branie oleju, kopcenie przy odpalaniu, klekot zaworów

Postprzez waldii » 13 lut 2008, 23:58

qbass napisał(a):waldii, humorek chyba dopisuje?

a jak :P

piottr sprawdz dokladnie z ktorego miejsca kapie a cykaniem zajmiemy sie pozniej ;)
waldii
 

Postprzez Waluś » 14 lut 2008, 00:00

waldii napisał(a):ooknij na zdjecie

a przepraszam, nie zauważyłem że zdjęcie jest zrobione od strony podszybia :]
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez piottr » 14 lut 2008, 00:03

tzn nie kapie olej tylko widzę że się zrobiła taka rysa i olej po ściance sobie zlatuje ale to jest małe, jeszcze jutro zobaczę dokładnie posprawdzam co mi opisałes.... a wogóle piszę bo byłem u mechanika i mi koleś nawciskał że uszczelniacz jakiś poszedł i trzeba by było wymienić, a klekotanie jest od zaworu, a że to zawory hydrauliczne to trzeba będzie wymienić je wszystkie i jest to kosz za same części 700 zł.. + uszczelka głowicy jakieś 100 zł .. no i się nazbierało, odrazu podejżewałem że gość albo jest do kitu albo chce mnie naciągnąć..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2008, 21:39
Posty: 20
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323F BA 1996 r 1.5 dohc

Postprzez piottr » 14 lut 2008, 00:03

zdjęcie jest robione od góry.... :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2008, 21:39
Posty: 20
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323F BA 1996 r 1.5 dohc

Postprzez piottr » 14 lut 2008, 00:06

tak wogóle dzięki za porady poprawię sie ze zdjęciami .... : :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2008, 21:39
Posty: 20
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323F BA 1996 r 1.5 dohc

Postprzez Waluś » 14 lut 2008, 00:13

piottr napisał(a):____________________
| |
| + korek do olejju |
|___________________|
***
^
| tu jest wyciek.. .

to ja nic nie kumam. Jak korek wlewu jest z lewej a aparat z prawej a wyciek tez z lewej to jak cieknie z pod aparatu waldii no jak ?? :]
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Grzyby » 14 lut 2008, 00:14

piottr napisał(a):mi koleś nawciskał że uszczelniacz jakiś poszedł i trzeba by było wymienić, a klekotanie jest od zaworu, a że to zawory hydrauliczne to trzeba będzie wymienić je wszystkie i jest to kosz za same części 700 zł.. + uszczelka głowicy jakieś 100 zł .. no i się nazbierało, odrazu podejżewałem że gość albo jest do kitu albo chce mnie naciągnąć..

nawciskał Ci kitu bo sam się nie zna. Wymiana zaworka załatwi problem klekotania.

Ale temat <spoko>
A zdjęcie to chyba lustrzanką z jakimś filtrem robione <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Grzyby » 14 lut 2008, 00:15

Waluś napisał(a):to ja nic nie kumam

bo się nie znasz – masz odkurzacz pod maską i takie są efekty :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez piottr » 14 lut 2008, 00:15

jutro wyślę dokładne zdjęcia ...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2008, 21:39
Posty: 20
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323F BA 1996 r 1.5 dohc

Postprzez Pit » 14 lut 2008, 06:52

–>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez waldii » 14 lut 2008, 07:32

Walus,kolega post nizej pod zdjeciem napisal,ze jednak z drugiej strony cieknie a nie z tej jak na focie dlatego mozliwe,ze spod aparatu ;)
waldii
 

Postprzez soul » 14 lut 2008, 11:33

zacznijmy od tego ze w 1.5 nie ma hydraulicznej regulacji zaworow tylko regulacja na plytkach i hydrauliki ni wiem jak bardzo bys szukal to nie znajdziesz...

jesli mechanik Ci powiedzial ze tam sa samoregulatory hydraulicze to chcialbym zobaczyc jego mine jak sie bedzie zabieral wogole do wymiany tych regulatorow :D albo wezmie kase i powie ze wymienil.... zmien mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Sokool » 14 lut 2008, 14:18

Popraw temat na zgodny z regulaminem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez alf28 » 14 lut 2008, 15:02

soul napisał(a):zacznijmy od tego ze w 1.5 nie ma hydraulicznej regulacji zaworow tylko regulacja na plytkach
no właśnie i żadnego zaworka się nie wymienia. trzeba sprawdzić luzu zaworowe i ewentyalnie je skorygować.
a,może łańcuszek dzwoni.
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez piottr » 14 lut 2008, 17:44

czy my się dobrze rozumiemy jest to silnik 1.5 16V montowany w maździe z rocznika 1994-1998 . Waldii miałeś racją cieknie z pod aparatu zapłonowego..

CO JEST NIE TAK Z TYM TEMATEM ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2008, 21:39
Posty: 20
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323F BA 1996 r 1.5 dohc

Postprzez michi » 14 lut 2008, 18:15

A ja myślę że cały ten temat nadaje się do tematu "post dnia", waldii moje gratulacje za humor hahaha

piottr znajdź sobie w dziale 323 temat o tytule "mazda kopci, pare pytań" dwadzieścia kilka stron ale warto, powinien Ci naświetlić sprawę Twojego silnika ;)

Pozdrawiam, Michał. :D
Poznasz głupiego po postach jego
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2006, 20:59
Posty: 836
Skąd: Mysłowice
Auto: Prelude BB9

Postprzez alf28 » 14 lut 2008, 18:24

piottr napisał(a):1.5 16V
słynny "z5"
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez drevco » 14 lut 2008, 19:27

Nie wszystkie Z5 sa zle zrobione mi tam po 6tys wzielo moze 100ml oleju. Jak dobrze zrobi silnik to nic mu nie bedzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 11:36
Posty: 167
Skąd: Malbork
Auto: 323F BA 1.5 16V /94

Postprzez Artiks » 14 lut 2008, 19:38

piottr napisał(a):ozwaliły sie mi uszczelniacze zaworów i autko mi dymi przy odpalaniu nie jest tragicznie ale dymi
Uszczelniacze może też, ale przede wszystkim pierścienie, przeczytaj sobie ten temat http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... azda+kopci .
piottr napisał(a):kupiłbym książkę od tego modelu
Manuala do Z5 możesz ściągnąć od naszego kolegi -Gofnet (w stopce ma linka).
piottr napisał(a):przy wymianie zaworu jakigoś musiałbym wymienić popychacze razem ze szklankami na wszystkich zaworach
:| zmień lepiej mechanika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez piottr » 14 lut 2008, 20:09

Zastanawiam się czy wogóle ją robić tragicznie nie jest, ale to oczywiście nie daje pełnego konfortu w użytkowaniu. Sprawdzę ile oleju mi bierze... to się wszystko wyjaśni.. Czy może mi ktoś powiedzieć jaki jest koszt wymiany rozrządu w mojej madzi !
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2008, 21:39
Posty: 20
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323F BA 1996 r 1.5 dohc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323