Mx3 V6 przerywa na ciepłym

Postprzez sick887 » 14 lis 2012, 19:17

witam wszystkich
Jakis miesiac temu po wymianie przepływomierza auto na ciepłym zaczeło mi raz na 100km szarpnac lekkie dławienie 900 do 2500 obrotow .Po jakims czasie szarpanie dławienie zaczeło narastac , teraz dusi sie od 900 do 5000 obrotow
Sprawdzałem błedy wyskoczyły mi 4 , 17 , 24, czujnik w aparacie i 2 sondy .
Pojechałem do mechanika wymieniłem w nim tłumik srodkowy :
swiece
filt paliwa
filt oleju
zmieniłem olej
wymieniłem 2 sondy
kable sprawdzane
Wszyscy pisza ze aparat zapłonowy jest uszkodzony zaniosłem aparat do elekromechanika i stwierdził ze jest sprawny . i teraz moje pytanie do was co dalej :( :( :( :( auto dalej szarpie nie wkreca sie na obroty .
sick887
 

Postprzez henddrix » 14 lis 2012, 19:49

Witam
mnie działy się podobne rzeczy winowajca okazał sie sterownik silnika ktory sie przegrzewal i powodowal nieprawidlowa prace silnika.
Pozdrawiam Łukasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez sick887 » 14 lis 2012, 20:00

Kolego jak mozna sprawdzic czy komputer jest do wymiany (sterownik) nie chce kupowac kolejnej czesci ktora pozniej okaze sie przy wymianie ze jest dobra moja . <glupek2>
a tobie przerywanie szarpanie pojawiało sie stopniowo ? od lekkich rzadkich szarpniec do czestych na kazdych obortach szarpienciach ?
sick887
 

Postprzez wiiteekk » 15 lis 2012, 18:59

Moja przerywała mi na ciepłym silniku w zakresie 1500-2500, z reguły pod jakimś obciązeniem, np podjazd pod górkę. Okazało się że kable mają przebicia wszędzie na całej ich długości. Uniosłem maskę po ciemku i a tam dyskoteka :D przy okazji rozebrałem też aparat zapłonowy i przeczyściłem styki :) Miałem również na maksa przyspieszony zapłon. Po wymianie przewodów oraz ustawieniu wszystkiego autko już nie przerywa :P Sprawdź to wszystko dokładnie.
wiiteekk
 

Postprzez ghost-rider11 » 16 lis 2012, 20:21

Po tych kodach od razu obstawiam przepływka. odma lub popękane węże podciśnień

04 – Czujnik położenia wału / Czujnik temp. powietrza. zasysanego
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez sick887 » 16 lis 2012, 22:45

Witam ponownie .
Dzis wieczorem cos mnie tkneło zalałem na shellu V power i kupiłem specyfik do czyszczenia wtryskow . auto przerywało mniej i rzadziej były momenty ze auto jechało na ciepłym płynnie pare km i zaraz znowu przerywa i ciezko sie wkreca . Dalej nie rozwiązałem problemu .
sick887
 

Postprzez wiiteekk » 16 lis 2012, 23:41

A sprawdzałeś wszystko? Od szczelności układu dolotowego, podciśnien po caly zapłon? Albo faktycznie masz przypchana pompe w baku... Filtr paliwa wymieniany? Jest jeszcze jeden przy samej pompie i lubi sie brudzic :)
wiiteekk
 

Postprzez henddrix » 19 lis 2012, 18:28

Auto bylo u kilku mechaników meczyłem sie z nim 3 miesiace wymienilem po drodze aparat czujnik wału kable swiece filtry i dalej nic nie dawalo, mechanik dopiero po miesiacu znalazl problem z porzegrzewajacym sie komputerem. Przerywanie najpierw bylo delikatne czy zakresie 1500 – 2000. Potem zaczelo sie dlawic przy cofaniu. Na koniec nie czymal wolnych obrotow skakaly obroty po 1000 a nawet 1500 jazda wygladala jak zabie skoki. Komputer nie wypluwal żadnych błędów do konca dlatego tak długo się z tym bawiłem. Mam nadzieje ze pomogłem. Komputer kosztował mnie 150 zł.
Pozdrawiam Łukasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez łukaszinio » 22 lis 2012, 14:14

Ja mam podobne objawy w moim z5 z tym że zdaży mu się to raz na jakiś czas przy obrotach ok 1000 zdaża się to w sytuacji np hamując 3 biegiem i gdy obroty zejdą poniżej 1000 pododaniu gazu chilkę czuć przyspieszanie potem nagły brak mocy jak by mu zapłon odciąć i potem przyspiesza znowu. czasem zanim wktęci się powyżej 1500 obr tak zdaży mu się góra 2 razy. wepchałem się do Was z moim z 5 bo tu znalazłem bodobne bolączki jaki e mnie męczą boję się żeby coś nie padło bo auto mam jako dupowuz do pracy za wszelkie wskazówki dziękuję

pozdro
łukasz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2011, 19:48
Posty: 190 (0/1)
Skąd: okolice Ostrowca św.
Auto: BYŁO MAZDA 1.5 16V 97
JEST AUDI A4 B5 2000 1.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323