Niedawno kupiłem mazde 323F BG 1.8 16V. I sprawdzając co tam jest pod maską, natrafiłem na świece ze szczeliną 0.6. W instrukcji (niemieckiej) jest 1.1 a w instrukcji polskiej znalezionej w internecie jest 0.8. I teraz pytanie. Jakie właściwie powinny być świece. Dodam że jest wstawiony gaz z sekwencją. Dzięki za odpowiedzi
Jakie świece?
Strona 1 z 1
Witam.
Niedawno kupiłem mazde 323F BG 1.8 16V. I sprawdzając co tam jest pod maską, natrafiłem na świece ze szczeliną 0.6. W instrukcji (niemieckiej) jest 1.1 a w instrukcji polskiej znalezionej w internecie jest 0.8. I teraz pytanie. Jakie właściwie powinny być świece. Dodam że jest wstawiony gaz z sekwencją. Dzięki za odpowiedzi
Niedawno kupiłem mazde 323F BG 1.8 16V. I sprawdzając co tam jest pod maską, natrafiłem na świece ze szczeliną 0.6. W instrukcji (niemieckiej) jest 1.1 a w instrukcji polskiej znalezionej w internecie jest 0.8. I teraz pytanie. Jakie właściwie powinny być świece. Dodam że jest wstawiony gaz z sekwencją. Dzięki za odpowiedzi
- Od: 19 cze 2009, 21:40
- Posty: 6
- Skąd: Suwałki
- Auto: Mazda 6 BY 1.8 16V 2003
ale 1.8 16V DOHC czy SOHC masz? bo tu moze byc roznica... jest to wersja GT czy poprostu z 1.8 (103HP)?
Markiz napisał(a):NGK BKR6E-11.
Też takie kupiłem. A z innej beczki. Zawsze NGK brałem
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
może ktoś wie pod jakim modelem kryją się DENSO do GT ?
Właśnie takie u mnie siedzą "BKR6E" Tylko pytam o szczeline jaka powinna być w świecy? Bo jak mierze szczelinowmierzem to jest 0.6, a na jednaj byla 0.7. W instrukcji od auta którą znalazłem w internecie jest 0.8, natomiast w tej co była z autem (po niemiecku) jest 1.1. Więc jaka powinna być prawidłowa szczelina, żeby silnik chodził jak najlepiej?
- Od: 19 cze 2009, 21:40
- Posty: 6
- Skąd: Suwałki
- Auto: Mazda 6 BY 1.8 16V 2003
the_mask napisał(a):Właśnie takie u mnie siedzą "BKR6E" Tylko pytam o szczeline jaka powinna być w świecy? Bo jak mierze szczelinowmierzem to jest 0.6, a na jednaj byla 0.7. W instrukcji od auta którą znalazłem w internecie jest 0.8, natomiast w tej co była z autem (po niemiecku) jest 1.1. Więc jaka powinna być prawidłowa szczelina, żeby silnik chodził jak najlepiej?
W nominale jest 1,1 i tak niech lepiej pozostanie
Lukano napisał(a):Markiz pieknie dziękuję.
A proszę Cię bardzo
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 20 paź 2003, 09:53
- Posty: 670
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości