Witam 
Jakiś czas temu zapaliła się kontrolka od ABS na kompie wyszło ,tył prawy 
Po wymianie na nowy cały czas dalej pali się kontrolka ,na kompie znowu  wyszło tył prawy.
Dodam że  przy wymianie w nowym musieliśmy ściągnąć wtyczke ale polutowalismy wszytko z powrotem
Możliwe żeby nowy czujnik był walniety? 
Przy pomiarze oporności jakie wartości powinien wskazywać dobry czujnik?
I jeszcze jedno  ,na jaką wartość ustawić omomierz? 
Pozdrawiam
			
			
		Problem z czujnikiem abs
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Uzupełnij profil jaki silnik ,rok itp.
wtyczka powinna pasować ,prawy tył to błąd 13 i taki miałeś ,awaria czujnika z reguły generuje dodatkowe błędy .lutowanie ma wpływ na rezystacje czujnika która powinna się mieścić w przedziale 1.3—1.7 kilohm . jak masz przedlifta to wymiana czujnika nie zawsze pomagała bo problemem był moduł abs ,do którego poprzez złącze przedostawała się woda .poszukaj na forum właściwie wszystko jest opisane o abs. pomiaru oporności dokonaj sobie na głównej wtyczce co wchodzi w moduł przy pompie ,trochę więcej pracy ale masz pomiar jaki dochodzi do modułu .Zakładam że czujnik kupiłeś nowy (zamiennik ) u mnie obydwa nie trzymają oporności ustalonej przez producenta a układ jest sprawny .tak samo powinno być u ciebie zakładając że moduł jest sprawny i czujnik kupiłeś sprawny to układ abs powinien wystartować bez żadnego kasowania błędów bo abs ma samo diagnostykę przy każdy uruchomieniu silnika .
PS .poszło PW
			
			
				
			wtyczka powinna pasować ,prawy tył to błąd 13 i taki miałeś ,awaria czujnika z reguły generuje dodatkowe błędy .lutowanie ma wpływ na rezystacje czujnika która powinna się mieścić w przedziale 1.3—1.7 kilohm . jak masz przedlifta to wymiana czujnika nie zawsze pomagała bo problemem był moduł abs ,do którego poprzez złącze przedostawała się woda .poszukaj na forum właściwie wszystko jest opisane o abs. pomiaru oporności dokonaj sobie na głównej wtyczce co wchodzi w moduł przy pompie ,trochę więcej pracy ale masz pomiar jaki dochodzi do modułu .Zakładam że czujnik kupiłeś nowy (zamiennik ) u mnie obydwa nie trzymają oporności ustalonej przez producenta a układ jest sprawny .tak samo powinno być u ciebie zakładając że moduł jest sprawny i czujnik kupiłeś sprawny to układ abs powinien wystartować bez żadnego kasowania błędów bo abs ma samo diagnostykę przy każdy uruchomieniu silnika .
PS .poszło PW
xedos1972
		Witam 
Problem wydaje się być rozwiązany
Samochód stał jakiś czas nie używany i akumulator rozladowal się całkowicie.
Po naładowaniu wszystkie kontrolki od abs zgasły i abs działa jak wcześniej
			
			
		Problem wydaje się być rozwiązany
Samochód stał jakiś czas nie używany i akumulator rozladowal się całkowicie.
Po naładowaniu wszystkie kontrolki od abs zgasły i abs działa jak wcześniej
 
- Od: 22 gru 2012, 21:50
- Posty: 5
- Auto: mazda323F BJ
 2001 r.
 1,6 benzyna 98 koni
Witam
Ja też mam problem z niedziałającym ABS.
Ostatnio na sporym mrozie kontrolka zgasła i przez chwile było takie brzęczenie po naciśnięciu hamulca.
			
			
		Ja też mam problem z niedziałającym ABS.
Ostatnio na sporym mrozie kontrolka zgasła i przez chwile było takie brzęczenie po naciśnięciu hamulca.
- 
					
						l_tutaj
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


