Problemy z zapaleniem

Postprzez Pavlikos » 7 sty 2007, 15:10

Witam
Mam maly problem z odpapeniem samochodu. Wsiadam chce odpalic a tu... niby kreci ale nie zapali... do tego nie swieca sie kontroli na desce ani nie dzialaja wskazniki ale niby zasilanie jest bo dziala wszystko (swiatla, radio, nawiew itp). Tez nie slychac po przekreceniu kluczyka stycznikow ktore zawsze pstykaja gdzies pod maska... Sytuacja ta nie zdarza sie caly czas tylko co ktores odpalanie auta... A co najdziwniejsze to chwile odczekam i wszystko znow dziala i pali normalnie.... Co to moze byc? prosze o pomoc
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2004, 14:57
Posty: 192
Skąd: kraków
Auto: mazda mx3

Postprzez GofNet » 7 sty 2007, 17:38

Może jakiś przekaźnik... Nie wiem, który, więc nie precyzuję.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez tomas2107 » 9 sty 2007, 12:29

albo "imobilajzer" nawala o ile do masz?
Początkujący
 
Od: 29 sie 2006, 16:04
Posty: 17
Skąd: Lębork
Auto: mazda mx3 1,6 16v

Postprzez artus » 10 sty 2007, 00:15

tomas2107 napisał(a):albo "imobilajzer" nawala o ile do masz?

Raczej napewno, sprawdziłem i identyczny jest objaw jak nie załączę immobilaizera, z tym że nie kręci rozrusznikiem.
ZSW M926 MAZDA MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2004, 23:24
Posty: 152
Skąd: Świnoujście
Auto: Mazda MX-3 1.6

Postprzez ANBON » 10 sty 2007, 14:37

Może byc i immobilaizer, a moze też zawory. Sprawdź cisnienie na cylindrach (powinno być w granicach 14MPa).
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 22:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Postprzez Ralphy » 10 sty 2007, 17:13

U mnie byly podobne obiawy przy zaplonie, z tym ze oprocz tego co wymieniales to mialem spadek mocy na niskich obrotach(troche szarpal) powyzej 3 000 obrotow wszstko hulalo, A jesli chodzi o gasniecie kontrolek na zegarach nie mialem tego. A ktoregos dnia wogole nie odpalil. Skonczylo sie na wymianie cewki i modulu u mnie w V6 skonczylo sie w kosztach 500-600 zl. posprawdzaj zaplon przewody swiece. To tyle z mojej strony.
Power with out control is nothing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2006, 11:50
Posty: 60
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 2.0

Postprzez Pavlikos » 10 sty 2007, 20:47

tez wlasnie jak by u mnie lekko cos szarpalo.... ale nie wiem mam nowy LPG SGI i jeszcze tak naprawde to nie wiem jak ma to auto na nim chodzic... Ja jeszcze mysle ze to moze byc jakis przekaznik albo stycznik...
Jest jedna rzecz dla której warto żyć .... MAZDA .... i nie liczy sie nic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2004, 14:57
Posty: 192
Skąd: kraków
Auto: mazda mx3

Postprzez jacks » 27 mar 2007, 20:02

U mnie nic nie szarpie,ale mam identyczne objawy jak kolega PAVLIKOS. Domyślam się,ze jest od tego jakiś przkaznik,bo gdy jest wszystko dobrze, to słychać jak się załącza, tylko nie wiem który to jest. Ogolnie elektryka dziala poprawnie (radio gra, swiatla swieca, itp. )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez mih » 27 mar 2007, 21:49

No to ja mam podobnie, ale u mnie zgodnie z...
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=33365
to byl nowy kluczyk i nowy transponder. Dzis poszedlem z reklamacja powiedzialem ze w ogole nie dziala i dali mi do kluczyka nowa elektronike zobaczymy...

Mam nadzieje ze to bylo to bo jak znow sie przytrafi to bedzie oznaczac ze cos powazniejszego.
--- M6GG, 136KM, Exclusive, Disel 2.0 ----
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2007, 19:57
Posty: 31
Skąd: Toruń
Auto: Mazda6 GG, 2.0, disel 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323