Brak mocy przy dodaniu gazu

Postprzez Gibson » 8 mar 2008, 22:32

Ja chyba pojadę na test pompki paliwa i zobaczymy. A potem może na test kompa jak nic nie wyjdzie. Tak się zastanawiam czy może mieć wpływ tłumik końcowy od innego auta? Hmmm...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez jacks » 25 lip 2008, 19:23

W mojej mazdzie problem polega na tym, że również jest zamulona do 3,5-4 tysięcy obr, natomiast efekt ten nie występuje zawsze. Wymieniam przy każdej zmianie oleju filtr paliwa, powietrza i oleju. Auto nigdy nie jeździło na gazie, ustawiałem TPS, dolot mam szczelny, wymieniałem świece i kable WN (NGK), obie sondy sprawne, brak błędów w komputerze, nie ubywa również płynu chłodzącego, więc uszczelka głowicy też raczej w porządku. Czy mała dziurka w tłumiku, zaraz za kolektorem wydechowym, lub nieszczelna uszczelka pokrywy zaworów mogą mieć na to wpływ ??
Silnik często (nie zawsze) klekocze, czarna rura wydechowa. Przypomina mi się jeszcze sytuacja, że kiedyś zgasł mi samochód z braku paliwa i próbowałem go raz odpalić, więc może coś z wtryskiwaczami lub pompą, aczkolwiek wydaje mi się, że Madzia muliła już wcześniej ?? Co jeszcze powinienem sprawdzić ??

Troszkę się rozpisałem, ale ten temat zaczyna mnie już trochę irytować, gdyż w moim mieście nie ma dobrego mechanika od "japończyków"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez Capazo » 25 lip 2008, 23:23

Ja mam ten sam problem tez nie przyspiesza tak jak powinna tylko 9,4 sek do 100. wymienilem olej filtr powietrza na stozek, filtr oleju teraz bede msuail filtr paliwa wymienic. katalizator wyrzucilem ale nie pomoglo
za to ma 2 kody bledow 25 i 29

blad 25- zawor elektromagnetyczny regulatora cisnienia paliwa

29- zawor elektromagnetyczny, przewietrzenie w ukladzie recyrkulacji gazow wydechowych lub obwod

PROSZE!!!! WAS!!!!!!!!!!! O POMOC NIE WIEM CO MAM ZROBIC!!!!!! PROSZE O POMOC!! Pozdrawiam
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez gloglo » 1 sie 2008, 14:00

mam taki sam problem. . z tym ze ja mam lpg w aucie.. autko czasem poprostu niechce jechac ani na benzynie ani na lpg. przy dodawaniu gazu niechce jechac, efektpodobny jak gdy skonczy sie gaz a chcemy nadal na gazie jechac:).. wymienilem kable zaplonowe, swiece,.. filtr mam strozek, wydech przelot. niewiem co jeszcze bym mogl sprawdzic..

ostatnio zauwazylem ze na zimnym silnku sie tak nie dzieje.. dopiero jak silnik sie zagrzeje pozadnie. i dzieje sie to coraz czescie i coraz mocniejsze objawy..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 23:27
Posty: 27
Skąd: skoczów
Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE

Postprzez Gibson » 7 sie 2008, 21:27

Ja dalej w swojej mx3 nie mogę dojść co jest przyczyną niedoboru mocy. A teraz to jeszcze czasem zdaża mu się wejść samemu na obroty później, obroty opadają i znowu rosjną. Wtedy czasem zdaśnie. Jak zgaśnie nie mogę uruchomić silnika. Dopiero po chwili się to udaje. Dziś wyciągnąłem przepływomierz. Szkoda tylko, że nie wiem jak rozpoznać po wyciągnięciu czy jest sprawny czy też nie. Może ktoś wie jak to sprawdzić. POZDRO
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez wrona » 28 lis 2008, 14:15

mi sie urwał kat w kolektorze i był taki sam efekt zatkał dziure i zero mocy wywaliłem i jest spoko
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez miazgacz » 2 sty 2009, 21:26

Otóż, posiadam MX-3 z roku 1992. Nie dawno spotkał mnie problem a mianowicie coś nawaliło, na jedynce i dwójce ją strasznie szarpało, po jakimś czasie na trójce też. Coś takiego jakby łapała powietrze, a działo się to poniżej 2tys. obrotów. Na czwórce i na piątce było przyzwoicie. Jakoby że jestem zielony w mechanice postanowiłem oddać ją do fachowca. On wymienił uszczelki, świece i przewody. Noo i zaczeło się , samochód staracił swoją moc. Nie ma tego kopa a na dodatek dziwnie chodzi, obroty wariują. Wskakują tudzież na wyższe i przeciwnie, a najgorsze jest to że ze spokojnego samochodzika zrobił mi sie ku..de hamer, pali jak smok, no i bardzo kopci. Strasznie mnie to martwi i proszę o pomoc...
Ostatnio edytowano 2 sty 2009, 22:39 przez miazgacz, łącznie edytowano 2 razy
Drogi Użytkowniku, nie zapomnij przeczytać FAQ i dostosować swojego podpisu do regulaminu forum!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 95#1103195
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 paź 2008, 16:23
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6

Postprzez dzik86 » 2 sty 2009, 22:03

popraw temat, jak i przedostatnią linijkę bo mody zaraz sie zbananują <lol>

sprawdz rure od przepływki
Alarmy, sterowniki c.z., centralne zam.
www.REMOTRONIX.com
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2005, 19:38
Posty: 282
Skąd: Szczecin
Auto: Było:
323F BG 1.6 '92
323F BA 1.5 '97
323F BA 1.5 '96
Jest:
3 BP 2.0 '19

Postprzez jacki15 » 2 sty 2009, 22:30

falowanie obrotow jest podobne do przeplywomierza, sprawdz moze nie dokrecili swiec :P a moze po prostu masz rure dolotowa pekniata, objawem byloby wariowanie wolnych obrotow
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez qbass » 3 sty 2009, 00:43

miazgacz, łączę Twój temat z prawie IDENTYCZNYM. Na przyszłość korzystaj proszę z szukajki i doposuj się do już istniejących wątków, zamiast tworzyć nowe.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez wrona » 8 cze 2009, 14:54

na orlenie wcale nie mają takiego złego paliwa po 2 jezeli chesz nie zawalic syfem jeszcze bardziej wtrysków nie wlewaj gówna do czyszczenia(to jest dobre dla starych szrotów a nie do V6 czy jakiś nowych w miare samochodów) tylko jedzcie do serwisu podłączą pod kompa i cos wyjdzie a jak tam nic nie będzie jedź na hamownie tam chłopaki tez są dobrze zorientowani a czasami może i lepiej niż w tych serwisach.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323