witam przekłądałem silnik z 1.3 na 1.5 w BA i mam sekwencie, problem powstał wtedy gdy musiałem przełożyc immobilajzer
wiec teraz jest komputer i immobilajzer z 1.3 a silnik Z5 i sie zaczeły problemy w spalaniu i kulturze pracy silnka
jesli mieliscie cos podobnego prosze o info
z góry dzieki
czy pasuje komputer z 1.3 do 1.5 ???
Strona 1 z 1
raczej nikt nie mial nic podobnego bo to idiotyczna zamiana i niesadze ze ci sie uda cos zrobic w tej chwili z kompem ..
rozwiazanie 1
silnik 1.3
rozwiazanie 2 cala wiazka komp stacyjka immo 1.5 od tego samego auta .
rozwiazanie 3 ECU programowalny wywalenie immo zaprogramowanie i pociagniecie nowej instalacji dla nowego kompa )
rozwiazanie 4 do gazowni i moze wgraja nowa mape dla tego modelu o ile sprzet pozwoli .
to tak mniejwiecej
Pozdrawiam
rozwiazanie 1
silnik 1.3
rozwiazanie 2 cala wiazka komp stacyjka immo 1.5 od tego samego auta .
rozwiazanie 3 ECU programowalny wywalenie immo zaprogramowanie i pociagniecie nowej instalacji dla nowego kompa )
rozwiazanie 4 do gazowni i moze wgraja nowa mape dla tego modelu o ile sprzet pozwoli .
to tak mniejwiecej
Pozdrawiam
Możesz jeszcze próbować wkładać komputer od Z5 bez immo. Ale raczej bez przerobienia wiązki się nie obejdzie. Jakby co to mam taki na 3 wtyczki. (Z509)
realski napisał(a):raczej nikt nie mial nic podobnego bo to idiotyczna zamiana
Moze kolega dugi21 nabyl silnik z wiadomego pochodzenia, wiedząc, że jest sprawny i nie ma wad ukrytych więc takie idiotyczne to niekoniecznie musi byc
jak to mówia silnik za frajer:D ale chodzi o fakt jakie sa teraz problemy ze spalaniem!!
a tak dla wiadomosci to wszystko łacznie z wiazka jest z Z5 tylko był problem z imobilajzerem i trza było przeózyc wiec jest teraz komputer z 1.3 łacznie z immobilajzerem . problemy sa zwiazane ze spalaniem benzyny bez załanczania gazu , na gazie jest ok tylko auto stało sie "agresywne" tzn brak elastycznosci
a tak dla wiadomosci to wszystko łacznie z wiazka jest z Z5 tylko był problem z imobilajzerem i trza było przeózyc wiec jest teraz komputer z 1.3 łacznie z immobilajzerem . problemy sa zwiazane ze spalaniem benzyny bez załanczania gazu , na gazie jest ok tylko auto stało sie "agresywne" tzn brak elastycznosci
- Od: 17 wrz 2006, 13:21
- Posty: 47
- Skąd: luboń,pyrzyce
- Auto: Mazda 323F V6 BA 94'
dzieki za odp
powiedzcie mi jeszce jak w kompie 1.5 ominac immo bo taki mam ale niestety cały immobilajzer padł dlatego byłą zamiana??
z góry dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
powiedzcie mi jeszce jak w kompie 1.5 ominac immo bo taki mam ale niestety cały immobilajzer padł dlatego byłą zamiana??
z góry dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
-----<drx 9375r>-----
-----<PB ES-6C>-----
-----<mrv F300>------
-----<EAGLE CABLE>-----
-----<PB ES-6C>-----
-----<mrv F300>------
-----<EAGLE CABLE>-----
- Od: 17 wrz 2006, 13:21
- Posty: 47
- Skąd: luboń,pyrzyce
- Auto: Mazda 323F V6 BA 94'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość