dłużej kreci rozrusznikiem

Postprzez atl123 » 19 paź 2014, 17:48

Lubie mieć wszystko sprawne w aucie dlatego zastanawia mnie czemu po dłuższym postoju chwile dlużej kreci sie rozusznik ? nie jest to jakos przesadnie uciażliwe ale zastanawiajace bo jak p.mam przere w odpalaniu tak 1-2h to odpala od strzała a jak postoi np.8h to tą sekunde,dwie dłuzej kreci
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2014, 22:02
Posty: 110 (3/0)
Skąd: skarzysko
Auto: Mazda 323F 15 16v rok 1998

Postprzez JapanBA » 19 paź 2014, 20:50

No rezerwie zawsze dłużej kreci....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez atl123 » 19 paź 2014, 21:36

eno ja z paliwkiem nie schodze poniżej poł baku wiec raczej to odpada :|
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2014, 22:02
Posty: 110 (3/0)
Skąd: skarzysko
Auto: Mazda 323F 15 16v rok 1998

Postprzez JapanBA » 19 paź 2014, 21:45

W takim razie trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez atl123 » 19 paź 2014, 22:08

od kad kupiłem auto czyli maj nie był wymienany filtr paliwa a wczesniej nieiwem kiedy to było robione wiec może przyczyna leżec w filtrze paliwa
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2014, 22:02
Posty: 110 (3/0)
Skąd: skarzysko
Auto: Mazda 323F 15 16v rok 1998

Postprzez rafał88 » 19 paź 2014, 23:13

Raczej to normalen , ze na cieplym odpala po 1 obrocie wału, a po nocy obraca 2-3 razy i akurat tego nie zmienisz. A powod jest tez taki , ze w Mazdzie pompa podaje paliwo przy kreceniu rozrusznikiem, a nie jak w przypadku innych marek po przekreceniu stacyjki. Ten typ tak ma.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Przemek323c » 20 paź 2014, 15:33

Akurat zeby zmienic na stacyjke to wystarczy zrobic jedna zworke w zlaczu diagno, tyle ze bedzie pompowac caly czas na zaplonie. Ma to wplyw na szybkosc odpalania, zwlaszcza na chlodnym rano.
Przemek323c
 

Postprzez rafał88 » 20 paź 2014, 20:36

Aaa faktycznie <uklon>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez norten18 » 16 lut 2015, 17:24

U mnie po jednym dniu wystąpił problem z odpaleniem, próbowałem ze 3 razy odpalić z rana przed pracą, rozrusznik kręcił a silnik kicha. Jakby na sucho odpalał. Oleju nie ubyło. Co dziwne przed pozostawieniem auta na dworze przejeździłem pół dnia, jakieś 100 km po mieście. Prąd w aucie jest, zazwyczaj jak padał aku to nie było go wcale.

Stawiam na akumulator.
Będę się bawił jak wrócę z pracy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Postprzez adamax4 » 16 lut 2015, 20:56

Skoro rozrusznik kręci, to dlaczego na akumulator stawiasz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2008, 22:43
Posty: 478 (0/4)
Skąd: Garwolin
Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96

Postprzez norten18 » 17 lut 2015, 16:36

Nie mam pojęcia czemu auto nie chciało odpalić mimo kręcenia.
Podładowałem akumulator przez noc, rano odpalił po dłuższym odpalaniu.

Podobną sytuację miałem kiedyś w VW Bora, okazało się, że aku całkiem padł pomimo, że 15 minut wcześniej zrobiłem ok. 40 km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Postprzez Andrzej414 » 17 lut 2015, 22:22

No akumulator akumulatorem. Prąd rozruchowy musi być taki jaki powinien. Przyczyną może też być czujnik temperatury wody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1212 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez norten18 » 11 mar 2015, 12:43

Zdiagnozowano u mnie w akumulatorze zwarcie, co wiąże się zazwyczaj z obniżonym napięciem na zaciskach i znacznie ograniczonym i niestabilnym prądem rozruchowym. Dlatego auto śmigało na co dzień, nie miało problemu z rozruchem przy największych mrozach jeśli auto było używane. Gdy postało 3 dni to wtedy był problem z rozruchem, krótkie podładowanie pomagało uruchomić silnik.

Akumulator miał 5 lat, kosztował 180 zł – jakiś niemiecki no name.
Na nowym wszystko ok, szybciej zaskakuje silnik przy rozruchu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron