczyna szarpac i wtedy ciśnienie spada do 1 bara. cewka sprawna aparat zapłonowy też.

Czy myślicie że po wymianie pompy dolegliwości przejdą ?
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2012, 14:54
Posty: 27
Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA

Postprzez Hazu » 20 cze 2012, 22:57

Jest takie coś jak regulator ciśnienia paliwa.

Reguluje ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze lub względem ciśnienia atmosferycznego w zależności od stanu elektrozaworu.
A kiedy elektrozawór podaje ciśnienie atmosferyczne do regulatora to nie wiem dokładnie ale napewno podaje.

Więc napisz jak, jakie ciśnienie mierzyłeś i względem którego ciśnienia.



Jakie przewody zapłonowe założyłeś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Cinkciarz » 21 cze 2012, 21:15

Przewody mam "JPN" zamówiłem NGK ale okazało się za fajki są za krótkie. a ciśnienie zostało zmierzone podczas jazdy. do przewodu paliwowego mechanik załozył trójnik i na koncu na wężyku miał wskaźnik cisnienia w kokpicie i widac było jak spada cisienie. wraz ze spadkiem samochód zaczął szarpac i dławić się
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2012, 14:54
Posty: 27
Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA

Postprzez Cinkciarz » 25 cze 2012, 14:01

Właśnie odebrałem samochód od mechanika. Założona została nowa pompa paliwa nic nie szarpie nic nie dusi spisuje sie rewelacyjnie. Dzisiaj sprawdzę samochód dokładnie przede mną 1600km trasy do Polski
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2012, 14:54
Posty: 27
Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA

Postprzez luxuser » 18 lip 2012, 22:57

Witam, chcąc zapalić auto przekręcam kluczyk, czekam aż zgasną kontrolki ale w tym czasie powinno być słychać pracującą pompę paliwa lecz jej nie słychać włącza się natomiast po zaprzestaniu kręcenia. Ktoś miał podobny problem? Autko nie odpala.
Początkujący
 
Od: 2 mar 2012, 10:07
Posty: 4
Auto: mazda 323f ba

Postprzez Andrzej414 » 19 lip 2012, 18:59

Pompa w tym modelu zawsze kręci się podczas odpalania czyli w trakcie pracy rozrusznika. Natomiast podczas inicjowania poduszek, abs, ciśnienie oleju, aku, pompa nie pracuje. Jeżeli auto nie odpala to sprawdzić poziom paliwa, przewody paliwowe, stan filtra paliwa. Jeśli te rzeczy zostaną wykluczone należy szukać dalej np. w układzie elektrycznym – rozrusznik, świece, kable WN, itp itd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez luxuser » 20 lip 2012, 14:17

filtr paliwa wymieniony. przewody sprawne, paliwo jest. zmostkowana pompa w kostce diagnostycznej dziala przed rozruchem ale juz podczas krecenia nie. teraz pojawil sie jeszcze problem z iskra. coraz slabsza idzie poczawszy od pierwszego cylindra. aparat zaplonowy?
Początkujący
 
Od: 2 mar 2012, 10:07
Posty: 4
Auto: mazda 323f ba

Postprzez Andrzej414 » 21 lip 2012, 22:40

no to tak na to wskazuje że aparat skoro iskry nie ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323