MX3 – jak sprawdzic pojemnosc?

Postprzez GofNet » 28 gru 2005, 00:09

nemi napisał(a): Komu by się chciało szukać jakichś numerów silnika. Przynajmniej ja się z tym spotkałem na stacjach diagnostycznych.
Nie wspomnę już o przeglądzie pojazdu bez auta <jelen>.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez marek » 28 gru 2005, 00:29

sołtys napisał(a):ewidentnie to jest 1.8 popatrz po ułożeniu kabli zapłonowych to tegegp zakończenie kolektora jest od 1.8 kit ci facet wciskał. A co masz w dowodzie?? napewno 1.8


Zawsze jest mozliwość że tylko kolektor jest od K8 a blok i głowice od KL.
Najlepiej i najpewniej sprawdzić po numerach silnika na bloku.

Ja doszedłem w ten sposób że mam KF zamiast K8 (ale z kolektorem od K8, stąd po otwarciu maski wygląda jak 1,8)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez sołtys » 28 gru 2005, 07:32

GofNet napisał(a):Wiele firm ubezpieczeniowych przyjmuje ostatni próg za 2,0l. Od tej granicy w górę (łącznie znią) za OC płacimy tyle samo. Gdzie więc jest cel podobnego działania? (pytanie retoryczne)


jak to gdzie FS ma pojemnoś 1991cm3 (wiec brakuje 9cm <lol> ) bodajże wiec łapie się w stawkę od 1.6 do 2.0 a nie 2.0 w górę różnica w zależności od firmy i zniżek może być niewielka ale może to by i kilkaset złotych które piechotą nie chodzą.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez szymon140 » 28 gru 2005, 14:36

no to teraz to mnie zszokowało... <jelen> u mnie jak jeżdzę na przeglądy (co prawda fiat 126p) <lol> to tak sprawdzaja od numerów i dok. poczynając do hamulca ręcznego koncząc... :] pozdro i nie wiedzidziałem że POLSKA to jeden wielki wałek...
MARZENIA NIE SĄ TYLKO PO TO BY BYŁY...
MARZENIA SĄ PO TO BY SIĘ SPEŁNIAŁY!!! :D

MaM JuSH 80 % $$$ JaKieJ PoTRzeBa Na MaDziE !! :)

SPRZEDAM STARTER:
888-999-171
tanio!!
Początkujący
 
Od: 27 mar 2005, 10:00
Posty: 4
Skąd: Suwałki
Auto: MArzEnie--> mazda MX-3

Postprzez sołtys » 28 gru 2005, 14:57

teraz już nie sprawdzają numeru silnika bo i jak skoro legalnie może być inny do tego w nowym dowodzie nie ma numeru silnika. <lol> Resztę sprawdzają u mnie ale jak coś nie gra to zawsze możesz dać w łapę i wszystko gra. <lol> . Dawniej było tak przynajmniej u mnie że na przeglądzie szkukali każdej pierdólki po to tylko aby wyciągnąć łąpówkę raz nawet miałem tak że zakwestionował mi dwa nowe amortyzatory jak mu powiedziałem że prosze w takim razie wystawić zaświadczenie to je oddam do producenta na gwarancji to stwierdziłże to może przez ciśnienie w kołach <lol> oczywiście bez extra kasy się nie obeszło. Teraz jest masa stacji które ze sobą konkurują i jeżeli tylko nie masz poważnej usterki to nie ma problemu nawet bez dania w łapę. U mnie sprawdza światła hamulce klakson opony poszarpie na szarpakach ukłąd kierowniczy, powie co jest nie bardzo i wbije przegląd bez problemów . I takie podejście rozumiem. :P
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Fiveopac » 28 gru 2005, 17:26

