Padł korektor siły hamowania – jak wymienić, jak sprawdzić jaki mam?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pjfoxpjfox » 19 lut 2008, 15:57

Witajcie.
Padło mi podobno takie coś (nie hamują tylne koła w ogóle, były rozbierane, wszystko tam jest podobno ok, no to mechanicy – że to ten korektor).
Chciałbym kupić taki, ale w ASO kosztuje ok. 600zł, a używany 120. Tylko nie wiem który tam mam?– 3,4 czy 5 przewodowy?
Ew. gdzie go szukać, żeby organoleptycznie stwierdzić, który to jest...

pozdrawiam
pj
Ostatnio edytowano 19 lut 2008, 16:12 przez pjfoxpjfox, łącznie edytowano 1 raz
pjfoxpjfox
 

Postprzez KyRy » 19 lut 2008, 16:01

pjfoxpjfox popraw temat na zgodny z regulaminem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez VeruS » 3 lip 2008, 13:42

Jeżeli się nie mylę to w mazdach z ABS jest 4 przewodowy 2 wejścia i 2 wyjścia. Ale na razie sam rozkminiam ten problem (mam to samo – i jak już zauważyłem na forum. kilka osób opisuje te same objawy) :) jak się dowiem to dam znać :)

W tą sobotę dobiorę się do draba. wybebeszę i porobię zdjęcia :) a może jeszcze coś znajdę :D ?
Silnik, sprzęgło, skrzynia po generalce...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2007, 14:44
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: 323F 2.0 GT V6 24V 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323