Dlaczego?? :( tylko 10 sek do 100km/h

Postprzez Capazo » 9 maja 2008, 22:20

waldii napisał(a):brii bez urazy ale silniki serii K sa niestety kolizyjne.Tez myslalem,ze tak nie jest ale mialem zonka jak przykrecalem walki rozrzadu.Oparl sie ladnie na tloku,bo nie bylo jeszcze paska.Wiec lepiej wymienic go na czas.

Ło boshe a juz sie cieszylem <jupi> <jupi> <jupi> . A wlasnie Waldii popatrz na mojego posta i looknij czy te ceny rozrzadu sa adekwatne do trwalosci tych czesci. Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez crouch196 » 9 maja 2008, 22:36

witam.mam pytanie odnosnie rozrzadu do mx-3 v6,czy aby napewno jest on "bezkolizyjny" niektorzy pisza ze tak a inni ze tak nie jest...:(
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 22:31
Posty: 32
Skąd: Koscierzyna/Gdańsk
Auto: Mazda mx-3 1.8 v6 133km/Opel Omega 2.0 16v 136km

Postprzez crouch196 » 9 maja 2008, 22:38

i pytanie do Capazo,gdzie zakupujesz częsci do rozrzadu?
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 22:31
Posty: 32
Skąd: Koscierzyna/Gdańsk
Auto: Mazda mx-3 1.8 v6 133km/Opel Omega 2.0 16v 136km

Postprzez brii » 10 maja 2008, 08:29

waldii napisał(a):brii bez urazy ale silniki serii K sa niestety kolizyjne.

waldii bez urazy ale nie są. Osobiście kręciłem wałem w K8, KL i KL-ZE. W żadnym przypadku zawory nie spotkały się z tłokami. W przypadku tego ostatniego szansa na to była dużo większa z racji większego sprężania, ale mimo tego się nie spotkały, z resztą nie tylko ja potwierdziłem, że seria K jest bezkolizyjna. Jak nie wierzycie to poszukajcie postów Jaksa, Smirnoff, xXx, i jeszcze kilku innych :)

Jakieś logiczne uzasadnienie?

Capazo napisał(a):No wlasnie co mialas na mysli przez TO

Szukajka się zacięła?? ;)

chudya napisał(a):Zerknijcie na poniższy artykuł:
http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf

Dziękuję :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez anonimka » 10 maja 2008, 10:42

waldii napisał(a):brii bez urazy ale silniki serii K sa niestety kolizyjne



to się zdecydujcie... bo ja też słyszałam, że mam bezkolizyjny i 99% opini jest chyba takich :|
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2007, 15:10
Posty: 2013
Skąd: cebullandia...
Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 11:20

brii napisał(a):Szukajka się zacięła

Przez chwile tylko bo bylem zfrustrowany :| :|
anonimka napisał(a):to się zdecydujcie... bo ja też słyszałam, że mam bezkolizyjny i 99% opini jest chyba takich

No wlasnie moze ankiete zaloze :D:D:??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Bartek1986 » 10 maja 2008, 14:50

Jak wyjechały z fabryki to były bezkolizyjne :) ale po planowaniu głowic mogą już być kolizyjne :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez brii » 10 maja 2008, 15:46

Bartek1986 napisał(a):Jak wyjechały z fabryki to były bezkolizyjne ale po planowaniu głowic mogą już być kolizyjne

Fakt :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez grzesiek.mx-3 » 10 maja 2008, 20:08

Mi po walnięciu rozrządu nic się nie stało, zaszarpało tylko samochodem i zgasł. Rolka prowadząca ukręciła się, bo łożysko w niej było bardzo zardzewiałe...dwa dni raptem jeździłem. Wstawili mi cały nowy kompletny rozrząd i śmiga jak trzeba :D
Początkujący
 
Od: 1 gru 2007, 14:22
Posty: 4
Skąd: Pułtusk
Auto: mazda mx-3 v6

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 20:36

grzesiek.mx-3 napisał(a):Mi po walnięciu rozrządu nic się nie stało, zaszarpało tylko samochodem i zgasł. Rolka prowadząca ukręciła się, bo łożysko w niej było bardzo zardzewiałe...dwa dni raptem jeździłem. Wstawili mi cały nowy kompletny rozrząd i śmiga jak trzeba

HEHE no pasuje :D:D: ale i tak bede musial wymienic :D:D
brii napisał(a):Bartek1986 napisał:
Jak wyjechały z fabryki to były bezkolizyjne ale po planowaniu głowic mogą już być kolizyjne

Fakt


Tyz prawda. A jakie amorki byscie polecali na tyl no i jaki koszt mniej wiecej
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez KyRy » 10 maja 2008, 20:51

Capazo napisał(a):A jakie amorki byscie polecali na tyl no i jaki koszt mniej wiecej

Capazo skończ z tym OT i zacznij korzystać z szukajki!
Było o tym. Napewno znajdziesz interesujące Cię tematy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 20:54

KyRy napisał(a):Capazo skończ z tym OT i zacznij korzystać z szukajki!

Przepraszam <glupek> <glupek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez dplus » 10 maja 2008, 21:31

to fakt – należy najpierw shamować samochódi zobaczyć ile zdechło i czy nie chodzi w trybie awaryjnym.

druga sprawa to ruszenie na dużym gazie, tak aby wywołać uślizg kół – w mniejszych silnikach uślizg kół pozwoli na otrzymanie wysokich obrotów, które przydadzą się chwilę po starcie. w większych silnikach oczywiście będą w ten sposób raczej straty, ale tutaj jest to raczej wskazane. sam chyba zmieniając taktykę uzyskałem kilka sekund.

jak mierzysz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2006, 13:40
Posty: 225
Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 22:33

dplus napisał(a):jak mierzysz

Kumpel siedzial obok i mial stoper <jem>

dplus napisał(a):ale tutaj jest to raczej wskazane

za 1 proba strzelilem z 5 tys ale za dlugo na sprzegle
za 2 proba strzelilem z 5 i piszczal za dlugo,m a dalej juz mi sie nie chcialo, bo wiedzialem ze jak juz to bedzie rowne 10 to i tak za duzo :( :(
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez pawlak32 » 10 maja 2008, 22:37

Jak miałem jeszcze K8 to kręciłem 12 do setki. Wymienilem wszystkie fitry i nic sie nie zmieniło. Potem okazało sie ze katalizator sie wysypał i zapchał :D Po naprawie wszystko wróciło do serii :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 22:40

pawlak32 napisał(a):Po naprawie wszystko wróciło do serii

Po wyrzuceniu miales na mysli ?? <lol> <lol> <lol>
No mysle ze jeszcze zaplon bede musial ustawic a jak to nie pomoze to wyrzucam katalizator
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez pawlak32 » 10 maja 2008, 22:42

Capazo napisał(a):Po wyrzuceniu miales na mysli

Tak wyybiłem (wysypałem :D ) resztki ceramiki i w obudowe wstawiłem rurke. Wczesniej wyeliminowałem wszystkie błedy jakie wywalał komuter, ale przyczyną braku mocy okazał sie wlasnie zapchany katalizator.
Ostatnio edytowano 10 maja 2008, 22:45 przez pawlak32, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 22:44

pawlak32 napisał(a):Wczesniej wyeliminowałem wszystkie błedy jakie wywalał komuter,

Jak to zrobiles??
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez pawlak32 » 10 maja 2008, 22:48

sprawdzałem diodą kody błędów i kolejno je eliminowałem. Najwięcej problemu miałem z błędem EGR (strasznie cieżko to wyjąc bo dostęp jest tragiczny), a jak wyrzuca ten błąd to komp chodzi w trybie serwisowym i wtedy tez silnik moze nie miec pełnej mocy. Doprowadzilem do takiego stanu ze komp nie wyrzucał zadnego błędu a mocy nie było. Wtedy wpadłem na pomysł zajrzenia do katalizatora. Gdy to zrobiłem to się przeraziłem :D Tylko go przechyliłem i wysypałem zawartość taka masakra tam była...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Capazo » 10 maja 2008, 22:57

pawlak32 napisał(a):sprawdzałem diodą kody błędów i kolejno je eliminowałem.

Gdzie takie cos mozna kupic napisz na PW lub gg albo niech Twoj brachol mi powie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323