przez ewemarkam » 8 sie 2011, 07:25
Mozna zrobic samemu za podobne pieniadze. Takowy zrobilem co prawda w Polo Classic. Nie dawno kupilem BJ '99 DiTD. W polo potrzebowalem dwa przekazniki, wpinamy sie rownolegle w wylacznik. A sygnal zalaczenia mozna smialo wziasc z przewodu od lampki ladowania akumulatora, pojawia sie tam napiecie po zapaleniu samochodu. Jest to moim zdaniem lepsze od swiatel dziennych, za takie swiatla z homologacja trzeba dac ok 150-250 pln. Marki OSRAM widzialem ostatnio na alledrogo za ok 180pln. Przeliczcie koszt instalacji i poruwnajcie z kosztem wymiany zarowek, ew wyzszym zuzuciem paliwa (ktorego nie sposob sie doliczyc). Moim zdaniem jest to nie oplacalne. No chyba ze ktos dorwie takie z homologacja E1, E11 lub E20 oraz z ozneczeniem RL na kloszu za smieszne pieniadze. Czytalem caly temat, czesc jezdzi bez homologacji lub z E4. Swoja droga kumpel ma paska B5 i na kloszach E4 ma wybite na wszystkich, to jest ciekawe. A prawo tej homologacji nie uwzglednia.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.