A coz to za piekny silnik na pierwszym zdjeciu? hahaha

Tak serio , to mozesz miec kolektor od 1.8. Amerykance czesto tak robia poniewaz odpada problem z filtrem powietrza i brakiem miejsca dla kolektora od KL'a . Jakbym robil swpa tez bym go zostawil. Ponadto zostawia sie kolektory spalinowe. Najszybciej wysledzisz go po oznaczeniu silnika (z tylu silnika pod kolektorem z lewej strony patrzac od gory w strone kolektora spalinowego powinna byc taka "wysepka" na bloku i tam jest to naskrobane).
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4300 (8/34)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez GofNet » 28 gru 2005, 17:38

szymon140 napisał(a):u mnie jak jeżdzę na przeglądy (co prawda fiat 126p) to tak sprawdzaja od numerów i dok. poczynając do hamulca ręcznego koncząc...
Nie obraź się, ale to dlatego, bo to śmierć na kołach.
sołtys napisał(a):Teraz jest masa stacji które ze sobą konkurują
To prawda zwłaszcza, że oni (poza podatkami) odprowadzają bodaj 12 czy 15zł, a reszta idzie do ich budżetu.
sołtys napisał(a):jak to gdzie FS ma pojemnoś 1991ccm (wiec brakuje 9cm <lol>
Mamy w rodzinie Mazdę 626 GE KL full wypas (dosyć rzadko spotykany model, gdyż ma wszystko, tzn. klimę, szyberdach, pełną elektrykę, tempomat, el. antenę, dwa spoilery – u dołu i u góry klapy bagażnika – tzw. płetwę, halogeny, poduchę, el. fotele przednie, oryginalne alusy, itp.). W każdym bądź razie zanim ją sprowadziliśmy dowiadywaliśmy się o koszt ubezpieczenia takich pojazdów (do wyboru był Nissan Primera 2,0l R4 140KM full wypas, Mitsubishi 2,5l V6 163KM full wypas, oraz właśnie w/w Mazda GE KL 2,5l V6 163KM). W Piotrkowskim oddziale PZU nie było różnicy, czy to 2,0l czy też i 2,5l. "Pani" tłumaczyła, że ponoć pojemność liczy się nie w ccm, ale w litrach a od 2 litrów w górę opłata jest identyczna.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez marek » 28 gru 2005, 17:38

Fiveopac napisał(a):z tylu silnika pod kolektorem z lewej strony patrzac od gory w strone kolektora spalinowego powinna byc taka "wysepka" na bloku i tam jest to naskrobane)


Dodam że zaraz obok pompy wspomagania kierownicy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez sołtys » 28 gru 2005, 22:09

GofNet napisał(a):Pani" tłumaczyła, że ponoć pojemność liczy się nie w ccm, ale w litrach a od 2 litrów w górę opłata jest identyczna.


powiem krótko bzdura może w PZU tak jest w co wątpie ale ja miałem dokładnie ten sam problem i dzwoniłęm po różnych firmach wszędzie interpretacją były cm pojemności, pozatym ciekawe co by pani powiedział na silnik 1840 że to co 1.9 <lol> albo 1524 że to jest 1.6?? Pani was chyba w balona robiła. Zresztą swego czasu Fiat zmienił pojemność CC z 903 na 899 włąśnie z powodów ubezpieczeniowych bo stawki pzu pyły do 900cm zresztą tak nie jest tylko u nas ale z tego co wiem we francji też.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez GofNet » 28 gru 2005, 22:38

sołtys napisał(a):bzdura może w PZU tak jest w co wątpie
Może to był czysty brak kompetencji? Sam wiesz, jak dużo osób pracuje na niewłaściwych stanowiskach. Niektórzy tylko do łopaty się nadają... Takie życie :|.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez marek » 28 gru 2005, 22:42

GofNet napisał(a):Pani" tłumaczyła, że ponoć pojemność liczy się nie w ccm, ale w litrach



Hehe, ccm to jest cm^3 a zatem 1000ccm = 1 litr. Więc nie ma roznicy czy w litrach czy w ccm bo przecież to to samo.
Kwestia zaokrąglenia tylko, bo 1991 ccm to jest 1,991 litra. (a nie 2)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323