Witam
Planuje w swojej madzi założyć alarm, halogeniki, i pewnie parę innych rzeczy o których na chwilę obecną zapomniałem... i w związku z tym chciałbym się spytać, którędy najlepiej jest poprowadzić kabelki z komory silnikowej do wnętrza kabiny w 323f bg?
Patrzyłem tak tylko pobieżnie na razie i postanowiłem zebrać informacje gdzie szukać jakiejś luki i co muszę w kabinie rozbierać żeby to sprawnie zrobić?
Prowadzenie Instalacji Do Halogenów- Którędy???
Strona 1 z 1
pitterpan napisał(a):no o syrenke głownie mi chodziło, ale i np przełącznik do halogenów też tamtędy muszę chyba wyprowadzić.
A co będe musiał zdemontować żeby się tam dostać??
Popatrz dobrze
Masz jeszcze małą dziurę nad nogami kierowcy, ale ciężko się tamtędy przebić....
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
[quote="markmas"]Począwszy od halogenów, przez elektryczne lusterka, a skończywszy na podgrzewanych fotelach 
[/quote] przerabiam 3 f-ke i zadna nie miała nigdy żadnej wiązki do halogenów
tzn do przełacznika... i wielka wielka żadkościa jest żeby miała instalke prowadzaca do halogenów ... moja 323 f akurat miała kiedys tam fabryczne halogeny zostaly po nich zaczepy i wiazka w zderzaku... a włacznika w srodku nie było działały sprzęrzone wraz z przeciwmgnielnym [jakim?] i nigdy nie spotkalem sie z fka która miałą by takie rozwiazanie i zadna nie miala takiej wiazki po wieeelu godz poszukiwan info na ten temat odkrylem ze 323f BG z oryginalnymi halogenami hella barwy żółtej w przednim zderzaku szły tylko i wyłącznie na Austrie i Szwajcarie... reasumujac jesli nie masz auta sprowadzonego z tamtad musisz sobie cała instalacje do halogenow zrobic sam
[/quote] przerabiam 3 f-ke i zadna nie miała nigdy żadnej wiązki do halogenów
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Mazdaxxx napisał(a):reasumujac jesli nie masz auta sprowadzonego z tamtad musisz sobie cała instalacje do halogenow zrobic sam
Swoją Madzie kupowałem jako nówkę sztukę (dawno to było) w salonie PL. Niestety po niej już mi tylko dokumenty zakupu zostały
Tak czy owak – przeciągnięcie kilku przewodów nie powinno stanowić większego problemu
Miło się czyta, że ktoś chce usprawnić swoje autko jak by nie patrzeć już mające swoje lata. Osobiście 323 f/ch darzę bardzo dużym sentymentem
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
markmas napisał(a):Popatrz dobrzePrawdopodobnie masz już puszczone przewody od halogenów i wystarczy tylko je podłączyć, a z drugiej strony podpiąć przełącznik. W dużym procencie 323 wiązki przewodów były już puszczone praktycznie do wszystkiego. Począwszy od halogenów, przez elektryczne lusterka, a skończywszy na podgrzewanych fotelach
![]()
Masz jeszcze małą dziurę nad nogami kierowcy, ale ciężko się tamtędy przebić....
Pozdrawiam
Zwrócę uwagę na to co kolega pisze, no bo szkoda by było ciągnąć przewody jeśli one już gdzieś tam siedzą...
Mazdaxxx napisał(a):info na ten temat odkrylem ze 323f BG z oryginalnymi halogenami hella barwy żółtej w przednim zderzaku szły tylko i wyłącznie na Austrie i Szwajcarie... reasumujac jesli nie masz auta sprowadzonego z tamtad musisz sobie cała instalacje do halogenow zrobic sam
Auto zakupiłem w polsce, ale z tych papieróc co dostałem od sprzedawcy wynika że było ono kiedyś sprowadzone z NL – czyli z Holandi...
Więc może coś tam jednak znajdę, a jeśli nie no to trudno...
markmas napisał(a): Nie wiem na jaki rynek ona domyślnie była zrobiona, ale czekałem na nią wtedy 3 miesiące bo płynęła z Japonii...
To może miałeś ten przywilej jeździć autkiem robionym na japoński rynek
markmas napisał(a):Tak czy owak – przeciągnięcie kilku przewodów nie powinno stanowić większego problemuProblem może być już po pracy z kręgosłupem ze względu na nie złe kombinacje
Ale okład z młodych piersi jest dobry na każde bóle – polecam
Miło się czyta, że ktoś chce usprawnić swoje autko jak by nie patrzeć już mające swoje lata. Osobiście 323 f/ch darzę bardzo dużym sentymentem![]()
Nie powinno stanowić problemu jeśli wie się gdzie szukać takiego miejsca by je przeciągnąć
a ja właśnie chce takie informacje posiąść
A co do okładu, to się w 100% zgadzam
No autko lata już swoje ma, w końcu pełnoletnie jest
chyba mnie Koledzy źle zrozumieliście z tymi halogenami otóż z fabryki żądna ale to żądna 323f nie wyszłą z halogenami ani z instalacja pod nie co innego któtkie BG np GTR chodzi mi o to że w Austri i Szajcari były montowane w nowych mazdach salonowych halogeny Hella wraz z cała instalacja Hella przekaźniki wiazka wkomponowana w oryginalna takze byly to halogeny niby nie oryginalne bo niemieckiego producenta ale zakladane w salonowych autkach.. i owszem mazda robiła tak ze 323 jest uniwersalna wystarczy wpinac kosti i dziala tzn fotele lusterka szyby elektryczne ale nie halogeny bo mazda nigdy nie zakladala fabrycznych halogenow do mazdy 323f i nei bylo ich jako opcja dlatego nei znajdziecie w zadnej mazdzie wtyczki 323f wtyczki pod włącznik ani całej reszty instalacji
A co do przeciagania przewodów polecam bardziej strone pasażera gdyz wystarczy odkrecic schowek i jest sporo miejsca do pracy a dziura przez grodz jest spora
A co do przeciagania przewodów polecam bardziej strone pasażera gdyz wystarczy odkrecic schowek i jest sporo miejsca do pracy a dziura przez grodz jest spora
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
pitterpan napisał(a):a jak ktoś ma jeszcze jakieś sugestje, ub rady to proszę pisać
A napiszę
Zrób to od początku do końca poprawnie, na właściwych przewodach, kostkach, itp. Żadnych prowizorek typu – skręcę dwa druty i będzie dobrze. Madzia Ci się odwdzięczy
Miłej zabawy.

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
ja mam puszczone kabelki do swiatel dziennych przez otwor, ktorym idzie linka predkosciomierza jesli dobrze pamietam. Dużo się tam nie zmieści ale jeden kabel do obsługi halogenów (bo jak dasz przekażnik w komorze silnika to na dobrą sprawę do kabiny musisz wejsc tylko jednym), dobrze zaizolowany bez problemu się zmieści. Z większą ilością już może być kłopot. Otwór jest zabezpieczony plastikowym kółeczkiem, jeśli wywalisz ten plastik i jakoś inaczej zabezpieczysz ranty blachy żeby niczego nie poprzecierały to może zmieścisz tam wszystko co potrzebujesz.
EDIT:
jak sią jeszcze raz zastanowiłem to już nie mam pewności czy to lika prędkościomierza, bo ona wychodzi za zegarami – raczej jest to linka otwierająca maskę – dokładnie za kolumną kierownicy
EDIT:
jak sią jeszcze raz zastanowiłem to już nie mam pewności czy to lika prędkościomierza, bo ona wychodzi za zegarami – raczej jest to linka otwierająca maskę – dokładnie za kolumną kierownicy

- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość