Problem z układem chłodzenia 1,6 glx
Strona 1 z 1
Witam jestem nowy :p mam f-ke z 91r 1,6 glx 88KM. mam taki problem ze po przejechaniu z 3 km wskazowka na zegarach podnosi mi sie na maxa, wymieniony termostat czujniki dziwne jest to ze wentylator sie nie zalacza po dluzszej trasie tak , waz u gory jest cieply nawet bardziej niz cieply od razu , dolny po jakims czasie, chlodnica ciepla gdy sciskam weze syczy mi przez korek od chlodnicy gdy go otworze woda jest goraca lecz ciagle jej ubywa nie duzo , i nie widac w niej jakiegokolwiek ruchu . pytanie czy to pompa wody, nieszczelny korek czy cokolwiek innego
??????? niewiem czy w miare opisalem problem mam nadzieje ze tak
-
buntarira
Skoro wentylator się nie załącza to termowłącznik w obudowie termostatu nie działa, albo gdzieś po drodze jest obwód przerwany, albo bezpiecznik. Przerabiałem to niedawno, spróbuj najpierw wentylator uruchomić.
jezeli termowlacznik jest ok, to dmuchnelo uszczelke pod glowica, badz sama glowica jest peknieta
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
ok to tak przez korek juz nie syczy woda ubywala bo wezyk kolo korka od zbiorniczka wyownawczego byl luzny zacisnalem go teraz wody jest wciaz max, elektrowlacznik dziala jest nowy pozatym wentylator chlodnicy sie zalacza ale po dluzszej jezdzie czyli pewnie gdy temperatura tego wymaga ,a ze zegary wskazuja max to moze inna przyczyna jest tego, majstrowalem wczesniej z zegarami musze skolowac inne i zobaczyc jak chodzi na innych bo przed majstrowaniem wszytsko bylo ok mysle ze to nie problem z tempeatura ale tym,i wlasnie zegarami albo jakies przebicie moze jakis lewy minus dostaje ze tak rosnie niemam pojecia.wiem ze jak jest niby goracy na maxa otworze chlodnice i palcem moge pomieszac chwile heheh wiec raczej nie jest zagotowany
tymbardziej ze wciaz tak jezdze i jeszcze nic nie wybuchlo, maslanki:p pod korkiem niema wiec niewiem czy to uszczelka wiem ze oleju mi niecaly litr wzial na 4000 km ale to chyba normalne w mazdzie
-
buntarira
możesz zacząć od sprawdzenia masy na silniku, ja miałem podobnie i to była przyczyna, u mnie podnosiło sie gdy jechałem i opadało gdy hamowałem.
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
z masami wszytsko jest ok. mialem zapasowy czujnik temp podpiolem na zewnatrz podgrzewalem zapalniczka wskazowka sie ruszala odpowiednio z temp. rozmawialem z posiadaczem tego samego modelu co ja i mowi ze jemu tez szybko lapie temperature moze i w tych madziach tak jest ze po przejechniu 3 km silnik juz ma odpowiednia temperature tj wskazowka na polowie
-
buntarira
hmm pociesze Cie ze u Ciebie to dlugo trwa... u mnie w zimie ... jakies 4km zeby byla na polowce... wiosna/jesien jakies 2km... w lecie praktycznie odrazu ..
i pozniej stoi i ladnie wentylatorek wlacza jak potrzeba
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości