Komputer nie chce wyświetlać...

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez rtoiP » 27 gru 2004, 18:11

Tak jak w temacie.... Podłączyłem dzisiaj (wg opisów ze strony) diodę do złącza diagnostycznego i ... i nic; tzn po przekręceniu kluczyka dioda zapala się na ok 4 sekundy i gaśnie i to wszystko. Po uruchomieniu silnika też nic nie pokazuje. W czym może być problem ? Co ciekawe w czasie kiedy jest zmostkowany TEN i GND wolne obroty wyraźnie maleją – silnik pracuje w miarę równo ale o jakieś 200 obrotów mniej :| . Po rozłączeniu jest tak jak wcześniej...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2004, 21:53
Posty: 22
Auto: 323f, BG, 1,8 OHC, lpg

Postprzez mrdok » 27 gru 2004, 19:45

Ja mam to samo, moim zdaniem komputer nie wyświetla błędów, bo po prostu ich nie ma. A co do obrotów, to je ustaw(na rogrzanym silniku, oczywiście w trybie serwisowym), ma byc ok 700-800. AAA i uzupełnij swój opis o dane auta.
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2004, 01:49
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r

Postprzez GofNet » 28 gru 2004, 00:05

Może Windows w komputerze Ci szwankuje hahaha hahaha hahaha
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez mrdok » 29 gru 2004, 00:01

WINDOWS – <b>W</b>ielce <b>I</b>rytująca <b>N</b>akładka <b>D</b>osowska <b>O</b>puźniająca <b>W</b>szelkie <b>S</b>prawy.
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2004, 01:49
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r

Postprzez xXx » 29 gru 2004, 00:13

Jeżeli kolega uważa diodę+kabelek+opornik za komputer to O.K.



Jeżeli jednak nie to proszę zmienić nazwę tematu na odpowiednią!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Paweł » 29 gru 2004, 00:25

Odlacz na probe np. czujnik temperatury powietrza, przeplywomierz lub podobne, zeby sprawdzic, czy jestes w stanie odczytac DTC.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez rtoiP » 29 gru 2004, 01:29

Strasznie jesteś cięty , Panie xxx i troche mnie to dziwi, zwłaszcza że jestem stosunkowo nowym gościem na tym forum. Nie mój problem, że Tylko Ty źle zrozumiałeś temat. Ale mogę wyjaśnić – komputer – nie kabelek z diodą, tylko komputer sterujący silnikiem.
A pytałem dlatego że zaciekawił mnie ten sposób, ponieważ wg opisów na forum komputery = sterowniki silników innych użytkowników forum jakieś kody "wyświetlają".
Tak się składa, że wiem do czego służy serwisowy komputer i nieraz miałem w taki sposób samochód sprawdzany.
Ale wynika z tego, że sposób opisany na stronie jest opisany b a r d z o niedokładnie. Nie ma np. słowa o takim zachowaniu jakie opisałem w moim poście. ...i stąd włąśnie ten post...


Jeżeli to był żart z Twojej strony, to nie zrozumiałem. Natomiast jeżeli to nie był żart to nie rozumiem czego tak się czepiasz jak czegoś nie zrozumiałeś ???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2004, 21:53
Posty: 22
Auto: 323f, BG, 1,8 OHC, lpg

Postprzez xXx » 29 gru 2004, 09:49

Sorry, to jak to jest bo patrz nie wiem sam, czy to ECU wyświetla błędy czy to dioda wyświetla błędy DTC generowane przez ECU ??

Skoro jesteś nowy to proszę zapoznaj się z regulaminem.

Poza tym powineś zauważyć, że otrzymałeś już odpowiedź od kolegów. Może nie była ona jednoznaczna, ale coś w tym jest prawda...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323