Czy w naszej Mazdzie jest coś takiego jak wyłącznik wstrząsowy, który odcina dopływ paliwa?
Wyczytałem,że nie ma.
Mazda 323f BA – Uszkodzona pompa paliwa?
1, 2

witam moje pytanie jest takie czy ten filterek może tak być?? w niczym nie bedzie przeszkadzać bo zauważyłem że w tych innych filterkach od pompy są prawie pod kątem prostym do pompy. Ten filterek co jest na zdjęciu jest trochę dłuży od tych zwykłych szarych.
Moja mazda to 323f BA 1.5 98r i ta pompa z filterkiem jest dokładnie do tego modelu
Ostatnio edytowano 11 gru 2011, 19:41 przez klajny90, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Witam. Przeglądam forum i natknąłem się na ten sam przypadek o którym piszecie. mam 323F ba 1,8L i problemem było szarpanie podczas jazdy wymienione swiece kable WN kopułka palec i sprawdzona pełna elektryka i wiązka w aucie. Okazało się że pompa paliwa była zabrudzona. Ale oprócz filtra mam problem z pompą paliwa. Na zimnym silniku wciska w fotel i ciśnienie jest 5 barów na pompie, jak się zagrzeje zaczyna szarpac i wtedy ciśnienie spada do 1 bara. cewka sprawna aparat zapłonowy też.
Czy myślicie że po wymianie pompy dolegliwości przejdą ?
Czy myślicie że po wymianie pompy dolegliwości przejdą ?
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
Jest takie coś jak regulator ciśnienia paliwa.
Reguluje ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze lub względem ciśnienia atmosferycznego w zależności od stanu elektrozaworu.
A kiedy elektrozawór podaje ciśnienie atmosferyczne do regulatora to nie wiem dokładnie ale napewno podaje.
Więc napisz jak, jakie ciśnienie mierzyłeś i względem którego ciśnienia.
Jakie przewody zapłonowe założyłeś?
Reguluje ciśnienie względem podciśnienia w kolektorze lub względem ciśnienia atmosferycznego w zależności od stanu elektrozaworu.
A kiedy elektrozawór podaje ciśnienie atmosferyczne do regulatora to nie wiem dokładnie ale napewno podaje.
Więc napisz jak, jakie ciśnienie mierzyłeś i względem którego ciśnienia.
Jakie przewody zapłonowe założyłeś?
Przewody mam "JPN" zamówiłem NGK ale okazało się za fajki są za krótkie. a ciśnienie zostało zmierzone podczas jazdy. do przewodu paliwowego mechanik załozył trójnik i na koncu na wężyku miał wskaźnik cisnienia w kokpicie i widac było jak spada cisienie. wraz ze spadkiem samochód zaczął szarpac i dławić się
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
Witam, chcąc zapalić auto przekręcam kluczyk, czekam aż zgasną kontrolki ale w tym czasie powinno być słychać pracującą pompę paliwa lecz jej nie słychać włącza się natomiast po zaprzestaniu kręcenia. Ktoś miał podobny problem? Autko nie odpala.
- Od: 2 mar 2012, 10:07
- Posty: 4
- Auto: mazda 323f ba
Pompa w tym modelu zawsze kręci się podczas odpalania czyli w trakcie pracy rozrusznika. Natomiast podczas inicjowania poduszek, abs, ciśnienie oleju, aku, pompa nie pracuje. Jeżeli auto nie odpala to sprawdzić poziom paliwa, przewody paliwowe, stan filtra paliwa. Jeśli te rzeczy zostaną wykluczone należy szukać dalej np. w układzie elektrycznym – rozrusznik, świece, kable WN, itp itd
filtr paliwa wymieniony. przewody sprawne, paliwo jest. zmostkowana pompa w kostce diagnostycznej dziala przed rozruchem ale juz podczas krecenia nie. teraz pojawil sie jeszcze problem z iskra. coraz slabsza idzie poczawszy od pierwszego cylindra. aparat zaplonowy?
- Od: 2 mar 2012, 10:07
- Posty: 4
- Auto: mazda 323f ba
no to tak na to wskazuje że aparat skoro iskry nie ma.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości