Osłony amortyzatorów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez flyix » 23 wrz 2010, 11:42

Cześć nie mam na żadnym amortyzatorze osłony (niby pourywane) do jednego amortyzatora taka osłona kosztuje gdzies średnio 40 zł załozenie 200zł . Jak myślicie warto kupować takie osłony ?? Czy mozna jezdzic spokojnie bez nich??

z góry dziekuje za odpowiedz
flyix
 

Postprzez Borys » 23 wrz 2010, 11:49

Jeśli amortyzatory masz w dobrej kondycji to IMHO warto, szczególnie przed zimą. natomiast jeśli są na wykończeniu, mają ok 50% skuteczności to dobić je ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez freshbratek » 24 wrz 2010, 08:17

powiedzcie mi proszę czy te osłony to są gumowe czy takie ala plastik(tworzywo niegumowe) ???
Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć !!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2008, 16:45
Posty: 351
Skąd: wawa
Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001

Postprzez flyix » 24 wrz 2010, 10:29

Chodzi o gumowe osłony
flyix
 

Postprzez fosfor » 25 wrz 2010, 18:49

W tamtym tygodniu wymieniałem na tył osłony z odbojami firmy monroe bodajże 65 kpl z odbojami mnie kosztował no i są gumowe przynajmniej w dotyku wydają się elastyczne i miękkie...
Jeżeli wymieniesz tył to roboty tam jest na godzinkę maks z przerwami na fajkę ;) Potrzebny jest ściągacz do sprężyn ale największy problem to odkręcenie łącznika stabilizatora u mnie akurat maja pare miesięcy poszło gładko jak masz kilkuletnie to "pocenie" gwarantowane
Pozdro
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 11:43
Posty: 64 (1/0)
Skąd: Skierniewice
Auto: Mazda 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez karmazyn33 » 26 wrz 2010, 01:41

fosfor napisał(a): Potrzebny jest ściągacz do sprężyn ale największy problem to odkręcenie łącznika stabilizatora u mnie akurat maja pare miesięcy poszło gładko jak masz kilkuletnie to "pocenie" gwarantowane
Pozdro


Jak kilkuletnie są to raczej tylko flex im da radę, a nowe z RAMECH za 30zł/szt mozna załozyć u mnie sa takie i na razie jest Ok daja radę .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 19:53
Posty: 513 (0/1)
Skąd: Starachowice
Auto: mazda323f-'99(1.5-88KM)Pb-LPG

Postprzez decadent » 27 wrz 2010, 11:38

Oryginalne osłony są gumowe, ale oczywiście zbyt drogie. Można dopasować od innych samochodów, najczęściej gumowe. Najlepiej jednak kupić z takiego tworzywa (zapomniałem jak nazywa się to tworzywo) np. firmy SACHS – są dużo trwalsze. Te gumowe szybko się dziurawią i urywają. Sachs komplet kosztuje ok 60 zł. Za gumowe zamienniki dedykowane do bejotki chcieli 70 zł za sztukę

Było o tym na forum !
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2010, 08:57
Posty: 682
Skąd: Kielce
Auto: BJ, 1.5 benz. 1999

Postprzez Borys » 28 wrz 2010, 10:49

A guma w części osłonowej ponieważ jest cienka po paru zimach staje się "plastikiem".
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323