Czy posiadam kontrolke rezerwy 323 94r. 1,3 16v

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez OSI » 15 paź 2010, 20:57

witam od niedawna posiadam mazdę 323 z 94r. 1,3 16v bg, skazówka jest poniżej rezerwy a nic mi się pali mam wskaźniki bez obrotomierza, czy ten model posiada tą kontrolkę czy po prostu coś się popsuło?
OSI
 

Postprzez goldsmith » 15 paź 2010, 21:53

W wersji bez obrotomierza nie ma kontrolki paliwa. Ja akurat mam, choć i tak mi się nie pali <glupek2>
Początkujący
 
Od: 29 maja 2010, 22:29
Posty: 12
Auto: Mazda 323 BG 1.3i 16v

Postprzez lukaszbroda » 15 paź 2010, 23:22

jak ci sie nie pali?masz zegary bez obrotomierza czy pompke paliwa bez czujnika rezerwy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez OSI » 16 paź 2010, 10:00

posiadam takie zegary jak na tej aukcji http://allegro.pl/licznik-zegary-mazda- ... 23340.html , nie wiem co mam w baku.
OSI
 

Postprzez goldsmith » 16 paź 2010, 10:02

Posiadam wersję z obrotomierzem. Kontrolka paliwa jest sobie i ani razu jeszcze się nie zapaliła, choć na 100% powinna. Kontrolka spryskiwacza również. Z jednej strony jest to zastanawiające, a z drugiej nie czuję potrzeby rozbierania połowy samochodu aby to sprawdzić :).
Początkujący
 
Od: 29 maja 2010, 22:29
Posty: 12
Auto: Mazda 323 BG 1.3i 16v

Postprzez lukaszbroda » 16 paź 2010, 14:50

zeby byla kontrolka musza byc zegary z obrotomierzem i pompa paliwa od minimum silnika 1.6 bo tylko pompy w 1.3 byly bez czujnika rezerwy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez marcinwa » 16 paź 2010, 19:10

u siebie mam tzn mazda 323 BG rocznik 90 1.3 8V posiadam wersje z obrotomierzem i wskaźnikiem rezerwy silnik wielopunktowy oczywiście.
Początkujący
 
Od: 9 gru 2009, 18:14
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 323 BG 1990r 1.3 8v

Postprzez Markiz » 16 paź 2010, 22:03

lukaszbroda napisał(a):zeby byla kontrolka musza byc zegary z obrotomierzem i pompa paliwa od minimum silnika 1.6 bo tylko pompy w 1.3 byly bez czujnika rezerwy

Niekoniecznie. Bywały 1,6 i 1,8 w których pompa nie miała czujki rezerwy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez lukaszbroda » 17 paź 2010, 09:34

Markiz-niemożliwe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez goldsmith » 17 paź 2010, 09:44

Jednym słowem mając silnik 1.3 możliwe, że ktoś wcześniej zmieniał zegary na wersję z obrotomierzem i stąd mam kontrolkę, która w praktyce jest tylko atrapą?
Początkujący
 
Od: 29 maja 2010, 22:29
Posty: 12
Auto: Mazda 323 BG 1.3i 16v

Postprzez krzaku90 » 17 paź 2010, 10:32

Dokladnie tak jak piszesz goldsmith;)
Z tego co wiem w 1.3 nigdy nie bylo zegarow z obrotomierzem. A podmianka ich to godzina robotty;)
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Markiz » 17 paź 2010, 13:38

lukaszbroda napisał(a):Markiz-niemożliwe

Jesteś w stanie udowodnić swoją tezę?
Moje zdanie poparte jest praktyką. Wyciągałem już kilka pomp z BG z różnymi silnikami. Dodatkowo sam mam 1,8 i nie mam w pompie czujnika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez lukaszbroda » 17 paź 2010, 15:48

Markiz-dziwne ale niech Ci będzie.czyli wychodzi na to ze czujnijk rezerwy to był niesamowity luksus w tych modelach.były el.szyby ale czujnika rezerwy nie było.ładnie.a wiesz wogóle jak wygląda i na jakiej zasadzie działa taki czujnik?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez Markiz » 17 paź 2010, 20:50

Może i dziwne ale tak było. Ja mam klimę, a rezerwy nie mam. A czujnik działa na zasadzie włącznika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez lukaszbroda » 18 paź 2010, 09:45

na zasadzie jakiego włacznika?wytłumacz.bo może masz a nie wiesz.a te czujniki są awaryjne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez Markiz » 18 paź 2010, 11:14

lukaszbroda napisał(a):na zasadzie jakiego włacznika?wytłumacz.bo może masz a nie wiesz.a te czujniki są awaryjne

Muszę Cię zmartwić, bo wiem co mam :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez wadamas » 18 paź 2010, 11:16

ja mam 13,16v z 1993 roku oryginalnie nie miałem obrotomierza i kontrolki, zmineiłem zegary i kontrolka rezerwy działa, ie działa od spryskiwaczy tylko
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 wrz 2008, 12:39
Posty: 14
Auto: Mazda 323 BG sedan 1.3

Postprzez Markiz » 18 paź 2010, 11:39

wadamas napisał(a):a mam 13,16v z 1993 roku oryginalnie nie miałem obrotomierza i kontrolki, zmineiłem zegary i kontrolka rezerwy działa, ie działa od spryskiwaczy tylko

<spoko>
Czyli jednak były pompy w 1,3 z czujnikiem <lol> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez lukaszbroda » 18 paź 2010, 12:49

oj Markiz.ciężki kaliber jesteś.udajesz że coś wiesz a nic nie wiesz.a kolega wadamas musiał mieć kiedyś pompe zmienianą bo skoro byly zegary bez obrota to by nie wstawiali pompy z rezerwą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez Markiz » 18 paź 2010, 12:59

lukaszbroda napisał(a):oj Markiz.ciężki kaliber jesteś.udajesz że coś wiesz a nic nie wiesz.a kolega wadamas musiał mieć kiedyś pompe zmienianą bo skoro byly zegary bez obrota to by nie wstawiali pompy z rezerwą

Kolejna Twoja teoria spiskowa <lol> Sam się mocno spinasz co udowodniłeś pisząc do mnie na PW.
Tobie nic ie muszę udowadniać i nawet mi się nie chce, choć z mazdą mam więcej wspólnego niż Ci się wydaję.
lukaszbroda napisał(a):udajesz że coś wiesz a nic nie wiesz

Jesteś w stanie to rozwinąć? Podaj jakiś przykład?
Zaraz napiszesz, że u mnie też pompę zmieniali ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323