problem z mocą, od pewnego czasu spadek mocy.

Postprzez BLACKMAN1981 » 16 cze 2009, 01:25

Mialem podobne objawy. Okazalo sie ze to jedna swieca nie palila za kazdym razem i dlatego czasami
silniczek nie ciagnol. Koszt wymiany wszystkich swiec to 65zl i jak reka odjol.
Co do strumienicy. U siebie zalozylem bo kat. i tak juz byl do wywalenia (zgnil) przy okazji
ostani tlumik przelotowy i koncowka i jedyne co odczulem to ladniejszy dzwiek na wysokich obrotach no i moze (wielkie moze) troszeczke lepiej sie zbiera na niskich obrotach.
Tak wiec jesli wydech jeszcze nie odlatuje z powodu rdzy to nie ma sesu inwestowac w niego.
"Ćwiara"
Kąkolewo 27.04.2013
Best ET-17,645
Best ET+RT -18,085
Śpisz nie wygrywasz
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 12:32
Posty: 117 (0/1)
Skąd: Żory
Auto: Było:
323f , 626
Jest:
MX-5 , MG ZT-T

Postprzez damiand21 » 18 cze 2009, 08:47

wymieniłem wszystkie świece i to samo – silnik wyje a zbierać sie nie zbiera ;/ przy przyspieszaniu czuc lekkie przerwy w mocy. Piszcie jak macie jakieś pomysły !!
Początkujący
 
Od: 20 maja 2008, 21:33
Posty: 24
Auto: Mazda 323F 1995 1.5

Postprzez lesiux » 18 cze 2009, 17:06

szarpanie by wskazywało na kable, jakie kupiłeś? NGK czy jakieś tanie? sprawdź TPS, przepływkę i szczelność dolotu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez mixR » 18 cze 2009, 17:28

Ja obstawiam aparat zapłonowy a dokładniej cewkę. A szarpie ci tylko na niskich obrotach czy także na wysokich?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2008, 15:51
Posty: 243
Skąd: Siedlce
Auto: Golf IV 2.3 V5

Postprzez damiand21 » 22 cze 2009, 08:06

szarpie mi w czasie jazdy czyli np. jadę na biegu I przyspieszam i czuje szarpnięcia później II i to samo ;/ i tak cały czas odczuwa sie to jak sekundowy brak mocy w samochodzie ;/
Początkujący
 
Od: 20 maja 2008, 21:33
Posty: 24
Auto: Mazda 323F 1995 1.5

Postprzez Miras » 25 cze 2009, 10:09

Piszę tutaj, bo mam podobne objawy.
Wymienione zostały: kable, świece, kopułka, palce, filtr powietrza, filtr paliwa i sonda lambda.
Dalej nie ma mocy. Wygląda to mnie więcej tak, że jadę 140 km/h, próbuję przyspieszyć i Mazda stoi w miejscu, tzn. wskazówka prędkościomierza stoi na 140 i auto ani trochę nie chce przyspieszyć mimo, że pedał gaz jest wciśnięty do dechy.
Początkujący
 
Od: 23 paź 2008, 14:13
Posty: 11
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1,5 `97

Postprzez baniolek » 25 cze 2009, 15:48

witam mam podobny problem jak kolega wyżej również wszystko zostało wymienione filtry, przewody ngk, swiece ngk platynowane , tylko u mnie dochodzi do 130km/h i dalej jakby niebylo mocy. na benzynie szarpie bardzo jakby w ogóle nie miała siły na niskich obrotach na gazie spoko nie szarpie ale również prędkościomierz dochodzi do 130 i ani nie drgnie
baniol
Początkujący
 
Od: 25 cze 2009, 13:44
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 323 f bj 1999 1.5

Postprzez baniolek » 25 cze 2009, 15:59

damiand21 napisał(a):wymieniłem wszystkie świece i to samo – silnik wyje a zbierać sie nie zbiera ;/ przy przyspieszaniu czuc lekkie przerwy w mocy. Piszcie jak macie jakieś pomysły !!

diamond czy silnik wchodzi ci na obroty, a samochod nie przyspiesza?
baniol
Początkujący
 
Od: 25 cze 2009, 13:44
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 323 f bj 1999 1.5

Postprzez baniolek » 25 cze 2009, 15:59

jezeli tak to moze tarcza sprzęgła
baniol
Początkujący
 
Od: 25 cze 2009, 13:44
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 323 f bj 1999 1.5

Postprzez sps-snipers » 25 cze 2009, 16:03

Kurde kolego sprawdz aparat zapłonowy !! Podmień od kogoś czy jak !! Bo to na 100% to. Dlaczego każdy pisze tylko o siwecach i kablach,tpsach,błedach ecu. !!! To jest wina aparatu. Jak chcesz to mozesz dalej wydawac kase na filtry itp. ;) Posłuchaj sie mnie a zobaczysz efekt :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Miras » 25 cze 2009, 16:06

baniolek napisał(a): (...) tylko u mnie dochodzi do 130km/h i dalej jakby niebylo mocy. na benzynie szarpie bardzo jakby w ogóle nie miała siły na niskich obrotach na gazie spoko nie szarpie ale również prędkościomierz dochodzi do 130 i ani nie drgnie


U mnie wskazówka różnie się zatrzymuje, raz na 140, raz na 120. Najlepsze jest to, że czasem złapie i wtedy czuć jak autko powinno chodzić.
Początkujący
 
Od: 23 paź 2008, 14:13
Posty: 11
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1,5 `97

Postprzez MEFEK » 25 cze 2009, 16:34

Mam pytanko chce wymienic przewody wysokiego napiecia jakiej firmy są dobre do madzi 323f BA
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 lis 2008, 17:46
Posty: 20
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 323f ba 1.5 16v rok 1995

Postprzez gregorius 323 F » 25 cze 2009, 17:42

Dobra chłopaki a ja wam dam taki pomysł.
Czy ktokolwiek z was regulował luz zaworowy w swoich autach???
ja wyregulowałem, miałem podparte 8 zaworów i spadła mi kompresja , mazda nie ciągneł słabo paliła rano max speed było koło 120.

Po robocie nie ten samochód- zrywny mniej pali a max speed bez problemu 160 dało się pocisnąć 175.

Jak najprościej sprawdzić:
Wyjmujesz i podłączasz po kolei wtyczki od wtryskiwaczy i słuchasz czy po wyjęciu poszczególnych wtyczek auto kuleje bardziej czy mniej.
jeżeli na którymś cylindrze mazda nie odczuwa braku wtrysku znaczy to że występuje tam spadek kompresji.
Powodzenia pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez damianmatrix » 25 cze 2009, 18:02

Mam podobnie ratunku Witam. Mam Mazdę 323f 1.5 16V silnik i po przejachaniu 11km okolo niema mocy nie chce is wymienilem kable od swiec swiece .Wyczyscilem silnik krokowy przepustnice bylem w serwise badanie lamda i emisji spalin i nic co to moze byc obroty np spadaja na 500 jak przejade 10 km jak włacze na luz ratunku co robic
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Postprzez damianmatrix » 25 cze 2009, 18:06

pomoze ktos co mam zrobic
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Postprzez gregorius 323 F » 25 cze 2009, 18:10

Mówię wam sprawdźcie luzy zaworowe jak pozmienialiście i posprawdzaliście wszystko co siędało.
Ja miałem te same objawy rok temu, po regulacji zaworów jak ręką odjął
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez mixR » 25 cze 2009, 18:16

damianmatrix na 99% cewka zapłonowa,jak ci się nagrzeje i traci moc to na bank to
MEFEK może są i inne tańsze ale ja polecam NGK,ostatnio zakupiłem takie,choć poprzednie nie wyglądały zle to po zmianie na takowe całkowicie znikło szarpanie na niskich obrotach,ogólnie same dobre opinie słyszałem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2008, 15:51
Posty: 243
Skąd: Siedlce
Auto: Golf IV 2.3 V5

Postprzez baniolek » 25 cze 2009, 19:56

ok posłucham rady gregorius 323 F i w poniedziałek napiszę na forum czy działa
baniol
Początkujący
 
Od: 25 cze 2009, 13:44
Posty: 6
Skąd: warszawa
Auto: 323 f bj 1999 1.5

Postprzez damianmatrix » 25 cze 2009, 19:59

Witam wszytkich potrzebuje pomocy sprawa jest taka po przejachaniu 10 km moja madzia niechce is tak jakby nie paliła na jedna swiece lub lewe powietrze . Z zwiazku z tym byłem w serwisie badanie lambda emisja spalin wyczyszczenie przepustnicy silnik krokowy ok wymiana swiec i kabli od swiec i nic to nie dało co teraz samochud po nagrzaniu obroty chodze troszke smutny nie wiem co jest
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Postprzez damianmatrix » 26 cze 2009, 18:32

aparat zapłonowy chłopaki do wymiany
Początkujący
 
Od: 28 sty 2009, 19:49
Posty: 26 (0/1)
Skąd: POZNAN
Auto: MAZDA 323F 1,5 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323