Jak w tytule tematu, zakupiłem licznik z obrotomierzem do mojej mazdy 323 BG 1.3 16v na gaźniku. Po podpięciu działają wszystkie kontroli (z wyjątkiem rezerwy paliwa, płynu od spryskiwaczy i hamulca), działa prędkościomierz, jednak obrotomierz ani drgnie. Czytałem, że liczniki są plug&play, jednak u mnie się to nie sprawdziło
323 BG IV [PROBLEM] Licznik bez obrotomierza na model z obrotomierzem (nie działa obrotomierz)
Strona 1 z 1
Witam!
Jak w tytule tematu, zakupiłem licznik z obrotomierzem do mojej mazdy 323 BG 1.3 16v na gaźniku. Po podpięciu działają wszystkie kontroli (z wyjątkiem rezerwy paliwa, płynu od spryskiwaczy i hamulca), działa prędkościomierz, jednak obrotomierz ani drgnie. Czytałem, że liczniki są plug&play, jednak u mnie się to nie sprawdziło
Czy ktoś może przesłać schemat kostki, jak to wszystko ma być podłączone? Podobno kabelek od cewki zapłonowej (żółto-niebieski) jest odpowiedzialny za obroty. Jest on podpięty do kostki, ale jest jeszcze jedno miejsce do którego można coś podpiąć i zastanawiam się, czy po prostu nie przepiąć tego kabla na "drugi koniec" kostki. Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam!
Jak w tytule tematu, zakupiłem licznik z obrotomierzem do mojej mazdy 323 BG 1.3 16v na gaźniku. Po podpięciu działają wszystkie kontroli (z wyjątkiem rezerwy paliwa, płynu od spryskiwaczy i hamulca), działa prędkościomierz, jednak obrotomierz ani drgnie. Czytałem, że liczniki są plug&play, jednak u mnie się to nie sprawdziło
- Od: 18 lip 2014, 16:45
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.
Tak, czytałem wszystkie dostępne tematy w internecie o "Przekładaniu licznika", jednak nikt nie miał takiego problemu. Wszystko podpiąłem i niestety obrotomierz się nie rusza, a został wymontowany z działającego samochodu (jak powiedział sprzedawca).
- Od: 18 lip 2014, 16:45
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.
Wydaje mi się że skoro ty masz gaźnik a nie wtrysk, to i mogą być różnice w budowie cewki i kostki z niej wychodzącej.Musisz poszukać w cewce pin na którym jest sygnał i pokombinować.
Ja mam 1,3 ale na wtrysku i po zamianie miałem wszystko:hamulec ręczny, obrotek, rezerwę paliwa(przy pompie musisz mieć dodatkowy czujnik)
Ja mam 1,3 ale na wtrysku i po zamianie miałem wszystko:hamulec ręczny, obrotek, rezerwę paliwa(przy pompie musisz mieć dodatkowy czujnik)
A wiesz może jak sprawdzić ten sygnał? Metodą "prób i błędów" czy jest jakiś inny, bardziej precyzyjny sposób?
Poza tym, dziękuję za odpowiedź 
- Od: 18 lip 2014, 16:45
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.
Ktoś może pomóc? Problem nadal aktualny 
- Od: 18 lip 2014, 16:45
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323 BG IV ;1.3 16/OHC (B3-ME) –> 1.6 8V
Benzyna + LPG; 1992 r.; Sedan.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość