Pierwsze co bym zrobil jakby mi kierownica drzala to sprawdzilbym czy mam proste felgi, cale kola sa dobrze wywazone oraz czy sama opona nie jest w ktoryms miejscu przekoszona (na przyklad ostrzejsze hamowanie zanim jeszcze abs sie wlaczy kolo sie blokuje i trze guma o asfalt wtedy powstaje maly schodek a opona nie jest juz tak naprawde kolem). Od zawieszenia kierownica nie drzy co najwyzej moze samochod plywac, bujac czy sciagac w ktoras ze stron.
Co do twardosci zawieszenia sprawdz amory to one dbaja o tlumienie i zarazem sa wyznacznikiem twardosci niz sama sprezyna.
teraz wiem więcej o zawieszeniu mazdy bj niż większość mechaników w Kielcach...
Prawidlowo, 99% mechanikow zna sie tylko i wylacznie na VW, Oplach i Fordach reszta samochodow to dla nich awaryjne puszki albo jednorazowki jak mowia o japonczykach, jak maja cos wiecej zrobic oprocz wymiany oleju to sa wielce obrazeni.
Ja na ta chwile moge doradzic jedno, na pewno w Twoim regionie jest ktos kto posiada seryjna BJ, umow sie przejedz i zobaczysz jak resoruje w stosunku do Twojej.