Witam
Miesiąc temu miałem wymieniane wszytkie uszczelki przy silniku wraz z planowaniem głowicy, wymianą wszystkich filtrów i płynów.
W ostatnim czasie gdy rano (zimy silnik) odpalam auto ( Mazda 323 C 1.6 ) i przejade kilka kilometrów zaczyna czuć olej w środku tak jakby pierw wyciekał a później sie rozgrzewał na silniku. ( silnik na moje oko jest suchy )
Czy przyczyną może być to że jeszcze nie dociągałem śrub na głowicy jeśli tak to jak powinno się dociągać śruby na głowicy ( po ok. 1500 km) – z jaką siła (Nm)
lub jakim kątem?
Jeśli może to być inna przyczyna to proszę o pomoc.
(-szukałem na różnych forach i nic konkretnego nie znalazłem)
Zapach oleju w kabinie po wymianie UPG
Strona 1 z 1
Tak 1.5 a z dokrecaniem juz wszystko wiem. Lecz dalej mam problem z zapachem oleju w srodku i to jest dokladnie tak – przejade z kilometr i nic nie czuc , pozniej zgasze silnik i przy ponownym uruchomieniu silnika np po 5 min. czuc ten olej.
Zaczeło sie od R360 Coupé a konca nie widac :D
- Od: 15 maja 2010, 18:11
- Posty: 38
- Skąd: Olszany
- Auto: Mazda 323C BA
1.5 l
66 kW
16V
1996r-srebno-czarny metalic
To gdzies musi sie lac na wydech skoro czujesz, sprawdzalem czy od tylu silnika wszstko ok? moze filtr cos puszcza? albo sam nie wie. obejrzyj dokaldnie silnik.,
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Zapewnie jak kolega wspomniał przez niedokrecony filtr oleju
Popatrz dokładniej na blok silnika od tyłu (od strony ściany grodziowej).
Popatrz dokładniej na blok silnika od tyłu (od strony ściany grodziowej).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Moze sie z usczelki klawiatury lać tak, ze nie bedzie widac i tez bedzie walic olejem. Ja wlasnie ogarnalem dzisiaj ten temat, niby trzymała, a tylem gdzies uciekalo i dopiero z kanalu widzialem ktoredy sie leje Takze szukaj a znajdziesz
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Haker666 napisał(a):Czy przyczyną może być to że jeszcze nie dociągałem śrub na głowicy jeśli tak to jak powinno się dociągać śruby na głowicy ( po ok. 1500 km) – z jaką siła (Nm)
lub jakim kątem?
Nie dociaga sie srub w tym silniku po przebiegu. Dokrecales mam nadzieje dynamometrykiem i dalej tak jak zaleca instrukcja ?
-
Przemek323c
Zapewne ororyginalnej uszczelki nie używałeś?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości