Problem z podłączeniem alarmu do centralnego zamka

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez R@D » 20 mar 2007, 19:46

Witam wszystkich!
Na forum trafiłem szukając jakichś informacji o centralnym zamku w Mazdzie 323, może tu mi ktoś pomoże. Moja siostra kupiła sobie Mazdkę 323 z 90 roku i poprosiła mnie o montaż alarmu, alarm zamontowałem i wszystko fajnie działa z jednym tylko problemem, mianowicie centralnym zamkiem. Alarm to Lexline (NEO). Doszedłem że siłownik master jest w drzwiach kierowcy bo zawsze tam jest ( ;) ) a pozatym gdy otwieram drzwi kierowcy otwierają się wszystkie 4, rozebrałem drzwi i dobrałem się do kabli od tego siłownika, odchodzą od niego 3 kable na jednym jest cały czas +12V, na drugim +12V gdy centralny jest otwarty a na trzecim +12V gdy centralny jest zamknięty.
Alarm ma wbudowany sterownik centralnego zamka, wychodzi z niego 6 przewodów, wg. schematu 2 fioletowe nie powinny być podłaczone (są do bagażnika czy czegoś tam) dwa pomarańczowe na masę jeśli sterowanie jest masą lub na +12V jeśli sterowanie jest plusem a zielony i niebieski do siłownika, zrobiłem w ten sposób że dwa pomarańczowe podłaczyłem do +12V z siłownika a zielony i niebieski do tych dwóch przewodów z kostki siłownika no i oczywiście żadnej reakcji na uzbrajanie i rozbrajanie alarmu. Trochę jeszcze kombinowałem i zauważyłem że jezeli zamknie się któreś z drzwi pasażerów to przy uzbrajaniu się otwierają ale przy rozbrajaniu już nie ma żadnej reakcji.

Macie może jakiś pomysł co z tym zrobić i jak to zrobić? Siostra ciągle do mnie wydzwania że chce samochód a samochód wybebeszony stoi u mnie w garażu i krzyczy "niech ktoś podłączy ten cholerny centralny" ;)

Dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 mar 2007, 19:32
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-5 2.0 PB 2014r.

Postprzez Xionc » 21 mar 2007, 10:53

Było już na forum. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika tylko czujka. Dajesz własny siłownik, moze być slave i podłączasz go do alarmu, a reszta instalacji fabrycznej centralnego zostawiasz w spokoju. Sprawdzony sposob.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez R@D » 25 mar 2007, 23:47

Czytałem o tym na forum ale byłem pewien że jest w nich siłownik ;) Ale się wkurzyłem i poszedłem za radą i zamontowałem mastera (15zł), podłączyłem i wszystko działa.
Mogłem, odrazu posłuchać mądrzejszych a nie kombinować. :)

Dzięki!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 mar 2007, 19:32
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-5 2.0 PB 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323