Świecące się kontrolki: ABS i hamulca ręcznego (BJ)
Marwis napisał(a):i to nie raz
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=116&t=99250&hilit=TBS+abs
Dzięki za pomoc
Mazda 323f BJ, 1.8, 114KM
Witam,
Jestem tu nowy.
Kupiłem miesiąc temu Mazdę 323F 2001. 1.6 ben. Wszystko było ok do wczoraj gdy samochód cały dzień stał na deszczu i gdy wsiadłem i odpaliłem to nie zgasły kontrolki ABS, TCS, TCS OFF i kontrolka ręcznego. Samochód jeździ normalnie i nic po za tym się nie dzieje. Coś zamokło czy jak? Z góry dzięki za pomoc. pzdr
Jestem tu nowy.
Kupiłem miesiąc temu Mazdę 323F 2001. 1.6 ben. Wszystko było ok do wczoraj gdy samochód cały dzień stał na deszczu i gdy wsiadłem i odpaliłem to nie zgasły kontrolki ABS, TCS, TCS OFF i kontrolka ręcznego. Samochód jeździ normalnie i nic po za tym się nie dzieje. Coś zamokło czy jak? Z góry dzięki za pomoc. pzdr
-
kylo207
U mnie też świecą te kontrolki
Poszedłem zrobić odczyt i nie mogę tego rozszyfrować:
6 długich, 3 krótkie
1 długie, 4 krótkie
6 długich, 3 krótkie
1 długie, 4 krótkie
i tak w kółko...
Pomoże ktoś?
Poszedłem zrobić odczyt i nie mogę tego rozszyfrować:
6 długich, 3 krótkie
1 długie, 4 krótkie
6 długich, 3 krótkie
1 długie, 4 krótkie
i tak w kółko...
Pomoże ktoś?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
zasilanie ale czego??
TZN?
TZN?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
wymień czujnik i powinny zniknąć kłopoty
padnięty czujnik generuje jeszcze sporo innych błędów mi wyskoczyły chyba ze 4 różne ale po wymianie wszystko wróciło do normy
padnięty czujnik generuje jeszcze sporo innych błędów mi wyskoczyły chyba ze 4 różne ale po wymianie wszystko wróciło do normy
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Dobrze wiedzieć
dzięki
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Hej,
Mam prośbę o radę:)
Jutro kończy mi się przegląd, a zaczęły mi się świecić kontrolki od ABS i hamulca ręcznego. Kody wykazały czujnik lewy tył. W sklepie powiedzieli mi że koszt tego czujnika to 280 zł, więc pytanie czy nie za drogo i czy polecacie jakieś zamienniki???
Najgorsze jest to że nie mam czasu żeby wymienić samemu więc musze go zaprowadzić dziś już do serwisu.
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pozdróweczka.
Mam prośbę o radę:)
Jutro kończy mi się przegląd, a zaczęły mi się świecić kontrolki od ABS i hamulca ręcznego. Kody wykazały czujnik lewy tył. W sklepie powiedzieli mi że koszt tego czujnika to 280 zł, więc pytanie czy nie za drogo i czy polecacie jakieś zamienniki???
Najgorsze jest to że nie mam czasu żeby wymienić samemu więc musze go zaprowadzić dziś już do serwisu.
Z góry dzięki za podpowiedzi
Pozdróweczka.
- Od: 28 lip 2011, 19:56
- Posty: 5
No i mam problem
no bo w serwisie powiedzieli mi że nie dostaną zamiennika, wiec jedynie za te 300. a ja muszę do jutra mieć auto z przeglądem. Szkoda że bez tego nie podbiją przeglądu, bo wtedy na spokojnie w weekend bym go wymienił na zamiennik sam.
Ale dzięki za opinię
Ale dzięki za opinię
- Od: 28 lip 2011, 19:56
- Posty: 5
Ja miałem padnięty czujnik ABS, kontrolka świeciła i mi podbili. Spróbuj tak, albo poczekaj do weekendu i pojedziesz na przegląd bez przeglądu – małe ryzyko ale zaoszczędzisz. Nie kupuj czujnika za 300zł! Zdzierają z Ciebie i tle! Nie daj się.
- Od: 14 maja 2010, 18:01
- Posty: 164
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 GF liftback 1.8 Pb + LPG
Dokładnie, jak coś to na przeglądzie powiedź, że to czujnik po wymianie ale musisz na kompa podjechać skasować błąd bo świeci i tyle 
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Witam. Szukam rozwiązania typowo chłopskiego. Czy da rade oszukać ABS w ten sposób że walnięty czujnik wypnę a przewód od tego czujnika podłącze do "zdrowego" czujnika koła sąsiedniego. Czyli ABS widzi jedno koło jako dwa a kontrola trakcji głupieje. Drugie rozwiązanie wepnę rezystor 1,5k zamiast czujnika. Skoro na wyjściu czujnika jest opór to układ powinien to łyknąć. Czy któreś z tych rozwiązań może funkcjonować? Rozważania czysto teoretyczne.
-
Matanjah
Matanjah napisał(a):Witam. Szukam rozwiązania typowo chłopskiego. Czy da rade oszukać ABS w ten sposób że walnięty czujnik wypnę a przewód od tego czujnika podłącze do "zdrowego" czujnika koła sąsiedniego. Czyli ABS widzi jedno koło jako dwa a kontrola trakcji głupieje. Drugie rozwiązanie wepnę rezystor 1,5k zamiast czujnika. Skoro na wyjściu czujnika jest opór to układ powinien to łyknąć. Czy któreś z tych rozwiązań może funkcjonować? Rozważania czysto teoretyczne.
nie da się oszukać
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Tak tylko co Ci da założenie samej cewki? 
Proponuję zajrzeć do podstaw elektroniki
Proponuję zajrzeć do podstaw elektroniki
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
A ja mam w trakcie jazdy zapala się ABS TCS i Ręczny po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu silnika nie świeci ale po przejechaniu różnie od 1m do 5 km zapala się ponownie na komputerze wyskakuje czujnik ABS lewy tył jeszcze nie wymieniałem ale chyba od tego zacznę...
tylko może przyczyna jest gdzie indziej
????????????
tylko może przyczyna jest gdzie indziej
- Od: 20 mar 2011, 20:14
- Posty: 6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości