sebas0026 napisał(a):esina napisał(a):Dziś ustawiałem TPS w BA 1.5,
TPS musiałem przestawić o około 4mm na obwodzie bo wentylator włączał się dopiero na bardzo wychylonej przepustnicy.
Po ustawieniu teraz idealnie włącza się na szczelinie 0.5 mm poniżej się wyłącza.
Nic nie kręciłem śrubką są jest na odbojniku.
Zauważyłem że po wejściu w tryb serwisowy obroty spadają nisko na około 500, po wyjściu z trybu serwisowego wracają normalnie na około 750. ...czy to normalne ?
Zaznaczam, że nie kręciłem także śrubą bypassu....bo po co jeśli obroty na biegu jałowym są dobre.
jak w BA 1.5 mozna ustawic TPS na szczelinomierz?? w 2.0 sie tak ustawia. w Z5 na voltomierz. Jak obroty masz spoko to nie reguluj ich chociaz zaleca sie regulacje co 30 tys km. ze obroty spadaj w trybie serwisowym to normalne.
U mnie w przepustnicy nie ma mikrowłącznika która włącza wentylator. Wentylator włącza się normalnie teraz na szczelinomierzu 0.5mm ....to źle ? ? ?
w/g AutoData:
Closed: 0.3V – 0.7V
Open: 3.4V – 5.3V
wcześniej sprawdziłem napięcie i na closed miałem 0.4V, teraz po ustawieniu na szczelinomierz mam 0,9V na Closed.....sam już nie wiem jak TPS ustawić