silnik Z5 z 323p do 323F czy wszystko to samo

Postprzez luki_92_92 » 19 lut 2011, 14:05

Wniosek? Najlepiej tak jak ja nie mieć immo, i wtedy SWAPuj dusza piekła nie ma <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 19 lut 2011, 14:07

Nie masz immo?? a miales??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez luki_92_92 » 19 lut 2011, 14:40

Nie mam nie miałem nie chcę mieć :) Mam odcięcie zapłonu w alarmie z zamkiem (zamykam auto z pilota i nawet jak otworzysz z kluczyka to nie odpalisz jak alarmu nie wyłączysz) i jestem z takiego rozwiązania zadowolony :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 19 lut 2011, 18:03

Widze ze rozwiazane z renualta, ciekaw jesem czy bylo przerabiane czy fabryka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez śliwka » 19 lut 2011, 18:43

arafal21 napisał(a):I dlatego kupuje sie silnik bez osprzetu, trzeba bylo kolektory itd ze swojego zostawic a silnik tylko przelozyc i nie mialbys takich prblemow, nawet listwe wtryskowa. wtedy silnik by ci odpalal i jezdzil jak nalezy, a tak musisz sie glowich czemu nie jezdzi. Mi wlasnie mechanik mowil na temat takie kupna ze pozniej trzeba pol elekt wymienic zeby samochod jezdzil jak nalezy.


kolego a kto ci powiedział, że samochód nie odpala czy nie jeździ. Mój normalnie pali i jeździ rozważałem tylko kwestie odnośnie sterownika i immobilizera, jak dla mnie moge mieć silnik z 323p a sterownik ze swojego starego silnika, jedynie jaki problem mam to musze zrobić autokalibrację instalacji gazowej i tyle.
Początkujący
 
Od: 15 gru 2009, 12:33
Posty: 18
Skąd: Legnica
Auto: 323P BA 1.5

Postprzez rafał88 » 19 lut 2011, 19:29

śliwka napisał(a):Sterownik znaleziony, został zamieniony, ale pojawił sie kolejny problem tzw immobilizer. Auto kręci ale nie zapala i świeci sie kluczyk, nie pomogła przekładka immo z drugiego kluczyka auto po prostu nie chce odpalić, jest na to jakiś sposób?? czy można np immo wyłączyć jakoś?
nie, oba auta sa z immo, różnią się numerami sterowników, sterowniki pozamieniałem, ale nie mogłem zapalić bo sterownik jest z tego drugiego auta gdzie jest tez immo ale pewnie inaczej zakodowane, a ponoc w mazdzie immo jest zgrane ze sterownikiem



moze z tych wypowiedzi??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez śliwka » 20 lut 2011, 20:18

temat rozwiązany, przyczyna znaleziona. Można zamknąc. Wszystko chodzi super. Bez zmiany ECU.
Początkujący
 
Od: 15 gru 2009, 12:33
Posty: 18
Skąd: Legnica
Auto: 323P BA 1.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323