Tylna wycieraczka nie dziala: Fotorelacja z naprawy.
Widocznie mi trafił się trudniejszy pacjent. Ani młotkiem gumowym, ani stalowym. Gdyby ktoś we Wrocławiu miał silnik z mechanizmem na chodzie w rozsądnej cenie to chętnie nabędę
.
widzisz jak je?
- Od: 25 lut 2008, 23:16
- Posty: 23
- Skąd: wrocław
- Auto: MAZDA 3 BL, MZR2.0 DISI (2009)
Wcześniej (BJ, BG)
Moja też odmówiła współpracy. Po zdjęciu osłony jeden wniosek – silniczek gorący, czyli żyje, ale ma ciężkie życie. Po użyciu coca-coli, paru kluczy, wiertary oraz grafitowego gluta – śmiga jak nowa. Dzięki Boczek!
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
Badyl napisał(a):Dzięki Boczek!
prosze bardzo
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
klucz krzyzowy docisnac do ramienia i najpierw dokrec lekko a potem odkrecaj.musi pojsc 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
electro napisał(a):u mnie po rozkręceniu od wewnątrz silnik chodzi za to nie mogę odkecić śruby od zewnątrz tak zapieczona a boje się o szybe żeby nie pękła – psikam wd40 co jakiś czas proobooje ale LIPA
też tak miałem i na siłę odkręciłem ale razem z gwintem

Neonixos666 napisał(a):electro napisał(a):u mnie po rozkręceniu od wewnątrz silnik chodzi za to nie mogę odkecić śruby od zewnątrz tak zapieczona a boje się o szybe żeby nie pękła – psikam wd40 co jakiś czas proobooje ale LIPA
też tak miałem i na siłę odkręciłem ale razem z gwintem
nie bałeś się że szyba pęknie?? ale raz kozie śmierć -jutro rano będzie "SIŁA"

- Od: 21 cze 2012, 23:02
- Posty: 39
- Auto: 323F 1,6 całe 98KM ;) – Bi Dżej
A może ktoś te zdjęcia uaktualnić? Bo oczywiście hosting umarł.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
-
cross
ze zdjeciami lipa
a na kompie niemam zadnych kopii
mam nadzieje ze ktos zrobi fotorelacje podczas czyszczenia tego silniczka. jak ktos bedzie mial problem z tym to oczywiscie pisac na PW to pomoge i doradze 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
wybic oske i wiertłem rozwiercic wieksza dziure zeby luzno wchodzilo.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Cześć mam pytanko czy silniczek wycieraczki z wersji poliftowej pasuje bezproblematycznie do przedliftowej mazdy 323f bj?
(próbuje odkręcić to ustrojstwo ale się tak zapiekło że chyba będzie ostre cięcie i kupuje nowy -używany 

- Od: 2 kwi 2012, 18:01
- Posty: 5
- Skąd: Śladków Mały gm. Chmielnik Świętokrzyskie
- Auto: Mazda 323f BJ DITD 1999
Czekam aż ktoś z was zrobi ponownie fotorelacje z naprawy w raz z demontażem
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
-
cross
Z przyczyn niewiadomych i niezbadanych współpracy odmówił silnik tylnej wycieraczki w mojej bj. Korzystając z wolnej chwili wrzucam fotorelację z opisem. W ramach ważnych kwestii to nie podważajcie niczego nożem/wkrętakiem – uszczelki są gumowe lub plasikowe, łatwo je wyszczerbić – straca szczelność i wiecej się już niczego nie wymieni. Taniej i lepiej, jak już będzie człowieka przysłowiowy wuj strzelać, pójść piwo wypić, niż się spieszyć, bo się może skończyć wymianą szyby.
Dopisano 16 lis 2013, 13:44:
Troche mi kolejnośc poprzestawiało – wie ktos jak to poprawić? bo po kazdej edycji jeszcze bardziej rozjeżdza mi obrazki.
- Załączniki
-
- zostaje nam taki wystajacy walec z wielowypustem. Moj nie wył nawet tak potwornie skorodowany, wiekszosc rdzy oderwała się z ramieniem wyczieraczki. Sciagamy osłonke plasitkowa palcami, musi zejść. Po zdjeciu widać od wewnętrznej strony okręgi wewnątrz uszczelki. Przy ponownym montażu można je napełnić jakims gęstym smarem, w celu zabezpieczenia wszyskiego – ja użyłem grafitowego. Gesty i odporny na wypłukiwanie woda.
-
- tak to wyglada bez osłonki. To słynna śruba w rozmiarze 23 – moj sposób odkręcenia to klucz + podbijak i zdecydowane opukanie, penetrator molibdenowy (rust remover czyli taki z odrdzewianiem) (szpraj), znowu popukać, dobrze wyczyścić małą szczotką drucianą, i tak w kółko, aż pójdzie. Nie użyłem jakiejś mega siły. Ostateczni poszlo u mnie z momentem mysle ze w okolicach 80- 90 Nm (koła dokreca sie w przedziale 100 -120 bodajże). Sam proces odkrecania trwał ze 3,4 godziny – przetrzyj, puknij, pskinij, idź robić coś innego itd. Az puściło. Pomogło mi również przykładanie pręta miedzianego do kazdego z boków nakretki i pukniecie stanowcze podbijakiem.
-
bronek
Hej,
Wybaczcie za odgrzewanie kotleta, ale czy ktoś mógłby jeszcze w paru słowach opisać jak bezkolizyjnie zdjąć plastykową obudowę klapy ? Kolega ma właśnie problem z wycieraczką, wczoraj troszkę się siłowaliśmy z tą obudową, ale nie chcemy żadnych zaczepów ułamać, nie wiedząc w którą stronę i jak ciągnąć. Z góry dziękuje za informacje.
Wybaczcie za odgrzewanie kotleta, ale czy ktoś mógłby jeszcze w paru słowach opisać jak bezkolizyjnie zdjąć plastykową obudowę klapy ? Kolega ma właśnie problem z wycieraczką, wczoraj troszkę się siłowaliśmy z tą obudową, ale nie chcemy żadnych zaczepów ułamać, nie wiedząc w którą stronę i jak ciągnąć. Z góry dziękuje za informacje.
u mnie poskutkowała metoda stopniowego podważania, poruszania na boki,potem ktos mi przytrzymał [jaka?] klape a ja mocno pociągnąłem z obu stron i wyszła. Trochę siły i powinno wyskoczyć.
-
bronek
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości